Gå til innhold

Værens værelse


Væren

Anbefalte innlegg

Hei, Aline! :klem:

Godt å se deg! ;)

Jeg har ikke vært så langt borte, ser du! :ler:

Håper vi ser litt mer til hverandre framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, Lano og Fakse! :klem:

Vel, livet mitt er kanskje ikke så veldig spennende å lese om... :ler:

Føler meg ikke akkurat som noen actionhelt, liksom. Men jeg håper dere stikker innom likevel, da! :ler:

I kveld har hannsauen og jeg kost oss. Vi har sett Grey's anatomy og Seks som oss og drukket rødvin og spist ost. Går ikke an å ha det særlig mye bedre! ;)

Ute er det aldeles nydelig nå; snøen ligger fin og hvit, og hele landskapet utenfor er så utrolig mye lysere når det er snø! Hadde nesten ikke trodd vi skulle få oppleve snø denne vinteren, jeg! Med alle disse klimaendringene, regnet og alt sammen. Og jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å se snø, heller! Men det ble jeg! Hurra!

Minstelammet på 13 og kameratene har vært ute og kost seg, både i går og i dag. Nå har han til og med ytret ønske om vanlige langrennski, han som bare bryr seg om snowboard og aldri har vært interessert i vanlige ski. Jeg har foreslått at han kan ønske seg ski til bursdagen i mars, så kan han få brukt det i påsken. Tviler på at snøen blir liggende særlig lenge nå, så det er vel neppe vits i å løpe og kjøpe sånn med en gang.

Nå har jeg vært hjemme to dager pga. vondt i nakke og skulder, sliter fortsatt med disse vondtene mine, selv om det er mye bedre enn det var før. Må av og til bare ta hensyn til at de er der... :tristbla: Men i morgen blir det deilig å komme seg på jobb i barnehagen igjen; regner med at akebrettene har vært flittig i bruk i går og i dag!

Natti-natti! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at du er tilbake, Væren :-D

Vi to har samme fartstid her inne selv om du har et ørlite antall flere innlegg enn jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine::hoppe::enig::smilyblomst::hjerte::klem1::kyss::klem::vinke:

Velkommen tilbake!

Men altså, har du utviklet en aldri så liten personlighetsforstyrrelse mens du har vært borte? Værdame og hønemor på en gang? Ær det muuuli' da? :klø:

Håper du får en fin dag på jobb i dag! Jeg vil mye heller ut og ake enn å sitte her... :sur:

Sååå glad for at du er tilbake!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helløw! :vinke:

Velkommen tilbake! Koslig å "se" deg igjen. Ser jeg gikk glipp av rødvinen i går kveld, men det kommer vel forhåpentligvis en liten flaske på bordet en annen kveld også. ;)

Malou

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar du snart igjen, Persille! :ler:

Hyggelig å være her igjen! Og kjekt du stikker innom! :klem:

:hoppe: på deg, Sniglå-snuppa mi! :klem:

God ettermiddag, yndlings-Aline! :klem:

Værdame og hønemor er en slags krysning, @lfa! Ikke så enkelt å få til, men det kan skje i enkelte tilfeller. Jeg er som kjent et meget sjeldent og helt unikt tilfelle! :ler:

Har hatt en kjempeflott dag på jobb i dag!

Ungene har kost seg i akebakken, sola har brølt over bakketoppen, og vi har spist ute i snøen og hatt en super dag! Godt humør, både hos voksne og barn!

Hannsauen kjøpte nye ski og skisko til minstelammet på vei hjem fra jobb i dag; han får det som forskudd på bursdagsgave. Han har bursdag i mars, men det er jo nå det er snø. Og ettersom han har alt han ellers ønsker seg (mobil, mp3 spiller, egen PC, sykkel, snowboard...) så fant vi ut at han kunne få nye ski, ettersom han ytret ønske om det i går. Synes det er litt gøy at han har fått lyst på vanlige langrennsski.

Nå er han ute og renner i bakken i hagen, og ler godt når han detter på baken! :ler:

Æh... En stor fare for at det kommer nye muligheter, Malou!

Skal se om jeg ikke kan få tak i Jean-Paul og Pierre og resten av gutta, så de kan komme og varte oss opp en kveld på vårt franske châteu!

:klem: på deg, Malou-vennen!

Endret av Væren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Trille! :klem:

Joda, jeg har bygget meg nytt sauehus og flyttet inn igjen! :ler:

Har vært litt fraværende en stund, men kommer nok til å være innom litt oftere framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld har jeg sett "House" sammen med hannsauen og eldstelammet. Eldstelammet har hatt en del avbrudd i form av SMS meldinger med jenta han er interessert i. Bare litt sånn "hva gjør du på" meldinger, type ufarlige... Blir spennende å se om det utvikler seg noe videre på fredagskvelden. De er beskjedne, begge to, og kjenner hverandre ikke noe særlig fra før. Så herlig, da.

Husker godt da jeg var 15 og falt for hannsauen. Kan ikke begripe hvor lenge siden det er; føles som et helt liv siden! Vi satt og mimret i går, og jeg husker ordrett hva han sa og hva jeg svarte, og hvordan jeg angret på de teite svarene mine! :rodme:

Men det å være så inn i granskauen forelska, det husker jeg godt! :hjerter_rundt:

Er det noen ganger ennå, men ikke på den sinnsyke måten, da! :ler:

Nå er det natti her!

Natti der, også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...