Væren Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 OK, jeg bryter sammen og tilstår!!! Etter en lang pause fra KG har jeg utviklet abstinenser, og særlig etter at jeg har tuslet og taslet litt rundt her inne i ettermiddag og snust litt. Har vært inne på Lionda sitt roterom, hun er lykkelig - og det er bra! Og jeg har vært hos min gamle venn @lfa, som er i lykkelige omstendigheter - og det er også bra! Jeg vil ha mitt eget sauehus igjen, som jeg kan komme og gå i som jeg vil! Og så vil jeg ha gjester!!! Både gamle og nye venner!!! For dem som ikke kjenner meg: Jeg er "gammel" KG bruker, har vært her siden tidenes morgen - nesten... Er 42 år, lykkelig gift med verdens herligste mann og har tre flotte, store sønner på 13, 15 og 18 år som jeg er ivrig hønemor for. Utdannet og jobber som pedagog. Glad i hus og hjem og gode venner, god mat og god drikke, og stortrives på sjøen. Har en ganske frisk humor og stort sett godt humør. Sånn - det skulle vel være meg i et aldri så lite nøtteskall... inn i værelset mitt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Heiheihei Så koselig å se deg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hurra, Væren er tilbake! Har savnet deg. (Jeg har mer fartstid på KG enn nick og reg.dato tilsier ) Endret 23. januar 2007 av Miss Foxy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 Nææææh! *klemmer flat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Heisann, og velkommen inn i det nye sauehuset, Cata, Miss Foxy og Mie! Så koselig å se dere også! Tror jeg er klar for et lite comeback på KG! Flate klemmer tilbake til alle sammen! Spanderer et glass rødvin for å feire gjenåpningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 *skrenser på vei ut av boka, og snur i døra* Rødvin på en tirsdag? Nuvel, må feire at sauen er tilbake . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Tirsdager er rødvinsaften uansett her i sauehuset, Cata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #8 Del Skrevet 23. januar 2007 *grebber til seg rødvin* Kjekt å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 23. januar 2007 I like måte, Mie! Alltid godt å se deg, forresten! Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #10 Del Skrevet 23. januar 2007 Det har jeg. Leste i tråden din ang. sønnen din. Ble helt rørt jeg. *sippe* Du er stadig en like flott mamma som du alltid har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #11 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Endret 23. januar 2007 av Sun Mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #12 Del Skrevet 23. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #13 Del Skrevet 23. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #14 Del Skrevet 23. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 23. januar 2007 Guri, dere er skjønne, altså... Blir helt rørt, jeg. Man skulle visst ha vært oftere borte! Men så er det ikke rart man vil tilbake, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 23. januar 2007 Men Sun Mei, da!!! Har du fått skrapesyken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. januar 2007 #17 Del Skrevet 23. januar 2007 Så koselig å se sauen tilbake på KG. Jeg har lusket rundt her hele tiden. Kan ikke for alvor ta lange pauser. Det vil ikke "mine sarte nerver" tåle. Hmmm rødvin på en helt vanlig tirsdag? *skåler* med Væren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 23. januar 2007 Heisann, Skravla! Ja, denne jenta går ikke av veien for et glass rødvin på en tirsdag! Men bare ett glass, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. januar 2007 #19 Del Skrevet 23. januar 2007 *sperrer øynene opp og blunker-kniper dem sammen og sperrer dem opp igjen* DET ÆÆÆR DU JO!! yndlingssauen jo så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #20 Del Skrevet 23. januar 2007 Men Sun Mei, da!!! Har du fått skrapesyken! ← Jeg ble visst bare litt glad for å se deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå