Mrs. K Skrevet 29. januar 2007 #101 Del Skrevet 29. januar 2007 Skravla er lur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2007 #102 Del Skrevet 29. januar 2007 Skravla er lur ← Skravla synes også det er dumt at vi ikke har tilgang til de gamle forumene lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 29. januar 2007 #103 Del Skrevet 29. januar 2007 Har vi ikke det :klø: Det hender da at Gry med jevne mellomrom legger ut linken på forespørsel. Det må jeg finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 30. januar 2007 Har hatt en superfin dag på jobb i dag. Har vært på besøk i et fjøs i nærmiljøet, og besøkt mange nydelige dyr! Både unger og voksne storkoste seg. Det er deilig med sånne dager! Man går hjem og føler at man har fått gitt barna gode opplevelser! Nå skal jeg bare sløve og kose meg. I kveld er det Grey's og seks som oss. Og rødvin! Ha en super tirsdag, venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2007 #105 Del Skrevet 30. januar 2007 Har vi ikke det :klø: Det hender da at Gry med jevne mellomrom legger ut linken på forespørsel. Det må jeg finne ut. ← Tror den forsvant ved siste omleggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2007 #106 Del Skrevet 30. januar 2007 Har hatt en superfin dag på jobb i dag. Har vært på besøk i et fjøs i nærmiljøet, og besøkt mange nydelige dyr! Både unger og voksne storkoste seg. Det er deilig med sånne dager! Man går hjem og føler at man har fått gitt barna gode opplevelser! Nå skal jeg bare sløve og kose meg. I kveld er det Grey's og seks som oss. Og rødvin! Ha en super tirsdag, venner! ← Så fint dag du har hatt. Min medarbeidersamtale gikk fint. Som forventet Har en sjef som er flink med tilbakemeldinger hele tiden. Lykke til med medarbeidersamtale i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 30. januar 2007 Så bra at samtalen gikk fint, Skravla - det er jeg ikke i tvil om! Har vi samme sjef, forresten? Gruer meg ikke akkurat til i morgen, men som avdelingsleder har man alltid "antennene ute" med tanke på tilbakemeldinger fra medarbeidere, osv... En av mine kolleger sier hun ikke hadde noe spesielt å ta opp med sjefen, bortsett fra at hun ønsker å jobbe sammen med meg også etter at hun kommer tilbake fra barselspermisjon. Sånt er jo kjekt å høre! Har litt stive skuldre og nakke i dag, lurer på om jeg skal senke mitt jordiske legeme ned i et varmt bad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 30. januar 2007 #108 Del Skrevet 30. januar 2007 Tror den forsvant ved siste omleggingen. ← Det gjorde den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2007 #109 Del Skrevet 30. januar 2007 Det gjorde den ← Ja.... Vil ha igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2007 #110 Del Skrevet 30. januar 2007 Så bra at samtalen gikk fint, Skravla - det er jeg ikke i tvil om! Har vi samme sjef, forresten? Kanskje det.... I hvertfall en sjef av samme skole.... Gruer meg ikke akkurat til i morgen, men som avdelingsleder har man alltid "antennene ute" med tanke på tilbakemeldinger fra medarbeidere, osv... En av mine kolleger sier hun ikke hadde noe spesielt å ta opp med sjefen, bortsett fra at hun ønsker å jobbe sammen med meg også etter at hun kommer tilbake fra barselspermisjon. Sånt er jo kjekt å høre! Slike tilbakemeldinger er gull verdt! Har litt stive skuldre og nakke i dag, lurer på om jeg skal senke mitt jordiske legeme ned i et varmt bad? ← Kos deg med varmt bad.... *ønsker meg badekar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 30. januar 2007 Har nå rotet meg vekk på noen andre forum, samt blitt ropt på av to kolleger på msn. Da er det ikke lett å komme seg vekk derfra! Men nå sildrer det vann i badekaret, og jeg er på vei til litt hverdagsluksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 30. januar 2007 Fikk besøk av hannsau i badekaret! "Mamma! Pappa! Æsj! Puler dere???" (sitat: husets 15 åring) Men neida, vi bare badet sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2007 #113 Del Skrevet 30. januar 2007 Så helt utrolig traumatisk for en 15-åring. Stakkars. Kommer til å ha et problematisk forhold til sex og foreldre i lang tid. Men si meg - Hvordan fåregår (hehe) bading i det værske hjem, når man ikke ser forskjell på det og puling??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 30. januar 2007 #114 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) For ikkje å spør om koss puling ser ut i det værske hjem om ein ikkje ser forskjell på det og bading Og 15 åringen kjem nok aldri til å bli barnebarnprodusent etter dette nei Edit: orddelingsfeil Endret 30. januar 2007 av attegløyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er en rimelig frisk humor her i sauehuset! Vel - det var vel en overflødig kommentar... Han fikk grei beskjed om at det dessverre ikke var plass til sånt i badekaret. Nå har jeg sett "Grey's anatomy". Uff - dramatisk!!! Rigger meg til med rødvinsglasset igjen. Klar for "seks som oss". Travle tider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 30. januar 2007 #116 Del Skrevet 30. januar 2007 *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 30. januar 2007 Heisann, Dlua mi! Hva el det du knisel fol? Nattiklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 31. januar 2007 #118 Del Skrevet 31. januar 2007 Lurer på om T@ssen noen gang vil komme med sånne spørsmål. Det bør uansett bli en del år til. Men så herlig befriende og kunne komme med sånne kommentarer. Jeg hadde aldri turt å si noe sånt til mine foreldre da jeg var på hans alder. Ikke nå heller for den saks skyld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. januar 2007 #119 Del Skrevet 31. januar 2007 Har Væren "badet" i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 31. januar 2007 Sånt var ikke særlig aktuelt for meg å si til foreldrene mine heller, @lfa! Joda, det faller en del friske kommentarer her i huset i løpet av en uke. hehe... Nei, Skravla, ikke badet, ikke pult! Og det i går var bare - ikke OK??? Har sett Farmen og House og spist grøt til kveldsmat. Minstelammet er så gal etter grøt, så han og jeg byttet på å røre i grøten, og så laget vi nok til minste- og mellomstelammet og meg. De to største gutta liker ikke grøt i det hele tatt. Er i et veldig dvalemodus om dagen, så jeg kommer ikke så langt når jeg har kommet hjem fra jobb... Tutler på i heimen, og havner i sofaen etterhvert. Men har i alle fall vært hos tannlegen med minstelammet og så handlet skolesaker (blyanter, kulepenner, linjaler, passer og nytt penal) etter tannlegen. Han trengte så mye nytt. Så vi handlet for 650 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå