Gå til innhold

Værens værelse


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, Sun Mei! ;)

Det samme til deg, min venn! :klem:

Nå har jeg spist faijtas, det smakte fortreffelig. Koser meg meg en kald øl - da er det skikkelig helgestemning!

Hannsauen har blitt upopulær hos eldstelammet; han rygget ut av garasjen med "bestbilen" for å hente kafébesøket sitt. Hannsauen vil ikke at han skal drive trening i glattkjøring med den bilen, så nå måtte han sette den pent på plass og ta den gamle bilen! :ler:

Viktig å ta seg godt ut, vettu! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det brygger opp til en perfekt fredag i sauehuset. Kos deg med mann og sofa og rødvin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH-kastingen husker jeg veldig godt. :legrine:

Og opprettingen av snikksnakk. :ler:

Viktig og gjøre godt inntrykk. Jeg føler også at jeg tar meg bedre ut i H@nnsauen sin store bil enn i min lille. :icon_lol:

Håper også og høre hvordan det går med kjærligheten etter hvert.

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Fakse!

Det har jeg seriøse planer om å gjøre!

Du også!!!

:klem:

Ja, det ble faktisk mann og rødvin og sofa på meg også. Har bestillt ny sofa nå nettopp (leveres vel om et par-tre måneder tenker jeg :roll:), så når den er i hus blir det om mulig enda bedre med en sånn fredagskveld.

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke ekno og gullepler som ble kastet? Eller syklet vi på gullsykler :klø: Jeg husker i alle fall en enorm pusse- og ryddejobb på søndagsmorgener etter festene. Fallne engler overalt!

De lystige engler var fantastiske :ler:

Trille, Barnevaktengel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stjernelam er det viktig med fasade og image, @lfa. Det vet jeg alt om! Viktig å ha stor bil, særlig i pinnekjøttsesongen. Da ser man uangripelig og skummel ut! :frustrert:

Holder dere fortsatt på med oppussingsprosjekter, Fakse? Ny sofa høres kjekt ut. Bare så synd at det ofte er denne berømmelige leveringstiden på enkelte møbler. 4-6 uker blir ofte litt lenger, f.eks. :tristbla:

Vi byttet ut alle møblene for ca 3 år siden. Nå like over nyttår oppdaget vi et pittelite hull i den ene seteputa i en av skinnsofaene. Må huske å finne ut hvordan vi kan reparere det. :tristbla:

Ja, Trille, den tiden var gullkantet - mer enn bare på selve syklene! Guri malla så morsomt vi hadde det! Ulempen var at jeg i perioder nesten ikke hadde tid til et liv utenom KG og englene - kunne jo ikke gå glipp av noe! :ler:

Husker jeg lo så jeg grein da kua vår, Litago, kom slentrende inn gjennom hekken på bassengkanten til glade jazztoner. Du store min. :legrine:

Nå har jeg sovet frampå og fått kaffe på sengen. Har løpt en tur gjennom dusjen og freshet opp ulla både her og både der! ;) Nå snør det ute, og minstelammet skal garantert ut og gå på de nye skiene sine - han rakk jo bare 2 dager før snøen forsvant. Men så kom den altså plutselig tilbake!

I dag har jeg ingen planer. Burde hatt meg noen nye klær, særlig topper og gensere, men jeg orker rett og slett ikke å gå i butikker i dag. Vil bare være hjemme og kose meg! Hannsauen skal bruke PC'en til litt jobbgreier i dag, så jeg får vel holde meg ved kjøkkenbenken! :sur:

Nå har han vært ute i snøstormen og hentet dagens avis, så jeg tror jeg må oppdatere meg litt og finne en ny kopp kaffe!

:klem: Lørdagsklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*en ku kommer slentrende inn fra venstre mens Duke høres henført i bakgrunnen*

Hei Væren min! Så koselig å bli husket! Og så artige mimretråder! Glemmer aldri da vi opprettet rom etter rom etter rom med @lfa i spissen. :ler:

Til slutt overtok vi så mye at Snikksnakk ble opprettet! Det var tider det. Akkjasann.

Jeg er en av de som ikke kan uttale meg så mye om hvordan KG er blitt eller ikke blitt. Har det så travelt med å gresse, spille jazz, pusse gullsykler og teste ut agurker at KG har kommet langt ned på prioriteringslisten.

