Gå til innhold

Lille dagbok...


lillen

Anbefalte innlegg

ikke meningen å være så furten da....Og så klager jeg.. :fy: tenk på deg som har så frustrerende dager nå..men fortatt er det håp, for som maya 30 har sagt så mange ganger... ingen mens= håp

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

((((((((((((())))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres så fint ut, når du sier at det gnistrer, ny dag! :D

Nå som tanta mi er så treg, så begynner det vel å nærme seg ikm for deg også!?

Kanskje det er nettopp det som skjer...at syklusen min prøver å tilpasse seg din... :ler:

Jeg har bare hatt to sykluser før, 30+! Men de har begge vært på 31 dager...så jeg vet ikke helt hva som foregår nå jeg!

Jeg tester igjen til helgen, tenker jeg.

Lange dager sier du, Maya? Det har jeg ikke lagt merke til! :ler: Er nok den dumme klokka mi igjen...

Vart dæm schkræmt no? Håper det...takk, Magnhild!

Lilliken? Smakte godt, det navnet der...men er det gutt eller jente? :ler:

Fatter ikke hvordan du holdt ut de lange uforutsigbare syklusene dine, Kipa! Kanke du gi meg noen tips?

Takk for kryss, og kross, og vibber, og skremmer, og alt, supergirls!

Har nettopp kontaktet læreren min... Jeg kommer ikke på skolen idag. Jeg klarer ikke dette noe mer, jeg! :cry:

Rapporter og lesing de siste dagene har stresset magen min unødvendig, og her sitter jeg og holder på å lette...er så oppblåst!

Og akkurat som om det ikke er nok med skolestress, så får jeg alle disse tankene pga tanta i tillegg! Bluæh! Nå får det være nok!

Kjipern dette her... Litt misunnerlig er jeg også, for flere bergensere treffer hverandre ikveld! Skulle så gjerne ha møtt alle sammen jeg også!

INGEN klare symptomer...

Bare småting som kan skyldes så mangt (stikking, kløing, myk tapp: nei den hadde ikke blitt hard likevel, blærekatarr, kviser...)

Og nei, jeg har ikke fått en sånn "ny glød" (som jeg har lest om)!

Jeg holder derimot på å bli gal...mulig det er den "nye gløden". :(

Jeg har en plage, som ikke har noe med graviditet eller pms å gjøre, og det er at hjertet mitt forstyrrer meg hele tiden! :roll: Det er vanskelig å forklare (har hatt det før), men hjertet banker plutslig veldig hardt noen slag, sånn at det kjennes i brystet og forstyrrer på en måte pusten, for jeg kjenner dunk i luftrøret... :o

Da jeg skulle sove igår, føltes det som om hjertet mitt var i brann :sinna: ! Høres sikkert søtt ut, det, men jeg mener det ikke på den måten; jeg mener en brennende følelse i brystet.

Ok...så ganske uforklarlig altså, men måtte bare få det skrevet ned :wink:

Lillen

Dag 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet i BRANN???

Jeg trodde du var trønder jeg... :ler:

Ok Lilliken er bra! Det er bare en baby egentlig, uten kjønn... og lett og si for alle, også bergensere... (Det er noen lyder jeg synes er vanskelige, men ikke disse)

Men da løper jeg på treff!

Snakkes!

BØ!!! (bare en liten etterskremsel)

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lilen,

har vært inne på snartgravid og lest litt, og tenkte at Bridget det må vel være deg det?, eller??

Av Bridget (Bridget) Torsdag, 22. Mai 2003 - 00:21:

uteblitt mens er vel det største symptomet...

Har ikke ømme bryster, men tappen er ikke mensklar, den er myk, og jeg har lotionutflod og ikke brun som jeg pleier før ikm

Ja, som sagt; det gnistrer av symptomer rundt deg. Veldig bra! Du gnistrer nok i deg selv også du :D

Jeg er kommet meg på jobb i dag (halv åtte) men jeg er ikke i form i dag. Har feber og er virkelig slapp og uggen... så jeg blir sannsynligvis ikke lange tiden. Håper det er forbigående for jeg har massevis av arbeid og sosiale aktiviteter for tiden...vil ikke gå glipp av noe.

Du skriver at tanta di er treg... DEN KOMMER VEL IKKE, VEL. Etter planen skal den nå holde seg langt borte, og foreløpig har den oppført seg fint.

Tilpassede sykluser høres imidlertid ut som en fin ting. Det er jo sånt som kan skje med gode venninner :wink:

Min ikm er i henhold til 28 dagers syklus på tirsdag 27 mai, men utfra EL (etter EL-testing) så tror jeg det er mer korrekt med torsdag 29 mai.

Jeg er ufattelig spent!

Håper at du føler deg i bedre form - at magen er snill med deg og at den ubahgelige hjertebaneken gir seg. Lykke til med lesing og rapportskriving!

ny dag :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her nå...

Har visst vært her litt for mye i det siste, siden du savner meg bare jeg ikke skriver en dag, Hilde!

Kremt...jeg er avslørt...Bridget er mitt andre nick!

Ny dag = en slu snik :ler:

Men jeg heter Lillen, og ikke Lilen på kg, bare så du vet det :ler:

God bedring!

Jeg tok en clear blue idag, og den var like forbanna dum som

quick respons...negativ!

Så jeg vet ikke om jeg synes at tanta oppfører seg eksemplarisk no mer. Nå kan hun gått få komme, så jeg kan begynne på en ny og innholdsrik syklus.

Tyder altså mer og mer på tilpasning til venninner (les: ny dag).

Og nå har jo til og med Matahari fått mensen!

Og jippi på hennes vegne! :D

Stikker idag også, men ikke mitt på. Litt til venstre på skambenet.

Tappen er ved sitt faste myke jeg.

Begynner å tor at jeg ikke har hatt eggløsning enda, og det får jeg hvertfall ikke nå som det er så mye stress. Klarer ikke å ta det med ro før tanta kommer...

Det var min dag...

En teit dag med andre ord...

Lillen

Dag 37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Eller kanskje du bare hadde sen eggløsning ?

Da vi skulle ha nr to testet jeg i ett fra ikm, var så sikker på at jeg var gravid. Jeg hadde en svaaak positiv test to uker etter ikm. Den ble ikke positiv før det var gått en halv time heller, så det går faktisk an.

Mensterminen var da faktisk to uker før ul terminen. Gutten ble født 8 dager før ultermin og hadde tegn på for tidlig født.

Eggløsning er noe herk !

Vel, det er jo bare en ting å gjøre og det er å ta det med ro. Mensen eller positiv test kommer når det skal komme.

Hva drømmer du om for tiden da ? ( Når du sover )

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper den dumme mensen endten holder seg unna eller kommer for full marsj...

Noen er sene med å produsere HCG - så enda er det jo håp.

Men det er nok mest fornuftig å være litt "layback"...

Da blir det heller en positiv overraskelse enn en gedigen skuffelse. :wink:

Ha en riktig fin helg.

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...jeg er avslørt...Bridget er mitt andre nick!

Ny dag = en slu snik :ler:

Men jeg heter Lillen, og ikke Lilen på kg, bare så du vet det :ler:

God bedring!

Hei liLLen.

Sorry at jeg kalte deg lilen i går. Var ikke helt meg selv. Gikk hjem fra jobb etter ca. to timer, var helt skutt.. hadde og har fremdeles feber. Så jeg er hjemme i dag også. Men er mye bedre, så jeg ska være sosial i kveld. :wink: Håper det er noe forbigående jeg har. Har stresset mye i det siste, og har vel dermed vært vel mottakelig for "bassilusker"... Fysj, fysj - unna vei... har ikke tid til dette :( Håper det ikek gjorde noe det med nick-avsløringen på sg???

Det var forresten der inne i dag at jeg leste at du hadde testet negativt igjen. Fy søren, så kjiipt :evil:

Dette var ikke noe bra. Men, men ingen mens = fremdeles håp (er det ikke det maya pleier å si da?) Men prøv som maya sier å være litt layback. Lett å si, vanskelig å etterleve. :roll:

Ville ellers fortelle deg at jeg også har mye stikkinger i magen, noe jeg har hatt siden søndag.. både midt i magen og på sidene + en rar følelse innimellom (var vel tirsdag og onsdag) rundt navlen.. litt sånn dump smerte/verk sånn av og til. Jeg er så på vakt for alle symtomer, og håper og håper og håper og håper... Er jo såå trist når det ikke lykkes, synes jeg. Er så spent på neste uke.

Det kan jo godt være at du ikke har hatt EL ennå, eller at den har vært (veldig) sen eller at du er sen med på produsere hcg (om det er det det heter?). Jeg tok jo EL-tester sist, så jeg vet jo sånn ca. når EL var, og det er ganske greit. Det er derfor jeg vet at min ikm er onsdag-torsdag neste uke.

Håper du har det bra selv om testen ikke var greit med deg.

Tenker på deg, lillen.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting glemte jeg igår...Hjertet i BRANN, Magnhild!???

Tuller du?

Her er det RBK for alle penga (pengene til Mannen ihvertfall... :ler: )!

Hvis Mannen hadde sett antagelsen/anklagelsen din, hadde han nok grepet tastaturet og sagt sin mening, eller i verste fall kastet pc'n ut av vinduet... :wink:

Takk for fine opplysninger, Hilde! :D

Du lar meg håpe... :-?

Drømmer ikke om noen annet enn skolesaker og graviditet.

Takk for at du håper sammen med meg, Maya! Men er nok best å være realistisk og layback, ja!

Gjør ikke noe at du avslørte meg, ny dag! I have nothing to hide!

Jeg håper at det er feste-og-strekke-livmor-smerter du kjenner... Gleder meg til neste uke! Du er lur som har el-testet deg!

Er bare innom fordi jeg må ha avveksling fra matte-lesing... Har ikke vært så veldig flink heller, men har skrevet fra kap.1 i regelboka mi, som jeg får ha med på tentamen mandag.

Skal bruke morgendagen på å gjøre meg ferdig, slik at alt jeg trenger å vite om matematikk står i regelboka. Da jo alt gå bra på tentamen!?

Det skjer ingenting i kroppen min, bortsett fra stikkingen.

Brystene er en bitteliten smule ømme, men jeg tar det ikke som et symptom denne gangen...for nå er jeg layback/laidback!! 8) :Gjesp:

Kan henne jeg "endelig" er premenstruell!

Snart skal jeg begynne med hostesaft, temping(?), el-testing(?) og DongQuai eller hva det heter...

Eller skal jeg drite i alt...

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal bruke neste syklus på å kartlegge el og sånt, eller om jeg skal late som jeg ikke bryr meg...

Skulle så gjerne ha visst når jeg har el!

Når jeg får mensen, skal jeg begynne å skjerpe meg her inne. Vil ikke at dagboka mi skal bli milelang før det virkelig skjer noe på ordentlig her! Det er jo en graviditetsdagbok :oops:

Jeg bruker alt for mye tid her inne...

Dessuten er det nesten sommer!

På søndag skal lillebror konfirmeres!

Da kommer pappa, som jeg ikke har sett siden i sommer!

Jeg gleder meg så! :D

Og så kommer det andre søsken jeg ikke ser så ofte... (har en del halv-og-ste-søsken) :wink:

Ikveld er det Idol! Heia Kurt! (enig med mange andre her der gitt!)

Lillen

Dag 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Hei Lillen

Tusen takk for hilsen i boka mi. Håper det klaffer snart med to blå for deg også. Det tok oss 9 mnd. så don't give up :D Er forresten T-16 i dag - gikk i hele går og trodde jeg var T-18 så gjett om det var en bonus da :D

Hvordan går det med matten ? Kan ikke fordra matte selv og hadde eksamen i det i fjor - litt rart siden jeg er gift med en Finansmann da som bare eeeeeeeelsker matte.

Kos og klem fra oss

T-16 :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snuppa... dag 38 er ingenting vettu- rett som du er så tester du positivt på dag75 eller noe... :wink: jeg håper selvfølgelig at du gjør det før, for slike sykluser er til å bli tullete av!! men jeg er vel et levende bevis på at det går faktisk an' med slike lange sykluser....

Jeg heier på deg jeg, og Gaute...men Kurt er jo like bra- hmm, dette er vanskelig...men mest så heier jeg på Lillen og hennes egg! :D

Stoor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, jenter!

Liker ikke matte du heller nei, Limbo?! Jeg likte det før, men det var før det ble...vanskelig!

Du har så rett, Kipa...38/39 dager er jo ingenting! :o

Jeg måtte le hjertelig av det du skrev om hvem du heier på :wink:

Jeg tror kanskje det skjer noe snart...

Fetter Brun var innom igår!

Men nå ser jeg bare sporene hans på trappa...

Han kommer nok tilbake! :wink:

Vente Vente Vente Vente

Men tappen er ikke klar enda, tror jeg,

så det er vel henne vi venter på.

Ellers så har jeg en stor plage idag, og det er å gjøre ferdig matteregelboka :roll:

Heldigvis var det ikke høyre lillefinger jeg skada da jeg prøvde å forsvare meg mot Mannen igår :ler: Der sa det knekk, gitt, og nå er venstre lillefinger hoven og vond... :-?

Jaja...sånn kan det gå, når man aldri blir voksen! :ler:

Skal ta en liten pause herfra nå...

Lillen

Dag 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei lille Lillen!

Hm, så fetter Brun er i anmarsj... Vet ikke helt hva jeg skal si. På en måte er det jo positivt, for da er du klar for dag 1 igjen. På en annen måte er det synd fordi det hadde jo vært gøy hvis det var forsinket EL. Men - da får du i hvert fall et svar å bli klok på! Negative tester og ingen mens er jo litt forstyrrende da.

Du, denne mannen din må ikke drive og knekke fingrene dine altså. Jeg har for vane å slå mannen min i nesa jeg. Han kiler meg så fælt, og da spretter det gjerne en albu litt uforutsett i ansiktet på ham. Farlige greier.

Er det matteeksamen du har? Hvilken type da? Jeg liker matte jeg. Det er liksom litt enklere å forholde seg til enn sånn derre føleri-fag. Lykke til i hvert fall!

Nå som vi begge har litt brunlige greier på gang så får vi heie hverandre igjennom neste syklus. Så kan vi øve på pusting og sånt i februar! Dette går bra vettu!

(Jeg synes for øvrig at du er en veldig søt jente. Du er så flink til å juble og trøste i takt med hva som skjer oss andre her inne. :hjerter: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Er bare kort innom...

Jaja...det var jo en grei sang som vandt!

Og Norge på 4.!!!

Nå skal jeg legge meg.

Skal tidlig opp i morgen for å kjøre til konfirmasjonen til lillebror.

Det blir koselig det!

Jeg skriver vel igjen i morgen kveld, kjenner jeg meg selv rett...

(skal svare Matahari litt også)

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for tipset ditt.

Jeg tror nok det går bra - men kunnskap minker "frykt"... :wink:

Hvordan går det med deg da?

Så at fetter brun var i annmarsj - kommet noe mer?

Neida her spør vi ikke rett ut... :oops: :o :ler:

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Lillen :P

Har du ikke fått tanta på besøk enda heller ?

Jøss, men så spennende da...

Har hun vært så sen før da ?

Merkelig..

Jeg pleier å få tanta tidligere enn vanlig

i eksamens perioder å slikt, pga at jeg

da er så nervøs :ler: ..

Jaja jeg krysser fingrene for deg :P og

følger spent med..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tror nok jeg fortjener noen knekte kroppsdeler iblant jeg også, siden Mannens nese stadig er i veien for albuen min... :ler:

Blir gjerne med deg på online-puste-kurs i februar, Matahari...må bare passe på å bli gravid først, for hvis ikke blir det lissom litt teit :ler:

Men heier gjør jeg! :D

Takk for fine ord, Matahari... eller nobelpris-vinneren!?

Det er bare å spørre, Maya! Blikke sur jeg vettu! :D

Svaret finnes lenger nede... :-?

Tanta har nok ikke vært sånn før nei, Jinx...men så har jeg bare fullført to sykluser siden pilleslutt også da!

Har ikke tenkt over før du skrev det, at eksamen kan være grunnen! :)

Takk for kryssing av fingre! :D

Jaja...dette begynner å bli kjedelig!

Det skjer jo ingenting!

Fetter Brun forsvant for meg natt til igår, og jeg har ikke sett han siden!

Nå er Kusine Våt her igjen... Tror hele tiden at mensen er kommet, for Kusine Våt kommer nå og da i store doser.

Hadde det fint på konfirmasjon igår.

Var koselig å treffe pappa og søsken igjen...

Nå er Mannen syk stakkar, så jeg skal ta meg litt av han...

Lillen

Dag 41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillen

Takk for hilsen i dagboken min..

Hyggelig at du følger med

Syns det er kjempe spennende meg deg jeg..

I de to første svangerskapene mine, ble ikke graviditets-testen

positiv før etter at jeg var 8 uker på vei..

Det var mange uker med frustrasjon og mange negatvie

tester..

Takk for tips ang pannehodepine..

Det skal jeg jammen prøve, selv om det sikkert ser lurt ut..

Ha en herlig dag

Klem :briller: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillen.

Håper det står bra til med deg. Har du fått tante på besøk enda??

Krysser fingrene for deg, og håper det klaffer for dere snarest mulig.

(Kanskje det allerede er en spire godt gjemt inni der)

:D :o :P:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...