Gå til innhold

Værens værelse


Væren

Anbefalte innlegg

Takk, Bettie!

Har du det bra? :klem:

Heisann, Drua! Koselig å være her, også. :klem:

Har hatt en fin dag, snø og aking på jobb i barnehagen i dag.

Dvs. vondtene mine tillater ikke særlig mye aking, men ungene har hatt en topp dag!

Etter jobb var jeg innom en skobutikk og hentet et par sko som var blitt lagt av til meg. Og så ble det et par putetrekk fra Kremmerhuset i samme slengen! Utrolig hvor mye man ramler over når man tilfeldigvis rusler innom en butikk!

Tror hannsauen synes det har blitt nok nye pynteputer i heimen etterhvert; har hatt en oppgradering av putearsenalet den siste tiden. Og jeg innser selv at det kanskje begynner å nærme seg en smertegrense nå... :ler:

I dag blir det bare å kose seg hjemme, det finnes egentlig ikke noe som er bedre!

Hannsauen holder på med å mekke kjøttkaker, de to yngste lammene er ute og koser seg med snøballkrig, mens eldstemann jabber i vei her om alt mulig; fra sesjon til potensielle kjærester og trening med kamerater... ;)

Nå står mellomstelammet på 15 i døra og lurer på om de kan få spise kjøttkaker ute? Ja, selvfølgelig kan de spise kjøttkaker ute!!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Men Væren, da. Er det pynteputeinvasjon i heimen? Kanskje hannsauen må sette opp "grensekontroll" i ytterdøra?

Selv har jeg aldri skjønt det der med pynteputer - de stjeler plass i sofaen, og der skal jo være plass til folk også :ler: .

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mooooorrrrgen *skarrer på r'en for anledningen*

Fredag jo, :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe:

Håper du får en strååålende fredag og helg, kose deg masse.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, nytt sauehus! Det betyr at du blir her litt! :hoppe:

Jeg har sånn halvveis motvillig flyttet inn igjen jeg også, sånn nesten uten å merke det selv. KG liksom bare havnet på favoritter-lista mi igjen, også var jeg liksom bare innom og kikket litt på siste innlegg av og til, også måtte jeg jo begynne å følge litt med på dagboka til @lfa igjen, også... også.... fort gjort altså! :ler:

Men veldig koselig altså! Kanskje jeg skal prøve å sparke Dorian inn hit igjen også, så blir det nesten som i gamle dager :)

:briller::cool::sjarmor::rosaengel::tommel::kose::twisted::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig glad da jeg så deg her inne også, Lionda!

Og ja - jeg synes absolutt du skal sparke inn Dorian! Så kan vi kaste lakris på hverandre, eller hva det nå var vi holdt på med for .... æh .... hvor mange år siden er det, nå igjen?

Nå er det helg - du verden, som ukene flyyyyyr!!!

Har lest litt i tråden min om min forelskede 18 åring, og blir i grunnen litt skuffet over at noen må inn og ødelegge andres tråder med surmaget oppgulp og svare på noe helt annet enn det som blir spurt om; vrenge og vri på alt og ta alt opp i verste mening!

Når jeg ber om tips, så kommer det uttalelser om at jeg er "kirsten giftekniv" og "står i midten av et trekantdrama"... Herregud!!!

Er KG blitt et fjortisforum etter at jeg var her sist??? Finnes det håp??

:ler:

Ha en fin helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er KG blitt et fjortisforum etter at jeg var her sist??? Finnes det håp??

Jeg vet ikke hva det skyldes, men KG har jo vokst seg stort, med alt det medfører. Det virker litt på meg som om mange ikke takler tråder der det ikke foregår høylytte diskusjoner, og kosemosealarm og lignende nå er blitt legitime diskusjonargumenter. Man skal ikke spørre om råd hvis ikke man er klar til å få alle aspekter av livet sitt diskutert opp og ned. Dessuten er det jo forferdelig hvis noen er enige og dermed etter sigende kosemoser. De beste brukerne er selvfølgelig dem som er uenig i alt.

Puh, det var godt å få det ut. :ler: Det er kanskje ikke helt i kosemosens ånd å skrive om dette i dagbøker, men jeg klarte ikke dy meg når jeg så at du kommenterte det selv. Dessuten gidder jeg ikke skrive mer i den tråden.

Ha en god helg Væren!

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest tråden men ikke skrevet noe, men bare blitt irritert for alle som skal vri og vende på det som jeg i utgangspunktet synes var en særdeles søt og hyggelig tråd. Ingen kosemosing herfra, jeg bare gir deg min fulle støtte.

;)

Og tenk, så er det fredag i dag og alt med seg!!!!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst to skikkelige kosemoser, Malou, for vi er veldig enige her!

Jeg har også sagt mitt siste ord i den saken, og kommer ikke til å kommentere noe mer. Trur eg. :ler:

Kanskje vi er blitt så voksne at vi ser at vi ikke trenger å stå på barrikadene og forfekte våre meninger om alt? Jeg tror det.

I kveld er det kosemose i sofaen med kosemoserødvin og greier.

Blir bra!!!

Hvordan er været i det flate landet i dag? Her er det grått, sludd og mye vind!

Ha en superfin helg, kosemosesnuppa mi!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den omtalte tråden (ennå) men sier meg helhjertet enig i at det må være lov å ikke alltid være kritisk også :) .

Forøvrig er jeg veldig med på lakriskasting (er det Panda-lakris dere kaster????) og, ja, denne uka har gått uforskammet fort. (Men godt med helg også.)

I parentes bemerket så ble det visst litt mange parenteser i dette innlegget. Parentes slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Lano, så deg ikke! :klem:

Takk for støtte, det var hyggelig!

Jeg skjønner ikke at det er så farlig å ha en god tone og bare være venner!

Må man være uenig for å være seriøs og et tenkende menneske?

Ha en flott helg, Lano!

Kosemoseklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parantes begynner: (Hei Cata !!! :ler:

Ja, du og du så godt med helg!

Joda, det kan bli både panda-lakris og diverse andre former for lakris.

Vi kaster det vi har! ;)

Kos deg i helgen! Nyyyyyt!!!

Skal i alle fall ta for meg hele gullrekka, jeg, i kveld!

HERLIG!!! :hoppe:

:klem:

parantes slutter: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemosealarm!! :Hehe:

Trur eg.

Det trur eg også. ;)

Grått, sludd og vind tror jeg oppsumerer været her i det flate landet ganske bra også.

Jeg skal ut av huset i kveld, men skal prøve å kosemose så mye som mulig allikevel. ;)

:klem: (Burde det ikke vært en egen kosemose-smiley?)

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme VÆRtype, altså. Både her og både der. :ler:

Joda, burde ha vært egen kosemose-smiley!

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er lenge siden vi har kastet lakriser og drukket pærebrus nå :) Det må da være fem år siden vi holdt på som verst/best i det gamle forumet. Moromme tider :ler:

(Såvidt jeg husker pleide @lfa og jeg å kaste bh'er også rundtomkring når vi skulle lokke på Dorian, men jeg tror jammen jeg har blitt for anstendig for slikt på mine gamle dager! :briller:)

Jeg tror kanskje ikke det er så mye håp om å få tilbake stemningen fra det gamle KG-forumet nå som det er så mange her, men vi kan i hvert fall kosemose så mye vi vil i dagbøkene til hverandre! :klem1::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mie - det var veldig fint sagt! Det samme til deg! :klem:

Du store!!! Har ikke fått med meg at dere kastet BH'er, Lionda! :legrine:

Men jeg husker fingrene våre hang fast i tastaturet pga. pærebrus og greier. Tror Hege lo så hun nesten ramlet oppi vedkassen sin. Det var tider, ja... *mimre*

Ja, vi får kosemose litt i dagbøkene - det kan vel ingen nekte oss på våre gamle dager? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg skjønner godt at du ikke gidder å skrive mer i den tråden om hvordan det gikk med 18-åringen og kafédaten, men kanskje du kan skrive med liten skrift her så vi får høre hvordan det gikk? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, det var før vi ble kastet ut av Data og internett-forumet og de laget snikksnakkforum så vi fikk et annet sted å fjase... Vi trengte hjelp til noen dataspørsmål og viftet med bh'er for å få Dorian til å komme og hjelpe oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Husker den tiden da vi ble kastet ut fra dataforumet, ja! Det var vel omtrent da jeg begynte å vanke her! Tror @lfa bygget seg stadig nye rom? Mrsmt!

Skal se om jeg ikke kan skrive noe med liten skrift etterhvert...

Nå holder hannsauen på med å mekke kyllingfaijtas. Jeg vurderer å gå ned og hjelpe ham litt, evt. kan det være han trenger hjelp til å jekke opp et par øl. Og så skal jeg lage guacamole.

Det er skikkelig huskaldt her i dag, hannsauen har strevd med fyringen, jeg har ligget under et pledd på so faen, og eldstelammet har ligget i badekaret og fjonget seg! :sjarmor:

Kan bli en bra fredagskveld, for noen og enhver! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...