Kipa Skrevet 18. mai 2003 #281 Del Skrevet 18. mai 2003 du mååå jo bare forte deg å teste NÅ!! HEIA Lillen!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2003 #282 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei Lillen-snuppa! Ja, nå er vi visst mange på KG som henger rundt her og er spente på deg. Jeg tipper du ikke får gjort så mye mer enn å tenke alle mulige, rare tanker akkurat nå. Lykke til med testingen i morgen. Jeg skal krysse fingre og knær og det som er å få krysset. Men jeg føler liksom at jeg må legge til at jeg ikke synes du skal gire deg opp for mye heller, i tilfelle du skulle bli skuffet. Ikke at jeg tror du blir det, men du vet vel hva jeg mener... Så sånn sett burde jeg kanskje ikke legge inn denne meldingen i det hele tatt. Men jeg må jo liksom ønske lykke til også da. For jeg håper og tror jo på blått kryss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. mai 2003 #283 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva skjer??? Er såååå spent??? Har du kommet deg på/tilbake fra apoteket? Har du testet? Har du flere symptomer? Hva sier du til en liten oppdatering - du er jo inne i forumet nå? Pleeeease Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #284 Del Skrevet 19. mai 2003 Takk for heiing, jenter! Og takk, Matahari, for at du putter beina mine på rett sted...jorda! I utgangspunktet så føles det ikke som om vi har klart det denne gangen, men det er så lett å bli giret opp av heiing og sånt... Lander trygt ned på jorda, med teori 1: "Det jeg frykter er at jeg har hatt en sen el. Kan godt henne jeg har tenkt for mye på den i den tiden den skulle komme, og at den dermed ventet litt..." Mannen er ute en tur, men jeg vet ikke om det er for å kjøpe test... Hvis han kjøper en test, så får jeg vurdere om jeg skal ta den. Har så lite lyst ti å bli skuffa. Jeg har jo knapt noen symptomer, oh den stikkinga kan forresten være fra urinblæra (som jo er i nærheten av livmora), siden jeg tror jeg har urinveisinfeksjon... Nå skal jeg gjøre noen rapporter! Lillen Dag 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. mai 2003 #285 Del Skrevet 19. mai 2003 Takk for rask oppdatering, lillen. Lille supergirl!! Skjønner at heiingen gjør deg giret og at du er redd for å bli skuffet. Men det er jo også greit å ta en test for å bli ferdig med det. Så slipp du all grublingen!! Håper uansett at du får en fin dag og at den derre evt. urinveisinfeksjonen blir bedre. Klemmer herfra :D - ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #286 Del Skrevet 19. mai 2003 Mannen kom hjem med en test (quick respons, som kan tas fra og med mensdag) for litt siden, og jeg klarte å presse ut litt, selv om jeg har vært på do før idag (men ikke drukket noe). Testen er negativ, og jeg er ikke gravid. Jeg har studert testen i ti minutter nå, og det finnes ikke en skygge engang. Bare hvis jeg vrir den sånn at vinduskarmen speiler seg i testvinduet Det var det, for denne gangen! :blunke: Lurer bare på hvor det blir av tanta mi, jeg! Tante; når du først skal komme, så kan du vel i det minste komme presist!! :evil: Nå skal jeg skrive rapporter, uten så mange rare tanker i hodet mitt... Lillen Dag 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. mai 2003 #287 Del Skrevet 19. mai 2003 Men i alle dager!!!! Var testen negativ? Og du er to dager over IKM!!! Hmmm..... Det er vel bare å vente å se da, og ta en ny test om noen dager om den hersens tanta ikke kommer.... *lillen SKAL ha positiv test nå* Krysser fingrene for deg. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2003 #288 Del Skrevet 19. mai 2003 Det var rart. Og veldig trist, lille venn. Vi får håpe på sen EL, slik at HCG-nivået ikke slår ut ennå. *klem til deg* Det er ikke gøy å bli skuffet. Men det er bare snakk om tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. mai 2003 #289 Del Skrevet 19. mai 2003 Men siden du er "bare" 2 dager over IKM er det bare å smøre seg inn med den berømte tålmodighetskremen (som ikke virket på meg... ) - og teste seg igjen om noen dager. Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. mai 2003 #290 Del Skrevet 19. mai 2003 - og kjøp en CB neste gang....det kan jo være at det ikke slår ut enda vettu... *håpe håpe håpe* En klem skal du i hvertfall få!! ((((((((Og noen være gravid vibber.....)))