Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
*sender mail til tv3*

Enten sender de feil intro eller så hopper de over en episode.

You go girl!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jade: "Joanie kler ikke undertøy, men det gjør jeg"!!

Er det mulig! Den dama der er bare helt utrolig... :roll:

Skrevet

Jeg vet!! Ho har liksom ingen grenser... men begynner å bli redd hun vinner hele greia :sur:

Ser ikke ut til at Sara gjorde det så bra i dag, nei.. Da håper jeg på Joanie fremover tror jeg.

Skrevet

Håper også at Joanie vinner, men frykter at det kan bli ufordragelige Jade.

Hun er veldig bra på bilder, desverre... :forvirret:

Skrevet

Er det bare 1 episode igjen nå? Virket slik på reklamet etter gårsdagens episode? I såfall tipper jeg at Jade ryker først pga alder, så ryker Danielle (pga aksenten ) etter at de har hatt reklamefilming for CoverGirl.

Hva tror dere andre kommer til å skje?

Skrevet

Jeg VET hva som skjer så jeg skal ikke uttale meg.....

Skrevet

Håper Danielle vinner jeg. Liker hu, men tenk om Jade viner da! Herregud, det hadde jeg ikke fiksa! Hu virka verre i går enn noengang før, og bare det å komme så mye for seint etter go see'en bare for å rekke alle! Også satt hu bak og lo rått av Sarah da hun gikk i klærne fra en designer på go see-runden. ARG!

Skrevet
Er det bare 1 episode igjen nå? Virket slik på reklamet etter gårsdagens episode? I såfall tipper jeg at Jade ryker først pga alder, så ryker Danielle (pga aksenten ) etter at de har hatt reklamefilming for CoverGirl.

Hva tror dere andre kommer til å skje?

Ja, det virker som det er finale neste gang.

Håper Joanie vinner. Liker også Danielle godt, men det er den aksenten, ja... :forvirret:

Skrevet

Skjønner ikke helt at de stresser det med aksenten så innmari egentlig. Det virker jo som det er mest bilder og runway disse modellene gjør etterpå uansett....tror ikke de har blitt brukt særlig på steder de må si noe....

Skrevet

Enig, synes det er veldig mye fokus på den aksenten.. men jeg håper nå uansett at det er Joanie som vinner, eller da til nød Danielle. Selv om Jade tar bra bilder, virker hun jo umulig å samarbeide med?

Skrevet

Enig i at det er veldig mye fokus på aksenten, ja.

Skrevet

Jeg heier også på Joanie! Har gjort det siden episode 1. Syns nesten det er rart hun har kommet så langt...hun er en sånn typisk blond, pen jente (som hun Kari) som ofte kommer med men ikke kommer langt!

Skrevet (endret)

Jeg heier på Danielle! Synst hun tar virkelig bra bilder, og jeg liker personligheten hennes.

Bare ikke Jade vinner, mer ufordragelig jente må en lete lenge etter!

Endret av Mary_H
Skrevet

Jeg er glad Sarah gikk ut. Hadde ikke sansen for henne i deg hele tatt, synes hun har rar munn, og kan ikke fatte hvordan hun kom så langt.

Jade blir bare verre og verre jo. I begynnelsen var hun forferdelig innimellom, men hadde litt gode sider også. Nå er hun BARE grusom :forvirret:

Jeg håper på Joanie og Danielle i finalen, og håper Danielle vinner. Hun er fantastisk pen da, og tar bra bilder. At de gnåler sånn om den aksenten skjønner jeg ikke......

Skrevet

Blir spennende å se hvem som vinner i dag da! :)

Skrevet

Enda jeg vet hvem som vinner så syns jeg det blir spennende alikvel jeg da. :ler:

Skrevet

Nå er jeg i alle fall fornøyd med de to i finalen! Jade røyk ut på attitude, og da kan man ha det så godt altså....

Spennende å se hvem som vinner nå, men de fortjener det begge to! Utrolig fine bilder for Covergirl :)

Skrevet

Heia Danielle!!! Eg skjønner ikkje at dommarane synest smilet til Joanie er så fint. I mine augo ser det ut som ho rynker kraftig på nasen kvar gong ho smiler. Men men, "måtte den beste vinne"...

Skrevet

Jeg likte begge jentene jeg, så for min del var det rett vinner uansett! Håper den som ble nummer to får en karriere i kjølvannet av dette... ( skriver ikke noe navn i tilfelle noen vil se det på reprisen)

Hurra TV3 som gyver rett på 7 sesong, må liksom ha ANTM fix'et mitt på mandag... :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...