Gå til innhold

Værens værelse


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at det måtte heftige overtalelser til for å få deg med til en vingård i Toscana. :hoho:

(jeg er ikke missunnelig) :sjenert:

Godt å se deg her. Kos deg videre med bildene. Når du er ferdig så har jeg et par esker jeg også...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se deg igjen.

Italiatur i oktober - den var ikke dum. Det er fint å ha sånne ting å se fram mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, Drua mi!

Her er alt vel, håper det samme for deg!

Har hatt en lat og deilig 17. mai helg, hadde tenkt oss på sjøen, men været har ikke vært det helt store. Men det er deilig å sløve hjemme, også! Og så har vi vært sosiale, vært på besøk to kvelder på rad. I kveld har vi kost oss med rødvin foran TV'n. Deilig, det også!

STOR KLEM!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å være litt savnet, Bettie! :klem:

Er bare litt sløv om dagen, og gidder ikke sitte så mye foran PC'en. Det vil si: Jeg sitter her en del, men gjør gjerne andre ting enn KG. Men glemmer dere ikke for det, da! Det går jo ikke an...

Må innom og si hei, i alle fall av og til... :hallo:

I dag har hannsauen og jeg gått en laaaang, flott tur i heia, jeg har tatt meg skikkelig ut. Det verker i knærne og greier. Men etter en liten middagslur og litt lading, har jeg støvsuget i loftsstua. Det trengtes. Eldstelammet har den jobben, men når han en sjelden gang gjør den, så er det minimalt av anstrengelse for å gjøre det skikkelig... :sinnatagg:

Eldstelammet er forresten ferdig med russetida si nå, den ble avsluttet med en skikkelig fest natt til 17., vorspiel for 13 russegutter hjemme i kjellerstua vår før den offisielle russefesten for mange hundre russ. Etter å ha helt i seg 2 flasker Fisherman (shot) kom han seg hjem i 00.30 tida, og mamma fikk lirket klærne av ham og fikk ham i dusjen kun iført boxershorts. Det tar på å være rus(s)... :skaal:

Nå er det en hel arbeidsuke igjen, men på fredag har jeg bestilt strålende sol og pinsevær, da drar hannsauen, de to yngste lammene og jeg avgårde til sjøs - sammen med en hel gjeng med gode venner og bekjente, det blir tradisjonell båtpinse til en idyllisk øy som ligger et par timers reis herfra. Gleder meg veeeeldig!!! :juhu:

Nå får jeg begynne å planlegge nattiritualene mine, klokka går...

Ønsker alle sammen en fin, ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt slitsomt å være foreldre til en russ også.

Er det greit for deg at jeg også bestiller fint vær i pinsen - selv om vi ikke bor på samme kant av landet. Er møkk lei vind, nemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvfølgelig helt OK for meg med den bestillingen, Bettie, men jeg lurer på om den ikke kom fram til leverandøren? :sjenert:

Vi rakk akkurat å fortøye båten på lørdag formiddag, før det satte inn med kraftige regn- og haglbyger. Likevel ble det opplett til kvelden, med anledning til grilling og bål på land. Det har vært vekselvis sol og overskyet og en del vind, men stort sett pent vær resten av helgen. Vi har hatt en kjempetrivelig helg med store og små, og guttene våre har hatt en kjempehelg - håper de snart vil være med på sjøen igjen, da... ;)

Leker, konkurranser og tur på den nydelige plassen vi var på, sammen med trivelig selskap og mye godt humør (og latteranfall...) er deilig avslapning. Sov som en stein ombord (sikkert godt hjulpet av mye frisk luft og rødvin...), så jeg tror jeg er klar for en ny uke, nå. Klarte til og med å sovne på sofaen hjemme etter middagen... Hallo. Man bliiiiiir sliten av å gjøre ingenting!!! :sur:

Og så er det ikke veldig lenge til sommerferien, faktisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare en ettervirkning av frisk sjøluft, den trøttheten av å gjøre ingenting. Sånt henger i, vet du.

Nei, bestillingen min rakk bare delvis fram til leverandøren. Vi har hatt svært vekslende vær i pinsen, men noe har jeg fått vært ute.

Godt at det er en kort uke til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei, Snuppa! :juhu:

Takk, her er alt vel!

Har hatt en strålende sommer :regn: og har begynt å forberede meg på fårikålsesongen... :fnise:

Håper du har det fint også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Snuppa! :juhu:

Takk, her er alt vel!

Har hatt en strålende sommer :regn: og har begynt å forberede meg på fårikålsesongen... :fnise:

Håper du har det fint også!

Jeg har det supert. Har egen Duskebok og alle ting.

Det er vel ikke greit å være en liten sau i fårikålsesongen.... :ler:

Du må innom @lfa. Der har det vært lamming. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, der var du jo. :juhu:

Fårikålsesong igjen? allerede? jammen dårlig planlagt å legge lammingen så tett opptil fårikålsesongen, da... :fnise:

Strålende :regn: sommer, ja. Du får jammen sagt det! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...