Gå til innhold

Lille dagbok...


lillen

Anbefalte innlegg

Hei Lillen :D

Er såååå spent på hvordan det går med ikm dagen din i morgen!!!!!

God 17mai :D :D

+ fingrene for blått kryss i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillen

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi, jeg krysser fingre og tær for deg i morgen, håper tante uteblir.

Selv har jeg tenkt å ta en test i morgen, siden mensen ikke har vist seg ennå. På søndag er det 3 uker siden EL, så det burde gå ann å få et svar nå, men jeg gruer meg for testen, jeg.

Du må ivertfall ha lykke til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, dere er så goe!

Tusen takk for hilsener, alle tre!

Her er det ikke mye nytt å fortelle! Våknet ikke av gass-knip idag, bare annen smerte (i tarmen). Men flink har jeg vært; sto opp allerede kl 9!

Fetter brun har ikke dukket opp, men det er kanskje fordi døren (tappen) er stengt... Kjennes sånn ut.

Angående testing, så har jeg vært veldig flink denne gangen :wink: , og ikke kjøpt test. Hvis jeg hadde hatt en test, ville jeg sikkert ha brukt den altfor tidlig, og fått negativt svar uansett, og dermed blitt skuffet. Det er bedre at mensen bare kommer, i stedet for negative tester, synes jeg! Så da får jeg bare vente og se hva som skjer...

Om jeg ikke har rød-mandag, kan jeg vel kjøpe meg en test, for da er det to dager etter ikm!

Har hatt en litt morsom natt, for mens jeg lå våken og Mannen sov, så prata vi litt sammen

:ler: *slår meg på låret* :ler:

Han lå og snudde og vred seg, så jeg spurte:

Lillen: Får du ikke sove?

Mannen: De jæv*a hesteskoene er så varme.

Lillen: Hæh?

Mannen: Nei, hesteskoene er så varme.

Lillen: Hestesko??

Mannen: Ja, jeg får så mye mellom fotan.

Lillen: Har du på deg hestesko , eller...? :o

Mannen: Ja, litt!

:ler: Mannen min er vanvittig i senga! :ler:

Ikveld skal det vel festes litt i leiligheten vår eller et annet sted, siden det er fotball og 16. mai. Lillen skal holde seg unna det som inneholder alkohol; skal bare observere andre.

Kan hende jeg skriver mer idag, hvis jeg kjeder meg...

Lillen

Dag 31

(siste dag i lille syklus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn,

dette er spennende. Gode nyheter at fetter brun ikke har dukket opp. Dette er veldig bra!

Tusen takk for veldig koselige meldinger til meg (pm). Du er så snill og god. Må også skryte av deg i forhold til at du ikke har kjøpt test og venter evt. til mandag. Også veldig bra. Du har grunn til å være stolt av deg selv. Bravo! :hoppe:

Du er også flink om du hodler deg unna alkoholen ikveld.

Ha uansett en strålende 16. mai, 17. mai - og helg - uten tante rød som gjest i festlighetene :wink:

Gode tanker fra meg i Bergen (her hvor de fleste supergirlsene bor) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Døh, egotrippen! Skal du holde alle oss andre på pinebenken med testing først på mandagen da?

Neida, det er sikkert lurt av deg å vente. Jeg er helt enig i at det er bedre med menstruasjon enn negativ test.

Jeg holdt på å le meg ihjel av mannen din som bruker hestesko. Mannen min også er fæl til å prate og vandre i søvne. En natt våknet jeg av at han satt bøyd over meg og stirret på meg med oppsperrede øyne. Tror du det var ekkelt eller? :o

Tusen takk for hilsen i boka mi. Du er en skikkelig humørspreder!

Ha en kjempefin dag i morgen. Ikke spis for mye is (Minilillen kan bli kald!), og husk å vifte med flagget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, så drakk jeg LITT da...men den kritiske fasen for eventuelle minilillen er ikke før om ca en uke!

Jeg digger minilillen!

Ingen symptomer fortsatt...

Lille bedugga

IKM IKM IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I

Mensen har ikke kommet foreløpig, og det føles ikke som den er på vei heller, for fetter brun har ikke vært her enda. Kusine hvit derimot...

Men jeg føler meg heller ikke gravid, for jeg har ingen symptomer til det, bortsett fra litt "banking" i livmoren i morrest. Puppene mine finnes ikke ømme, og det er et ganske viktig symptom for meg (jeg hadde det forrige gang jeg ble gravid).

Mannen er i byen og ser på toget, mens jeg bare slapper av hjemme... Deilig! Litt varmt i stuen bare...for solen har varmet den opp i mange timer. Nå er den heldigvis på den andre siden av huset.

Slapper vel av resten av dagen også, tenker jeg. Eller jobber litt med noen rapporter...

Jeg oppdaterer her inne hvis tanten likevel skulle komme!

Lillen

Dag 32 (ikm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Å nå er jeg så spent...

Ingen tegn til noe er jo positivt. :D

Krysser fingrene for deg.

Gratulerer med dagen i dag, min venn.

Klem fra Maya30 :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vææ, så spennende, og ingen test i huset for å stille vår nyskjerrighet... :ler: ??

Klem og TVI, TVI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så søte som følger med sånnn...og spesielt på en dag som denne!

Ingenting her foreløpig...

Trodde tanta kom før idag, for jeg følte meg såå bløt nedentil, men er bare hvitt... Mye utflod...en bra ting, er det ikke?

er på msn med venninne akkurat nå, så dette er bare kort beskjed!

Lillen

...som venter

og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Spennende, spennende !

Med fare for å virke oppmuntrende så er mye utflod et posotivt tegn dersom det er uvanlig at du har det i dagene før ikm !

Oppdaterer du senere i dag ?

Søren også, jeg hadde aldri trodd man kunne bli så ENGASJERT i mennesker inne på nettet. Men så plutselig befinner jeg meg et sted i livet der jeg må innom og se om folk er gravide, om de har født og hvordan det går i andres liv.....

Men blir det for ille må jeg vel på avenning ala amerikansk gruppeterapi ; " Jeg heter Hilde og er OGSÅ interresert i andres liv !" hvorpå svaret runger fra de andre "avhengige" ; " Hello, Hilde "

Hehe, er nok ikke så avhengig enda !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du stått opp lillen???

Er sååå spent. Fortell, fortell!

Kjempebra at du ikke har sett noen tegn til tante ennå... de kommer nok ikke heller skal du se :wink:

Helt enig med "medbyborger" Hilde angående utfloden. Sannsynligvis et godt tegn! Og sist hadde du vel mensmurringer også før mensen, haddde du ikke (kanskje jeg husker feil)? Men det har du ihvertfall ikke nå.

Må også si meg helt enig med Hilde - trodde aldri at jeg skulle bli så hektet på å følge med i andres liv sånn som dette her på nettet. Jeg synes det er veldig gøy å følge med deg, lillen.

Men jeg har ennå ikke bestemt meg for å ha en egen dagbok - tror det vil øke aktiviteten min her inne på KG betraktelig... Og jeg bruker nok tid her inne som det er :oops: Ikke misforstå.

Håper du kan komme innom her snart og fortelle om det er noe nytt. Håper jo selvfølgelig ikke at det er det. Er veldig spent på å høre fra deg + testresultatet i morgen (for testing blir det vel?).

Massevis av go'hilsener fra meg her i Bergen - som vil at tiden skal gå fort, at lillen skal test og at et fint blått kryss skal lyse mot deg.

Det haddde vært noe det :P :D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Lillen, og blir snart gal... *hører: Hallo, Lillen*

Her skjer det itjno!

Ikke fetter brun.

Ikke vondt i puppene.

Ikke noen ting.

Ikke mensklar tapp (ifølge meg).

Bare litt uvel i magen (ikke kvalme).

Husker ikke om jeg har økt utflod før mens,

bare at den pleier å være brun og klissete, og ikke hvit og tynn-lotion-aktig (som den nå er...).

Igår stakk det flere ganger i livmoren!

Blør litt mer i tannkjøttet...

MEN jeg lå selvfølgelig og tenkte en del inatt før jeg sovnet, og har gjennomført en analyse av kroppen min.

Det jeg frykter er at jeg har hatt en sen el. Kan godt henne jeg har tenkt for mye på den i den tiden den skulle komme, og at den dermed ventet litt...

Jeg er redd...

I know nothing.

Det er utrolig hvordan man kan bli så engasjert i andres kropper og følelser ja!

Tusen takk for at dere er her og heier på meg!

I disse tider er faktisk Mannen blitt litt mer interessert også!

Han spør stadig vekk om det er noe blod...og synes det er spennende.

Lillen

Dag 33

(ikm igår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følger spent med deg... At det ikke har skjedd noe særlig er jo et veldig godt tegn. Forsår godt at du er i ferd med å analysere deg selv og de siste ukene. Det ville jeg også ha gjort. Men jeg håper og tror ihvetfall - veldig mye :wink:

Metallsmak i munnen kan godt være et graviditetsymptom, det er ihvertfall diskutert en del inne på sg. Jeg hadde det i ca. 2 uker, men det var i min første eller andre syklus etter pilleslutt, og da var ikke jeg gravid. Men hadde jeg fått det nå så hadde jeg helt klart tatt de som et graviditetssymptom, siden det er ikke noe jeg pleier å ha. Og som sagt; alt som er nytt og uvanlig er gode tegn :D

Prøv å slapp av du og ta en test i morgen om ikke noe har skjedd. Da får du sikkert svar.

PS: Både stikking i livmoren/magen og at du blør i tannkjøttet kan være tegn!!!!

:enig_animasjon:

Tvi, tvi :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar ny dag!

Er du på jobben idag også, eller har du pc hjemme?

Skal ditt befruktede egg festes snart?

Jeg dør av spenning! Det begynner til og med å stikke i puppene! Men de er ikke ømme...fremdeles!

Huff!

Dette er nervepirrende!

Jeg spurte Mannen istad om han kunne kjøre ned på vaktapoteket, men han følte ikke for å kjøre inn til byen idag, så jeg må nok være tålmodig!

Dersom vi kjøper test imorgen, kommer jeg til å bruke den utpå dagen og ikke med morgenurin, så lenge urinen er farget...

Håper og hopper :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp der oppe (i Trondheim)

- ja dette er fryktelig spennende.

Jeg er ikke på jobben. Jeg jobber hjemme på PC'en, men det er ikke så lett å konsentrere meg. Må inn på nettet her hele tiden. Jeg jobber med noe jeg skal ha ferdig, men jeg har litt tid på meg - men bare litt. Og foreløpig synes jeg at jeg har rotet det mer til enn det det var i utgangspunktet. Men, men - det går seg vel til.

Håper at egget mitt befruktes, ja... for å si det litt klønete.

EVENTUELL befruktning var på onsdag eller torsdag, tror jeg, så det vil i så fall være i slutten av neste uke.

Stikking i pupper også - høres lovende ut!! :P

Jeg følger med deg i morgen også i forbindelse med testingen.

Igjen lykke til :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...