*Emma* Skrevet 20. februar 2007 #121 Skrevet 20. februar 2007 Jeg ser på TV3 Heier på Joanie og det har jeg gjort siden episode 1. Syns hun var superflink i går. Danielle er også flink. Sarah er kjedelig...hun kopierte jo bare Joanie - dessuten er hun stiv og rar...og ansiktet ser jo likt ut hver gang. Jade er bare ekkel.... Halvveis omtrendt tittet jeg å så hvem som vant...om jeg er happy eller ikke er det vel best jeg holder for megselv.....så ikke de som ikke vet skjønner....
Gjest Gitte Skrevet 20. februar 2007 #122 Skrevet 20. februar 2007 Jeg måtte se hvem som vant istad jeg også, og jeg er ikke helt fornøyd..
Gjest Gitte Skrevet 20. februar 2007 #123 Skrevet 20. februar 2007 Hun føler at de andre ikke når opp til henne sånn modellmessig, og så blir hun stående igjen som en av de to siste. Greit å være selvsikker, men hun har vel bikket over til arroganse de luxe. Hun tar ikke til seg kritikk for som hun ser det så er det de andre som har problemer, ikke hun. Jeg vet hvem som vinner men vil ikke si det........... jeg hadde ingen favoritter denne gangen så anyone kunne vunnet for min del. ← Jeg blir overraska over Jade hver gang. Hu gjør en dårlig jobb og allikevel sier hu at de andre ikke er på hennes nivå?!? Hvem **** tror hu at hu er? Fikser ikke så arrogante folk. Blir ikke bedre av at hu sier at det ikke finnes arroganse i kroppen hennes. Måtte le når hu sa i går at elefanten var fra dinosaurene. Hehe..
Rexina Skrevet 21. februar 2007 #124 Skrevet 21. februar 2007 Jeg fikk ikke sett det på mandag, når kommer det i reprise?
Gjest Meep Skrevet 23. februar 2007 #128 Skrevet 23. februar 2007 Man kan laste ned også kan man se på youtube.
Rexina Skrevet 25. februar 2007 #129 Skrevet 25. februar 2007 Hvilken episode var det som gikk sist mandag? Det var ikke den som gikk i reprise i dag nemlig.
*Emma* Skrevet 25. februar 2007 #130 Skrevet 25. februar 2007 Det var litt rart for sist mandag gikk vel Furonda.....også var de 4 igjen... Men i preview'en for i morgen er de bare 3 igjen....Sarah er borte...
Rexina Skrevet 25. februar 2007 #131 Skrevet 25. februar 2007 Dette står det på tv3's hjemmeside om morgendagens program: "Denne episoden: De siste fire deltakerne er i Thailand, hvor de må imponere de lokale designerne. I Phuket lærer Tyra dem om Thailands kultur og historie, en time som også inkluderer tsunamien i 2004. Senere er det duket for bikiniposering på stranden, med dommer Nigel Barker bak kamera." Så det er tydelig at det er fire igjen, men vet noen hvilken episode det er? hvilket nr?
MellonCollie Skrevet 25. februar 2007 #132 Skrevet 25. februar 2007 Jeg vet ikke hvilken episode TV3 er på imorgen, men det de sender på søndagene er forrige sesong.. tror ikke de sender reprise på de fra mandagene faktisk.
Rexina Skrevet 25. februar 2007 #133 Skrevet 25. februar 2007 Nei jeg fant episoden på Youtube Det er nok episode 12 de sender i morgen (4 igjen). De kan jo ikke hopp over en episode helt plutselig Men er det noen som vet om en side der man kan se alle bildene av top model jentene gjennom denne sesongen? Fra alle fotoshooter..
MiniMjau Skrevet 26. februar 2007 #134 Skrevet 26. februar 2007 *Er det 4 episoder igjen!? himmel og hav. De kan det med å dra det ut! :-) Da rekker jeg akkurat å få med meg de siste 4 før jeg drar på ferie. :-)
*Emma* Skrevet 26. februar 2007 #135 Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke 4 epsioder igjen om de ikke skal slenge inn mange sånne oppsummeringer.... Det er jo 4 jenter igjen.....som skal bli 3 i kveld. I siste episoden går de jo fra 3 til 1 og det er finalen. Ihvertfall om de følger det slik de har gjort før....i såtilfelle er det 2 episoder igjen...
Rexina Skrevet 26. februar 2007 #136 Skrevet 26. februar 2007 Hadde håpet at Sarah vinner, men det ser jo ut på reklamen at hun går ut i kveld.. så det er litt leit (selv om jeg synes det var skikkelig teit at hu herma etter Joanie). Sistnevnte er jo kjempeflink, men jeg vet ikke helt om jeg liker hun så godt, hun virker så kjedelig og smiler fortsatt litt merkelig, synes jeg. Men jeg liker Danielle godt da. Hun er flink og tøff. Men hun har opplevd mye skade i løpet av denne sesongen ass (brukket lilletåa, tannlegebesøket (var kanskje ikke så vondt men), uttørking).
*Emma* Skrevet 26. februar 2007 #138 Skrevet 26. februar 2007 Æsj at du sa hvem som går ut i kveld. ← De har jo vist det på preview'en på TV hundre og ørten ganger.....trodde ikke noen som fulgte med kunne unngå å se den....
Gjest Shayla Skrevet 26. februar 2007 #139 Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor viser de på TV at Sara er borte? Hopper de over en episode.. Det er litt dårlig reklame av Tv3.. hmm.. Håper for all del ikke Jade vinner!
Arwen Skrevet 26. februar 2007 #140 Skrevet 26. februar 2007 *sender mail til tv3* Enten sender de feil intro eller så hopper de over en episode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå