Gå til innhold

Værens værelse


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Altså, eg e forvirra her! Du er ein vær, som i mi verd er ein mannleg sau, og så er du gift med hansauen. Det er greit enn så lenge. Men så har de tydelegvis fleire lam? Og sjølv om sånt kanskje, eg tvilar, men lar tvila komme dykk til gode, kanskje går i sauehuset, så er det vanskeleg ellers i verda. For to manna klare ikkje lage lam. Til vanlig jaffa... For dei får ikkje adoptere eller nåke endå. Og eg trur ikkje det hjelpe med spermdonasjon der, for sperm e det vel nok av kanskje? (okay, eg kjede meg igjen, sorry...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Koselig at du stikker innom til meg når du kjeder deg, sa, attegløyma! :klem:

Ja, man kan jo saktens lure. Men det er så mye rart som går an, nå til dags!

:sjarmor:

Jeg er en hunnsau, altså. Bare født i Værens tegn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Samme som meg då altså... Ein ho-vær... Om eg seie det til morfar trur eg han vil benekte ho- værens eksistens, med begrunnelsen "60 år som sauebonde"... Ja, ja, det er mykje mellom himmel og jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jack! Velkommen, du også, kjære medsau!!!  :klem:

Kjenner jeg deg fra før? Eller er du ny her? Hyggelig med likesinnede!

Var en tur innom englene jeg og. Men det er lenge siden, og med et annet navn. Så både ja og nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh mimre tilbake til gammelt forum med @lfa og dorian som flyttet inn på hybel på data forumet. Husker også alle kodene Dorian la ut slik at vi fikk sovne ordentlig på kvelden.

Og pærebrus og vafler ved bassengkanten.....

Kanskje vi "gamlingene" ender opp med et mimreforum i dagboken til væren? :sjarmor:

Hilsen Vaffelansvarlig m/opprykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så koselig å se deg her, Væren :klem:

Takk, Misty! Kjempekoselig at du ville hilse på! :klem:

God mandag! :kose:

God mandag til deg også, vennen!

Mandager er i grunnen ikke så aller verst! :klem:

Kanskje vi "gamlingene" ender opp med et mimreforum i dagboken til væren?  :sjarmor:

Hilsen Vaffelansvarlig m/opprykk

Det hadde vært koselig, dagboka mi kan gjerne brukes som et møtested for falne engler! :ler: Dere er velkommen til å romle rundt her inne anytime! Føl dere hjemme! :klem:

Tiltredes!

Er forresten Dorian her ennå???

Tror han er innom av og til, men det spørs om han våger seg inn i Løvens hule (les: Værens bule) :sjarmor:

Har hatt en super mandag, i grunnen! Dagen på jobb var kjempefin og gikk fort, så da har jeg vel hatt det bra. Helgen var lat og fin, akkurat slik som en lat helg skal være! ;)

Nå har jeg jobbet litt med planer og foreldreskriv på PC'en, så nå skal jeg ile ned i stua og få med meg Farmen - må jo sjekke hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha medarbeidersamtale i morgen. Så jeg slenger meg ned her hos Væren med en pærebrus og nystekte vafler. Er en stor haug her så ta med pærebrus og kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode vafler!!! :sikle:

Jeg skal ha medarbeidersamtale på onsdag, Skravla! ;)

Trenger noe å roe meg ned på, etter å ha irritert ræva av meg over storbonden Jarl i Farmen. Bevare meg vel for en superidiot! :ler: Deilig å ha noe å irritere seg over da. Stort sett er jeg jo fornøyd med tilværelsen, hihi... :legrine:

Hannsauen og jeg har blitt skikkelige TV slaver i høst. Nå er det en serie vi følger med på så og si hver eneste dag!

Mandag: Forbrytelsen, NRK1 og Wallander, TV2

Tirsdag: Grey's anatomy og seks som oss, TV2

Onsdag: House, NRK1

Torsdag: Kodenavn Hunter, NRK1

Fredag: Hele gullrekka på NRK1

Litt deilig, også! Det er surt og kaldt ute, og herlig å ha noe å se fram til når man kryper opp i sofaen om kvelden! ;)

Er jeg sløv som har gått sånn i hi, mon tro?

Eller er det andre som har det sånn? :roll:

Endret av Væren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det ingen som liker Jarl? Jeg har misset noen episoder nå. Hmm..

Hadde vi noen sjokoladebakeassistent? Jeg vil ha kake.

Forumet er ikke helt det samme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...