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. mai 2003 #291 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei lillen, dette var dårlige nyheter Skal jo ikke gi opp alt håpet ennå, men den skulle jo helst ha vært positiv nå den derre testen. :evil: Hvordan føler du deg å da? Har du vondt i magen - stikkinger og sånn - synes du å kjenne at mensen er på vei, eller? Kan jo godt være at du hadde sen EL, og er det tilfelle så kan vel ingen av delene utelukkes. Får bare prøve å slappe av og jobbe på med rapportene du skal ha ferdig (sikkert lettere sagt enn gjort) Sender masse gode nettklemmer herfra.. - ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. mai 2003 #292 Del Skrevet 19. mai 2003 Søren også, jeg har vært inne på gravidsiden og sett, og løpt ned hit for å se ! Ville ventet et par dager og sett som de andre her sier. Forøvrig er den testen like sikker som cb tror jeg Men det kan jo være at el kom sent ? Klemmer skal du få i bøtter og spann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. mai 2003 #293 Del Skrevet 19. mai 2003 Det er ofte en må ta flere tester, før de slår positivt ut så ikke gi opp håpet enda.. Kommer ikke tanta, så ta en ny test om noen dager Klem Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 20. mai 2003 #294 Del Skrevet 20. mai 2003 Ikke fått mensen ennå..... Ingen tegn på det heller??? Hva er planen videre? Når tar du neste test...?? Jeg er veldig spent fremdeldes og håper og håper (og veldig nyskjerrigper) Håper du har det bra :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #295 Del Skrevet 20. mai 2003 :D Tusen takk, SUPERGIRLS; for at dere bryr dere! :D Sitter å skriver rapporter nå, og det er dønn kjedelig! Har en prøve å lese på også, så dagene er ikke morsomme for tiden... Mensen har ikke kommet enda :o . Men jeg tror tappen er blitt hardere... vet ikke, men sekretet er enda som hvit lotion. Det stakk litt i livmor/blære (har urinveisinfeksjon) igjen inatt. Det klør skikkelig nedentil, så jeg bruker vivag nå... Hvis mensen ikke kommer på fredag, må jeg nok ta en test til! Jeg føler meg ikke gravid... Snakket med en venninne igår, som var redd for at hun kanskje var gravid (på p-piller), så det ble masse snakk om det, og da klarte jeg ikke å holde på hemligheten om at vi prøver til henne heller... Jeg synes selvsagt at det hadde vært kjempeartig om hun ble gravid til tross for prevensjonen, for jeg vet hun vil det litt... Må kikke innom litt andre dagbøker nå...har ikke vært så flink til å tenke på andre enn meg selv i det siste :oops: Lillen Dag 35... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #296 Del Skrevet 20. mai 2003 Fant dette plutselig på barnimagen... "Når du er gravid blir det økt produksjon av utflod (skjedesekret). Dette har sammenheng med at skjeden skal bygges opp til utvidelsen som trengs under selve fødselen. Blodgjennomstrømingen øker i hele underlivet også for å sikre at livmoren vokser som den skal. Dette endrer floraen slik at noen blir mer utsatt for sopp i skjeden og andre igjen lettere får blærekatarr." Må egentlig bare le! Pleier som regel å få symptomer ETTER at jeg har lest om dem...! Og på toppen av det hele, var det bilde av en vivag-pakke der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 21. mai 2003 #297 Del Skrevet 21. mai 2003 Det regelrett gnister jo symptomer her nå... de kommer jo i bøtter og spann. :D Vet at jeg ikke skal være for "kjepphøy" - men jeg har et stort håp og en god følelse enda jeg altså Lotionaktig utflod, kløe og urinveisinfeksjon.... joda - dette går nok rette veien (tross disse plagene). Høres lurt ut å vente med testing på fredag - ønsker deg som alltid lykke, lykek til!!!! Håper også du får til dien rapporeter og lest godt til prøven. - ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
30+ Skrevet 21. mai 2003 #298 Del Skrevet 21. mai 2003 Når skal du teste igjen da Lillen? Dette er jo kjempespennende... Test på morgenurin neste gang, kanskje? Er det hormoner der, så spiller det liten rolle om de har ligget siden kvelden før... Tidlige tester kan vise negativt selv om man er gravid. Har du hatt uregelmessige sykluser tidligere? (Jeg testet midt på dagen - og det var ikke noen tvil - men jeg var veldig sent ute - testet en uke etter forventet mens...) Lykke til!! XX fingrene og venter spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. mai 2003 #299 Del Skrevet 21. mai 2003 Lurt av deg å vente til fredag. Vet at det ikke er enkelt når mensen er sen... :-? Hadde IKM 10.mars. Testet svakt tirsdag 11.mars. Testet igjen fredag 14.mars. Det var noen lange dager... Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. mai 2003 #300 Del Skrevet 21. mai 2003 :evil: BØ!! :evil: Skremme alle tanter og fettre og onkler og nevøer og nieser og kusiner og alle andre som kan kødde med lilliken til lillen... Håper du er flink på skolen. Som du ser ut fra innlegget mitt, så er ikke jeg det. Blir bare så frustrert når jeg ikke kommer noen vei og dagene går... Jaja, vi blir voksne en gang uansett! Klem fra Mafnhgfidgjoqergnhkefnvøosdi (=Magnhild) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg