Gå til innhold

Værens værelse


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Væren... kan du ta to kofferter? Sunnis bare dytter meg ut og spytter olivensteiner på meg. Enda de jeg dytta på henne var steinfrie....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BEVAREMEGVEL!!! :overrasket:

Her spiser man en liten lørdagsmiddag, drikker et par øl og et glass vin - og hva skjer???

Jo, her ryker reisefølget mitt i tottene på hverandre, så busta og duskene fyker!!! Blåveis, og greier!!! :blaaveis:

OK, OK!!! En av dere får bo i kofferten til Hannsauen - og han er myyyye penere enn meg!!! :ler: Så da kan dere jo slåss om det! Hihi!!!

Nå er vi invitert til naboene for å spille spill og drikke rødvin, og siden eldstelammet, soldaten, er på kino med kamerater, så gjør vi det! De to andre sitter uansett bare på hvert sitt rom og spiller online ett-eller-annet-spill...

Ha en fortreffelig aften!

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også oliven, men er kresen og vil bare ha en type... nytter ikke med typen Eldorado eller lignende altså... :spy:

Men sånn atte... siden begge koffertene er fulle, kan jeg få være med hvis jeg stiller i egen koffert? Please? :jepp::klem::tommelopp::dagens-rose::gave::kyss::pls: *smiske voldsomt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lfa og Mie, hvis vi sitter trangt så er det plass i kofferten til Hannsauen. Han får ikke så mye klær med seg, men det trenger han vel ikke...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker all smiskingen tilbake. Deler gjerne koffert med Skravla og Mie. *Slenger ut et par bukser*

Koffertparty....

*hjerlper @lfa hive ut klær* *den shortsen kan ligge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Dere er morsomme, altså!!!

Ler her jeg sitter!!! Det er selvfølgelig plass til alle sammen i hannsauen sin koffert, og han liker veldig godt sprudlende damer. Og det er dere jo, alle sammen! Så hiv dere på! Rødvin på buksene sine er han for øvrig vant med; han er jo gift med en sau som har sølt på ham mer enn en gang... :sjenert:

I dag striregner det noe aldeles grusomt her, måtte nesten kaste ut livbelter til ungene i barnehagen. Tror de fleste fikk tatt svømmeknappen i løpet av den halvannen timen vi var ute dag... :fisk:

Så i dag er det "kose seg inne med lys på bordet vær" og bare sløve. Ikke noe som haster!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eneste fornuftige i dette været, Skravla! :regn:

Og så KG, så klart! :hallo:

Har forresten shinet opp litt på badet. Trengtes et lite løft.

Og så har jeg satt på en vaskemaskin og lest avisen.

Jo, så laget jeg jo middag i dag! Kjøttkaker. Ble gode, de! :)

Har tastet litt med eldstelammet på msn, men han har det travelt med å spille online og prate med kompisene sine rundt omkring i inn- og utland, så jeg får være snill mamma og være tålmodig til han ringer litt senere... :rødme:

Ellers er jeg giddaløs. Men man skal jo se Anna Pihl senere, og det vil nok ta litt energi... :fnise:

Kanskje jeg skal lure meg ned i kjellerstua og sette på litt yoga musikk og ha en liten hyrdestund for meg selv? Lenge siden; har liksom glemt ut hele yoga'en. Men vondtene mine har kommet seg littegranne, og jeg buuuuuurde ha trent... :roll: Nå er ikke yoga akkurat slankende, da. Men jeg kan jo ta noen sit-ups i tillegg? :jepp::pls:

Minstelammet på 13 er i sving med å bake 4 brød. Lenge siden han har bakt, men tror høstværet satte ham i bakemodus i dag! Og spisemodus! :spise:

Forresten har jeg vunnet fin premie i fotokonkurranse i dag, fin premie! Ble veldig glad! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...