Men akkurat denne dagboken skal jeg følge med på.

Hurra!!!

:perebrus:

*Zlurp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg lo så jeg grein da kua vår, Litago, kom slentrende inn gjennom hekken på bassengkanten til glade jazztoner. Du store min.  :legrine:

Englene ble jo en smule gjenopplivet i fjor, men så skar det seg etter en påsketur til første sky oppe til høyre. Det var så vanskelig å fly med akebrett så vi crashlanda i og ved poolen på vei hjem.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart! Snakk om Litago, så breker hun! :ler:

(Eller breker kyr, forresten? Næ. De bjeffer, antagelig... ;) )

Godt å se deg, elskede, vakre kua mi! Du lyser opp i vår hverdag med din sjarmerende slentring til de blå toner! *min gud, hvor poetisk sagt* :legrine:

Godt også at du vil holde deg i nærheten av dagboken min, du er sååååå velkommen! :klem:

Hei, jack! Velkommen, du også, kjære medsau!!! :klem:

Kjenner jeg deg fra før? Eller er du ny her? Hyggelig med likesinnede!

Uffda. Det ble massestyrt av akebrett med lystige engler på, da, Cata?

Ble det noen personskader? Håper ikke det! :ler:

I tretida i dag fikk vi besøk av svoger og svigerinne + tre håpefulle. Mellomstemann må ha blitt født med en rakett i rompa, for der er det ikke mye stillesitjing, du... Hallo i luken. Jeg er glad huset står og ingenting er knust. :ler: Men skjønne, det er de!!!

Var flaks at jeg hadde satt en gjærdeig før de kom, for så ble det skillingsboller og kaffe. Hybelkaninene hoppet rundt i krokene, men det er renslige kaniner, så det fikk heller være. Min svigerinne forsikret meg om at hun ikke hadde planer om å fange dem for meg! :sjenert:

Nå har vi vært på handletur på hvitt snøføre, har fått forsyninger i hus og skal til med å lage noe godt til kveldskosen. Er jo litt mette etter alle bollene (jada, jeg spiste et par for mange...) men det blir vel moussaka eller noe. Hannsauen har lyst på det, han tenner på alt som inneholder poteter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Det ble massestyrt av akebrett med lystige engler på, da, Cata?

Ble det noen personskader? Håper ikke det!  :ler:

Omvendt - det var engler med akebrett. Det ble ingen brukne vinger, nei, men siden gartneren hadde ferie og poolboyen var vekk så hadde gresset vokst sånn at vi gikk oss vill. Det tok litt tid å finne oss igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble moussaka på Hannsauen, @lfa, din sau! :legrine:

Om det blir mer enn poteter på ham, vil tiden vise! :sjarmor:

Har bestemt meg for å ikke si for mye om sønnen min her på KG, Coco Chanel.

Det er onde krefter som smugleser mellom linjene, og jeg kan bli beskyldt for å være en pervers og dominerende heks av en ond mor som befinner meg i midten av et trekantdrama. Og det vil vi ikke risikere, vil vi vel???

Og for å glede alle som irriterer seg på alt som står med liten skrift:

Han har det veldig fint! ;)

Har fått med meg spellemannsprisen, og konstanterer med stor glede at VAMP selvfølgelig ble årets spellemann. Ingen over - ingen ved siden!

HEIA VAMP!!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre :ler: Tror ikke du skal ta det så tungt jeg. Som sagt håper jeg mine unger får et like åpent forhold til sin mor da den tid kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, Coco Chanel - sånt tar jeg ikke så særlig alvorlig, så lenge jeg selv vet hva jeg har og hva det er verdt! :)

Og takk for fine ord, jeg er sikker på at du kommer til å få et åpent og godt forhold til dine barn når de blir så store. Du får igjen det du investerer i barna dine!

Kosemoseklem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vekket av kaffe på sengen kl. 10, det er morsdag både lørdag og søndag hele året, her i huset. Jeg har det godt! Men sånn er det når hannsauen liker å stå tidlig opp og drikke kaffe, kose med katten og se på havet. Og nyte freden... ;)

Ingen planer for dagen. Helgevask, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...