Gå til innhold

Lille dagbok...


lillen

Anbefalte innlegg

Takk for oppløftende hilsener, jenter! :D

Det hjelper da litt å høre om sene positive tester, men...

Har egentlig gitt opp nå, selv om ikke det er tegn til mensen! :evil:

Føler meg ikke mensklar, og ikke gravid!

Jeg har lest om mange som har lange sykluser, men håper selvfølgelig at det ikke er "vanedannende" når man først har fått det! :wink:

Synes bare det er deppende å gå å vente på noe som jeg vet kommer...

Synes også det er rart at jeg skal miste mensen nå etter to fine 31-dagers-sykluser. Greit nok at noen pillebrukere kan miste mensen, men jeg har jo hatt to regelmessige! Trodde alt var i orden nå jeg...

Men men, alle kan ikke være like heldige! :-?

Nå sitter jeg alene, og kjeder meg litt! KG er da et perfekt tidsfordriv!

Mannen er hos noen venner. Det er nok godt for han å komme seg litt ut nå, siden han ikke er vandt til å "måtte" holde seg inne så lenge av gangen...

Mattetentamen igår gikk forresten kjempedårlig!

Jeg gruer meg til resultatet! :-?

Har hatt tre prøver; 4, 5+ og 5, så denne var det litt viktig å få fem på... Jeg trenger et høyt snitt, tror jeg!

Ja ja...

Lillen

Dag 42/43 (etter midnatt + med et høyere tall synes jeg enda mer synd på meg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillen.

Så koselig med hilsen i boka mi :D

Hva er det du holder på med æ? Enten må du få mensen eller så må bli gravid :ler:

Surre rundt med dag 42/43 blir hverken hummer eller kanari..

Vet du hva jeg tror...jeg tror du er ...du har alle tegn på dette..kusine våt er velkjent ved graviditet...(det var sånn jeg fikk mistanke) stikninger og selvsagt uteblitt menstruasjon...

Krysser fingrene for at dette er er løsningen på hvorfor tanta ikke kommer.

Klem jente 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen, jenta!

Nå legger jeg listen over inntrykk her inne, så dere kan se den! :wink:

Hilde; "Lillen: Liten, brunt hår og søtt ansikt"

Jinx; "Lillen: Liten, søt og lys"

Matahari; "Lillen: Liten, nett og veldig søt"

avatar? Var det Bridget Fonda du mente, Matahari? Tar det som et komplement! :D

Hilde: mellomblondt, kort rufsehår. Aktiv, voksen og veltrent type.

Jinx: Gwyneth Paltrow med mage; ellers veltrent.

(og apropos Minnie og Klips, Jinx; så må du jo ha rett; Minnie ser akkurat ut som denne Audrey Toutou, oh Klips ser akkurat ut som Lorelai! Det synes ihvertfall jeg!)

Matahari: mørkt hår, slank, vakre ansiktstrekk...forbinder deg litt med 1001 natt fordi jeg synes det er arabisk klang i navnet ditt!

Magnhild: liten, mellomblondt hår med litt bølger i. Munter og aktiv type, som stråler når hun er glad!

Maya: Marilyn Monroe; med en liten mage på! Alltid smilende!

Kipa: lyst hår i hestehale (hvertfall på jobben), slank, glad og aktiv jente.

Jente29: gyllen lys hårfarge, slank og høy.

Pearl: bleket eller stripet hår, med 1 cm ettervekst.

ny dag: (holdt på å glemme deg; sent på kveld og jeg bare så nedover hvem dagbokskriverne var... :oops: forgive me!) Hun er en smilende, fornuftig jente med lyst hår og blå øyne... :D

Limbo:Veldig blå øyne, blondt, naturlig hår.

Misty: Liten, med mørkt kort hår. Smale mørke øyne.

Marilyn: ligner faktisk ganske mye på Misty, med mer markerte trekk (kanskje det er sminken som gjør det!?)

Jeg har nok valgt feil nick!

Jeg ser ihvertfall ikke på meg selv som liten :o (bare tynn, så når jeg ruller meg sammen til en ball, kan jeg nok bli ganske så liten... :ler: )

Men søt og lys, er jeg! :wink:

Selv om jeg kanskje har bomma kraftig utseendemessig på mange av dere her, så er dere flotte personligheter alle sammen.

Jeg har blitt glad i dere! :hjerte:

måå jeg jo legge meg! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

Så morsomt at du tenker på meg på denne måten, utrolig rart hvordan vi får inntrykk av hverandre..

Vet du hva? Jeg har så lyst til å møte flere av dere, deg for eksempel. Jeg tenker på deg som selvfølgelig liten og derfor tynn+ mørkt kort hår, søt ..

Jeg er ikke lys, men har mørkt halvkort hår. Hatt hår til rompa nå i 10 år, så det var deilig å få vekk. Litt høy, men kunne godt tenke meg og være slankere..

Jeg har forresten akkurat samme inntrykk av Majamor som deg...

Oh, nå vil jeg hjem...fortsatt 2 timer igjen på jobb.. grøss og gru....

Sov godt da lillen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa: lyst hår i hestehale (hvertfall på jobben), slank, glad og aktiv jente.

:ler: Du er søt da!!Jeg er stortsett glad og på jobben er jeg aktiv...Håret er RØDT, frisørfarga..før jul svart og for noen uker siden lye rødt..eller oransje da..også er det kort men slik at det blir feminint.. med "vipper" ut på sidene..Slank med former, er det noe som heter det.... :sjarmor:

- der har du meg.. :blunke:

Og du er jo bare så søt og liten og GO'!! :hjerter:

og når jeg kommer tilbake skal det være resultater- hører du det, kroppen til Lillen....

Ha noe fine dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nå sitter sikkert Magnhild og gapskratter. :ler::ler::ler:

Jeg: Marilyn Monroe? :ler:

Eller hva mener du, Magnhild? :ler:

Ble i godt humør nå jeg... :sjarmor:

Klem fra Mayamor :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho: Hihi, joda jeg synes det passet jeg Maya!!! :hoho: Du er like lys, like liten og har like store lepper... !!! Hihi!

Magnhild: liten, mellomblondt hår med litt bølger i. Munter og aktiv type, som stråler når hun er glad!

:hoho: jeg er da ikke så liten er jeg vel Maya?? :-? er jo 170, veier nå, selv i 4 mnd kun 60 kilo (litt mye egentlig, men driter i det så lenge jeg er gravid) har kort møkrt blondt hår, litt rufsete. Er nå sinna fordi det ikke er noen som har morsomme mammaklær! fysj og æsj! Føler meg så gammel når jeg ser alle de klærene altså!! :evil:

Men over til noe annet!!

Solen skinner og varmer! Det er noen som har funnet varmekanppen også! Jippi!

Lillen: litt høy tynn sak, med lyst hår og som liker å gå på kafe med venner og drikke kaffe! :ler: Og som dessuten har en gangske lekker mann...

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei!

Jeg må le litt jeg også, av beskrivelsene av oss her inne. Når jeg leser hvordan du ser for deg resten av jentene her inne er jeg heeelt enig med deg Lillen!!! Kipa har lyst hår i hale, Maya er lik Marilyn, og Magnhild som du skrev, men litt røffere kanskje. (De bare lyger når de påstår noe annet!)

Selv har jeg dessverre få arabiske trekk... Har blå øyne som de fleste nordmenn. Men jeg har mørkt, bølgete hår som rekker et stykke ned på ryggen. Jeg er slank (men trenger nok å trene litt ja...), og ikke mer enn 168 cm høy. Så det er ikke mye eksotisk over meg.

Og nehei! Du er ikke lys! Du er mørk!

Og jeg må si som Jente29, jeg har også kjempelyst til å møte alle disse søte jentene jeg følger med i dagbøkene til. Synd vi ikke bor i samme by alle sammen.

Ellers håper jeg du har det bra Lillen! Jeg trodde du hadde fått mensen jeg, siden fetter'n var kommet. Men jeg skjønner nå at jeg har jumped to conclusions. Så nå HÅPER jeg så inderlig mye at det snart er positive nyheter i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen,

tusen takk for melding fra deg. Måtte spiringe inn her og lese med en gang. Veldig koselig at du husker på meg. :D

Har jo ikke skrevet i boken din på noen dager. Tenkte at jeg hadde vært litt for aktiv en stund. Jeg tenker imideltid masse på deg og er inne og sjekker ganske ofte... Er det noe nytt med lillen??? Må følge med deg, vet du. Også tenkte jeg at jeg skulle skrive etter ikm'en min, etter evt. mens eller testing... For jeg er så spent, så spent... og har så lyst å komme med gode nyheter.

I dag er jeg på dag 29 og 15 dager etter positivt EL-test-utslag. Så da regner jeg med at det er 14 dager siden EL (veldig greit å ha styr på dette). Og jeg har ennå ikke merket/sett noe til dumme tante rød, og håper ikke jeg ser henne heller. Men mye har vært annerledes denne gangen, så jeg tror litt nå - på klaff. Men jeg har trodd før, så jeg må ikke hause dette opp for mye. Håper det kun er blandahvitt i trusen enda lenger... da blir det testing i morgen (tidlig).

Håper for oss begge!

- Skriver mer i morgen.

Smiiiiiil fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Okay - slik ser jeg for meg dere dagbokskrivere...:

* lillen: høy, slank, en søt oppstoppernese med fregner på, litt vimsete person som alle blir lett glad i...

* Matahari: høy, mørk, eksotisk, grønne øyner, litt 1001 natt-aktig...

* Marilyn: der ser jeg for meg Marilyn Monroe... :wink:

* Klips: mørkt hår, brune øyner, litt "hockey-sveis" med pannebånd, er glad i lilla og brun nyanser, sporty og trendy...

* Limbo: liten, nett, lys, blå øyner, diplomatisk, sier ikke alt hun mener men mener alt hun sier...

* Hilde KS: høy, rødlig hår, grønne øyner, temerament men rettferdig, aktiv innen alt hun kan, masse bekjente gjennom ulike organisasjoner... barnekjær og flink med det hun foretar seg...

* Iset: tynn, mellomblond, blå øyner, smilende

* Jinx: høy, blond, blå øyner, langt hår, rettferdig, god mor og venninne

* Jente29: mørkt hår, grønne øyner, sporty

* Kipa: litt anonym, mellomblond, blå øyner, beskjeden, stille og rolig med få - men gode venner

* Misty: litt rastløs, energisk med rødlig hår og grønne øyner...

* Lucky: lyst, krøllete hår, sprudlende, mange jern i ilden...

* Håper: langt, glatt, mørkt hår, rolig og litt beskjeden

Håper ingen blir fornærmet...

Jeg tar ofte feil... :ler:

Måtte bare kopiere den fra dagboken min...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent så spent..

Fortsatt ingen tante nei...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ang Gwyneth, så er jeg lik henne

på de bildene hun ikke er lik seg selv..

Da er hun mer meg enn seg ....eh..

Innviklet kanskje..:ler:

Som på avataren jeg bruker nå..

Det ser ut som meg, ikke G...

(syns jeg da...)

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hva betyr nå det da, at du ikke har fått mensen ?

*Håper for Lillen*

Angående dine antagelser om meg ; jeg HAR mellomblondt, kort rufsehår, men farger det ofte. Aktiv ja, voksen tja, er 31 år.

VELTRENT ????Trener, men det blir periodevis slapt. Er ikke akkurat veltrent, men det kunne vært adskillig værre.

Spennende dette med fetter brun som ble borte. Har du noen tanker om å ta en ny test ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så kom mensen luskende. Virkelig snikende denne gangen. Dukket opp i går kveld - han derre fetter brun - også kom tante rød nå i morges. :evil:

Virkelig kjiipt. :cry:

Jeg har jo ganske regelmessige sykluser nå, og vet at jeg skal være glad for det, men denne gangen har det virkelig voskt frem et stort håp hos meg for jeg har hatt såååå mange symptomer... også var det altså ikke symptomer likvel. Eller kanskje det var det at det gikk galt så tidlig? Men det skal jeg ikke spekulere i.

Jeg har ihvertfall hatt mensmurringer fra bare noen dager etter EL, verk, romling og stikkinger i magen (speiselt midt i magen), ømme, tunge bryster + stikkinger i brystene, mørkere farge rundt brystvortene, vannaktig/hvitlig utflod, kvalme, svimmelhet, trøtthet og faktisk også at jeg ikke ville ha/at det smakte ikke med kaffe. Synes ikke det er så rart at jeg oppi dette har fått håp om at det hadde klaffet. :roll:

Åhhhh - så i dag er jeg ganske deppa (men skal være aktiv i huset, så jeg får tenke på andre ting)...

Ifølge mannen bør jeg ta meg en pause fra disse sidene, for dette med graviditet har gått helt til hodet på meg. Skal prøve å skjerpe meg, så det kan jo være det blir mindre skriving her inne fremover.

Tenker ihvertfall veldig mye på deg - er veldig spent.

Når tenker du å ta en ny test?

Det er fortsatt håp for din del vet du :wink:

Klemmer herfra regntunge Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei!

Hvordan går det med deg i dag da? Du, hu derre tanta blir hos meg en stund til hun, så da blir det ikke noe besøk på deg. Men eh, skal du teste på nytt snart eller? Jeg synes det begynner å se litt rart ut med "dag 43" liksom...

Har ikke du avslørt hvor gammel du er her inne? Jeg leste at Hilde var 31, og da slo det meg at jeg ikke aner hvor gammel du er. Jeg kan jo tippe, men er så redd for at du skal bli fornærmet... Jeg er for øvrig 25.

Gikk matte-tentamen bra? Når begynner sommerferien din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...11 innlegg! Her er det aktivitet!

Kjempeglad, blir jeg :hoppe: Alltid koselig med supergirls!

Det var moro å skrive og lese om forestillingene vi har om hverandre!

Og så skriver dere så fine ting om meg t jeg blir helt rørt :lol: / :cry:

Det var trist å høre om tanta di, ny dag! Men barn i første kvartal 2004 blir det nok på oss; både deg, Matahari, Hilde (hvis hun ønsker!?), Lux, Bizzy og Lillen + de jeg glemte å skrive navnet på for øyeblikket!

Jeg er bare 22 år, Matahari!

Sommerferien min begynner vel egentlig snart...bare jeg ikke kommer opp i no trekkfag! Mattetentamen gikk veldig dårlig, men naturfagprøven i går gikk kjempebra! :wink:

Takk for at du bryr deg...

:D

Idag har jeg testet negativt igjen! Ubrukelige tester asså! :x

Prøver nå å heie frem tanta!

Teite Fetter Brun som lurer meg... :x

Ikveld drar jeg til modem-Mamman min, så det blir vel ikke kg-aktivitet på høyt nivå i helgen, men klarer ikke å holde meg helt unna heller!

Gleder meg til å dra "hjem"!

Søsteren min er også på besøk, så det blir virkelig koselig.

Også skal jeg tilbringe masse tid med Venninne som har termin med mitt fadderbarn i morgen...men som ikke tror det skjer noe ennå! Det blir spennende!

Jeg og Mannen er veldig lite flink med barne-laging for tiden, siden han er syk. Har ikke så lyst til å veksle kroppsvæsker med han akkurat nå, for jeg vil ikke være syk! :(

Får bare håpe jeg ikke har hatt el ennå kanskje...

GOD HELG til alle!

Lillen

Dag 44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei lille lyse lillen....

Håper du får en fin helg hos mammaen din...

Det er viktig å være gode mot mammane sine så lenge man har dem...

Mamma har vært død i 5 år nå og jeg savner og tenker på henne hver dag...

Ser at mensen fortsatt ikke har dukka opp...det betyr at det fortsatt er håp...

God helg lillen.

Klem fra Jente 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen,

virkelig kjiipt at du fikk negativt resultat på testen i går. Hm, merkelig. Håper du snart får to bå/blått kryss eller at tanta viser seg snart. Det er ikke kjekt gå sånn i uvisse. Håper nå ennå for din del.

Barn i begynnelsen av 2004 høres supert ut. Håper det klaffer for oss alle (prøvere) snart.

- Lykke til alle sammen!!! :wink:

Gratulerer med bra naturfagsprøve!!

:D (matten legger vi bak oss...)

Ønsker deg ellers super helg!! Kos deg!

Klemmer - ny dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D GOD HELG !!!! :D

Nå skal jeg slappe av og kansje komme ovenpå igjen til neste uke...

Takk for lykkeønskninger, det hjalp ikke noe særlig... :cry: Men det hadde jeg jo egentlig regnet med..

Kos deg hjemme så håper jeg du får være med på fødsel. I alle fall etterpå!!!

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeysveis!?!?!?!!!!!

Nei, hallo du!!!!

:ler:

Har hår til skuldrene, bittelitt gradert, men ca samme lengde, tenk!

Nå med nye, blonde striper i.

Har brukt lilla på teksten i innleggene mine fordi det matchet avatarene mine :ler:

Er egentlig mest glad i sterke farger, rødt...

Ellers er jeg, for å oppklare, liten (i motsetning til Lorelai), mørk og brunøyd.

Har nå også en liten tatovering på innsiden av leggen, min nåværende avatar er motivet.

Men hvordan ser dere ut, mon tro?

Tror Limbo er høy og mørk... fordi hun er katolikk, og de er mørkhårede (sydlandske) i mitt hode.... Magnhild er blond, fordi hun hadde nassenøffavatar en gang tror jeg, og han er rosa... Matahari er helt klart eksotisk, på grunn av nicket selvfølgelig, og Jinx ser vel ut som Gwyneth? hmmm... nei nå må jeg tenke meg om... ser for meg de fleste som blonde i hvert fall. Og aba har jeg sett, så hun vet jeg er kjempestilig.

Måtte bare svare på dette først, er litt treg, jeg, nemlig.

Masse lykke til ønskninger i hvert fall.

Nå kommer sommeren og solen og alt skal gå bra for oss alle. Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...