Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg likte begge jentene jeg, så for min del var det rett vinner uansett! Håper den som ble nummer to får en karriere i kjølvannet av dette... ( skriver ikke noe navn i tilfelle noen vil se det på reprisen)

Hurra TV3 som gyver rett på 7 sesong, må liksom ha ANTM fix'et mitt på mandag...  :klappe:

Enig med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt misfornøyd men det var det nest beste som kunne skje!!!

Så at hun som ble nr 2 i Norge nå sist var i Revlon reklame innimellom TopModel.....hun er jo kjempe søt...har ikke sett noe til hun som vant.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett en filmsnutt (på YouTube..?) som viser at det var Joanie som vant???!!!! Merkelig. Jeg som var så sint på meg selv for at jeg ikke kunne la være å se den spoileren....

Hvor kan jeg begynne å laste ned sesong7-episodene?

Gjest Miss Guided
Skrevet
Nå er jeg i alle fall fornøyd med de to i finalen! Jade røyk ut på attitude, og da kan man ha det så godt altså....

Spennende å se hvem som vinner nå, men de fortjener det begge to! Utrolig fine bilder for Covergirl  :)

Jade har ikke selvinnsikt til å se at det var hennes oppførsel som fikk henne til å ryke ut, i henhold til henne så mener hun at juryen gjorde en tabbe da hun måtte dra hjem. "Alle" som ser henne, både ute på gaten og ellers ser jo at det er noe spesielt med henne, altså. (ifølge henne selv) :)

Jeg visste at Danielle skulle vinne for jeg klarte ikke å dy meg og måtte smugtitte, men jeg syns de var like gode begge to. Jade gjorde seg bra på bilder og hadde kanskje vunnet hvis hun hadde vist litt ydmykhet og tatt til seg kritikk.

Skrevet

Syns det var rart att Danielle vant. Dommerne sa jo att de syntes att hun var veldig lik på mange bilder, og att Joanie var en mye mer klassisk skjønnhet. Dette er også 3. år på rad att de velger en svart, og i og med att de stilte så likt, trodde jeg de ville velge en hvit iår.

Skrevet
Så at hun som ble nr 2 i Norge nå sist var i Revlon reklame innimellom TopModel.....hun er jo kjempe søt...har ikke sett noe til hun som vant.

Det var henne, ja! Tenkte med en gang reklamen kom, at der var det noe kjent... men gikk ikke opp for meg før siste sekund av reklamen at det kunne ligne på henne. Kjempesøt jente ja.

Ellers ble jeg litt overraska over at Danielle vant, som for Jens sier, så virka det som dommerne hadde mer "kritikk" mot henne da de diskuterte.. så jeg var ganske sikker på at det ble Joanie.

Gleder meg i alle fall til enda en sesong, får aldri nok av TopModel ;)

Skrevet

Det er jo ikke tredje året på rad med en farget vinner, Nicole var jo hvit.

Gjest gjesta
Skrevet
Ellers ble jeg litt overraska over at Danielle vant, som for Jens sier, så virka det som dommerne hadde mer "kritikk" mot henne da de diskuterte.. så jeg var ganske sikker på at det ble Joanie.

Sånn føler jeg de gjør hvert år, nettopp for at folk skal bli overrasket. De sa sikkert en del positive ting om Danielle og en del negative om Joanie som vi ikke fikk høre.

Jeg synes Danielle fortjente å vinne jeg, men så lenge det ikke ble Jade spilte det ikke så veldig stor rolle.

Skrevet

Hadde også regnet med at Joanie ville vinne ut i fra alt det positive de sa om henne og bildene hennes.

Uansett hvem som hadde vunnet så synes jeg de begge var verdige vinnere.

Var ihvertfall bra at Jade røyk først ut. Hun hadde ingenting der å gjøre.

Men da dommerne viste alle bildene som jentene hadde tatt, så synes jeg Joanie sine var best. Danielle hadde som de påpeket ganske likt ansiktsutrykk på de fleste bildene...

Gjest Miss Guided
Skrevet
Det er jo ikke tredje året på rad med en farget vinner, Nicole var jo hvit.

Jeg syns det virker som at hvit og farget vinner annet hvert år........... ;) Stemmer det eller er det jeg som husker feil?

Skrevet

Før Danielle vant så hadde ingen svarte/afrikanske/negere/whatever vunnet siden Eva vant. Husker ikke helt hvilken sesong det var.

Gjest Miss Guided
Skrevet
Før Danielle vant så hadde ingen svarte/afrikanske/negere/whatever vunnet siden Eva vant. Husker ikke helt hvilken sesong det var.

Nå har jeg sjekket litt:

sesong 1 - Adrianna - hvit

sesong 2 - Yoanna - hvit

sesong 3 - Eva - farget

sesong 4 - Naima - blandet (ser asiatisk ut?)

sesong 5 - Nicole - hvit

sesong 6- Danielle - farget

Nesten halvt om halvt, og ser tilfeldig ut. Jeg fulgte med sesong 3, 5 og 6 men ikke alle episoder i sesong 3 og 5.

Der lærte jeg noe nytt idag også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...