Karamba Skrevet 23. januar 2007 #61 Skrevet 23. januar 2007 Ok, tror jeg vet hvem du mener. Husker ikke navnet jeg heller... Takk for oppdateringen MiniMjau og Emma!
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #62 Skrevet 23. januar 2007 Søkte litt nå. Hun het Leslie. Pen jente - men gjorde ikke noe av seg. Syns synd på Joanie i neste episode..HJELP! De tennene hennes er stygge men få hvor mange trakk de egentlig? Syns vel nesten de burde fikser Danielle sine tenner også hvis de først skal sette igang og fikse tenner...hun er jo nesten som Kurt!
MiniMjau Skrevet 23. januar 2007 #63 Skrevet 23. januar 2007 Joanie har vel bare en ekstra hjørnetann som er litt på ville veier? Men sikkert ikke særlig godt og toppmodell-ish å ligge å blø i tannlegestolen...
Gjest Shayla Skrevet 23. januar 2007 #64 Skrevet 23. januar 2007 Det så ut som de trakk litt mer enn en tann. Stakkars jente! Hun har vist sittet i den tannlege stolen i 12 timer. Jeg føler virkelig med henne.
Gjest Meep Skrevet 23. januar 2007 #65 Skrevet 23. januar 2007 Søkte litt nå. Hun het Leslie. Pen jente - men gjorde ikke noe av seg. Syns synd på Joanie i neste episode..HJELP! De tennene hennes er stygge men få hvor mange trakk de egentlig? Syns vel nesten de burde fikser Danielle sine tenner også hvis de først skal sette igang og fikse tenner...hun er jo nesten som Kurt! ← Hun gjorde noe av seg når hun gikk runway. Da så hun ut som en and! Hysterisk morsomt
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #66 Skrevet 23. januar 2007 Sant nok Meep Jeg trodde og Joanie bare hadde den ene "ekstra tanna" men det så ut som de trakk mange - og det tar jo ikke 12 timer å fjerne 1 tann. Kanskje hun får sånne "Extreme makeover" skallfasetter?! Men hva med Danielle....hun ser jo ut som Kurt jo...
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #67 Skrevet 23. januar 2007 Det var bare den ene tanna som stakk ut til Joanie, men når de fjerner den står nok resten av tennene ganske skjevt, i tillegg til at det sikkert blir et lite hull der. Så de tar nok og sliper ned alle tennene og setter på fasetter, og det tar sin tid.
Karamba Skrevet 23. januar 2007 #68 Skrevet 23. januar 2007 Men hva med Danielle....hun ser jo ut som Kurt jo... ← Definitivt enig i at hun burde gjøre noe med mellomrommet...
Jens Skrevet 23. januar 2007 #69 Skrevet 23. januar 2007 Syns egentlig det mellomrommet Danielle har er litt kult.
Gjest Bertine Skrevet 23. januar 2007 #70 Skrevet 23. januar 2007 Syns egentlig det mellomrommet Danielle har er litt kult. ← det syns jeg også. Hun er skikkelig søt
*Emma* Skrevet 24. januar 2007 #71 Skrevet 24. januar 2007 Ja hun er kjempe søt. Syns bare det var litt rart at de fikser Joanie men ikke henne - når de først går til så drastiske skritt......De sa Joanie så ut som hun ikke ville smile pga det....er ganske sjelden Danielle smiler m tennene også. Kanskje har hun samme kompleksene som Joanie?! Uansett er de to av mine favoritter... Ser jeg skrev tidligere at jeg likte Sarah - men nå syns jeg hun er kjedelig....
Gjest Primula Skrevet 24. januar 2007 #72 Skrevet 24. januar 2007 Noen som vet hvor man kan finne ut hvem som vant? For oss som er utrolig nysgjerrige..
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2007 #73 Skrevet 24. januar 2007 Noen som vet hvor man kan finne ut hvem som vant? For oss som er utrolig nysgjerrige.. ← Her, f.eks: http://en.wikipedia.org/wiki/America%27s_N...odel%2C_Cycle_6
Karamba Skrevet 24. januar 2007 #74 Skrevet 24. januar 2007 Syns egentlig det mellomrommet Danielle har er litt kult. ← Har også sansen for Danielle, men tror kanskje mellomrommet kan være til hinder for henne i modellbransjen. Det var derfor jeg skrev at hun burde gjøre noe med det...
MiniMjau Skrevet 25. januar 2007 #75 Skrevet 25. januar 2007 You are NOT in the running of becoming Americas next top model....... http://www.egotastic.com/entertainment/cel...s-is-fat-002038
Malou Skrevet 25. januar 2007 #76 Skrevet 25. januar 2007 Synes ikke det er så rart at en tidligere topp modell som Tyra får lyst til å spise litt mer mat og trappe ned med treningen etter at de har lagt opp karrieren.
Jens Skrevet 25. januar 2007 #77 Skrevet 25. januar 2007 You are NOT in the running of becoming Americas next top model....... http://www.egotastic.com/entertainment/cel...s-is-fat-002038 ← Oh my god! Hun har jo blitt skikkelig big mama!!!
*Emma* Skrevet 25. januar 2007 #78 Skrevet 25. januar 2007 Blir alltid så skeptisk når jegs er sånne bilder....er de ekte eller mainpulert liksom?! Men jeg har sett at hun har blitt endel breiere over baken en hun engang var... Som Malou skjønner jeg det egentlig veldig godt. Å leve hele tiden med presset om å ha den perfekte kroppen -også er presset borte...åååå så deilig det må være
Karamba Skrevet 25. januar 2007 #79 Skrevet 25. januar 2007 Hun hadde lagt på seg en del, ja! Er enig med det som dere andre skriver at det ikke er så rart at hun får lyst til å spise litt mer og kanskje trene litt mindre nå som hun har lagt modellkarrieren på hylla...
Gjest Emera Skrevet 25. januar 2007 #80 Skrevet 25. januar 2007 Hun har faktisk sagt noe om det selv også. At hun har gjort sitt, betalt prisen, og nå trenger hun ikke leve under den pisken lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå