La Luna Skrevet 19. desember 2006 #41 Skrevet 19. desember 2006 Wendy, New Orleans-jenta gikk ut i går. Jeg heier på Nnenna, og jeg liker ikke Jade og Furonda!
Havfrua Skrevet 19. desember 2006 #42 Skrevet 19. desember 2006 Hun fra New Orleans....har glemt hva hun heter.
Gjest Shayla Skrevet 19. desember 2006 #43 Skrevet 19. desember 2006 Nysgjerrigheten min tok overhånd... så nå vet jeg jo hvem som vant!! Altfor liten selvkontroll..
Rainbow Brite Skrevet 19. desember 2006 #44 Skrevet 19. desember 2006 "Jade needs to get laid"?!? Trodde jeg skulle dette sammen i latterkrampe!
Gjest mela Skrevet 19. desember 2006 #45 Skrevet 19. desember 2006 Nysgjerrigheten min tok overhånd... så nå vet jeg jo hvem som vant!! Altfor liten selvkontroll.. ← Jeg vet også. Har begynt å se på sesong 7 og der er vinneren i åpninga så det var ikke helt med vilje.
La Luna Skrevet 19. desember 2006 #46 Skrevet 19. desember 2006 Nysgjerrigheten min tok overhånd... så nå vet jeg jo hvem som vant!! Altfor liten selvkontroll.. ← Du får ikke lov til å gi noen hint! Jeg vil ikke vite
Gjest Shayla Skrevet 20. desember 2006 #47 Skrevet 20. desember 2006 "Jade needs to get laid"?!? Trodde jeg skulle dette sammen i latterkrampe! ← Det er så tydelig at han ikke liker henne. Jeg holdt på å le meg ihjel. Det var så sinnsykt bra sagt.
*Emma* Skrevet 20. desember 2006 #48 Skrevet 20. desember 2006 Heier fortsatt på Joanie. Ellers syns jeg Sarah er flink. Jade er irriterende. Men hun vil vel ha masse tv-tid og det får hun ved å være helt psyko.
Rosenrød Skrevet 1. januar 2007 #49 Skrevet 1. januar 2007 Hva ER det med hun der sutre-Gina? Blir gal av å se på henne.... Håper hun ryker i dag!
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #50 Skrevet 1. januar 2007 Hva ER det med hun der sutre-Gina? Blir gal av å se på henne.... Håper hun ryker i dag! ← Fatter ikke at hun fremdeles er der! Hun har jo absolutt ingen personlighet!
Rosenrød Skrevet 1. januar 2007 #51 Skrevet 1. januar 2007 Nei.... Synes hun Kari var veldig søt jeg, selv om hun kanskje ikke var typisk catwalkmodall...
MellonCollie Skrevet 1. januar 2007 #52 Skrevet 1. januar 2007 Jeg og blir sprø av Jade og Gina... men spesielt Gina er vel fortsatt med kun pga "god tv"... skape litt intriger! Liker fortsatt Nnenna og Sara best. Synd Kari gikk ut synes jeg, hun var i alle fall litt annerledes enn de andre.
Rosenrød Skrevet 1. januar 2007 #53 Skrevet 1. januar 2007 Hvem er det som er prestedatter, og hvem er hippie? Fikk ikke sett de første episodene.
Karamba Skrevet 2. januar 2007 #54 Skrevet 2. januar 2007 Jeg og blir sprø av Jade og Gina... men spesielt Gina er vel fortsatt med kun pga "god tv"... skape litt intriger! ← Ja, de er kjempeirriterende. Synes Gina burde gått ut i gårsdagens episode. Utseendemessig så er jeg enig i at Gina burde bli, men hun er jo så pinglete...
Gjest Shayla Skrevet 2. januar 2007 #55 Skrevet 2. januar 2007 Hvem er det som er prestedatter, og hvem er hippie? Fikk ikke sett de første episodene. ← Brooke er hippie og Joanie tror jeg er prestedatteren.
Gjest Shayla Skrevet 2. januar 2007 #56 Skrevet 2. januar 2007 Gina har ingenting i modell bransjen å gjøre!! Hun er altfor pinglete og redd for alt mulig rart! Jeg blir helt oppgitt av å se på henne, det går ikke an å oppføre seg sånn. Også hater jeg fortsatt Jade!!!!!
Karamba Skrevet 23. januar 2007 #57 Skrevet 23. januar 2007 Noen som fikk med seg gårsdagens episode? Hva skjedde, og hvem gikk ut?
MiniMjau Skrevet 23. januar 2007 #58 Skrevet 23. januar 2007 I går var det stort sett om en krangel mellom Nnenna og Brooke, ang bruk av telefon. Jade vant utfordringen, som var å gå på catwalken og snurre rundt for å vise klærne. Hun prestedattera tok vel det beste bildet. Husker ikke hva hun het hun som røk ut.... langt svart hår, ikke en av negressene...
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #59 Skrevet 23. januar 2007 Klarer rett å slett ikke huske hva hun het...men jeg ser henne for meg. Det var så åpenlyst at hun skulle dra. Hun har vært lite filmet og nesten aldri intervjuet også plutselig er hun masse med i denne episoden. Jeg sa det helt fra starten at i dag er det hun som må dra.... Fader å hva het hun da......
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #60 Skrevet 23. januar 2007 Minimjau: ha ha ingen husker hva hun het..det sier vel litt om hvor lite fokus det har vært på henne...jeg tror jeg vet hva alle de andre heter...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå