Gjest Meep Skrevet 6. desember 2006 #21 Skrevet 6. desember 2006 Tror ikke noen har prøvd seg før. Du har ikke tilfeldigvis noen amerikanske kanaler? Eller at du bare har sett reklamen? Ellers vet jeg ikke. Er ikke sendt på norsk tv før, hvertfall.
Malou Skrevet 6. desember 2006 #22 Skrevet 6. desember 2006 Men har disse jentene prøvd seg før da? Noen andre steder jeg kan ha sett det? :klø: ← Dansk TV3 avsluttet sesong 6 for et par uker siden. Kan det være der du har sett det?
Gjest Skya Skrevet 6. desember 2006 #23 Skrevet 6. desember 2006 Nei, jeg har ingen utenlandske kanaler. Snodige greier. Ingen som har link til bilder av fjorårets modeller? Kanskje jeg bare tuller. :klø:
Gjest Skya Skrevet 6. desember 2006 #24 Skrevet 6. desember 2006 Mysteriet er løst: jeg har sett det på dansk TV3 da jeg var på ferie.
pusla Skrevet 6. desember 2006 #25 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ikke kontroll på hvem som er hvem enda, men det var jo en salig blanding ulike folk, så det blir sikkert god underholdning. Mandag er "trash-tv"-kvelden min , så da passer det perfekt!
Chic Skrevet 6. desember 2006 #26 Skrevet 6. desember 2006 SYns hun Mollie hadde utrolig pene øyne... Veldig flott ansikt i det hele tatt!
Gjest Shayla Skrevet 8. desember 2006 #27 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg er virkelig en trofast tilhenger av alle supermodell programmene, like spennende hver gang. Syns det er morsomt når de skal ha make over. På den amerikanse versjonen får de jo en real make over, mens på den norske får de kanskje en stuss og noen striper.. Jeg liker også Mollie forløpig. litt vanskelig å få inntrykk at de enkelte når det var så mange med. Men gleder meg til Mandag Endret 8. desember 2006 av Shayla
Rainbow Brite Skrevet 8. desember 2006 #28 Skrevet 8. desember 2006 Jeg husker aldri navn så tidlig, men jeg likte hun hippie-dama
aimee Skrevet 10. desember 2006 #29 Skrevet 10. desember 2006 Nttååhhh!! Hvorfor sender ikke TV3 reprisen på Top Model idag?? Pleier ikke de å gå på søndager da??? Pokker...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #30 Skrevet 10. desember 2006 Ang. det at det ikke er noen plus-sizemodeller i år: Man vet aldri. Jeg synes ikke noen av de jentene de har betegnet som plus-size før har vært store, akkurat. Så plutselig kan man få seg en overraskelse.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 11. desember 2006 #32 Skrevet 11. desember 2006 Ser på nå. Synes Jade er skikkelig irriterende, og kanskje litt slem mot Gina. Stakkars dumme Gina som drikker for mye.. Liker best hun fra Nigeria! HEIA HENNE (som jeg aldri kommer til å klare å huske navnet på) Er skikkelig spent på hvordan bildene ble
Gjest mela Skrevet 11. desember 2006 #33 Skrevet 11. desember 2006 Ser på nå. Synes Jade er skikkelig irriterende, og kanskje litt slem mot Gina. Stakkars dumme Gina som drikker for mye.. Liker best hun fra Nigeria! HEIA HENNE (som jeg aldri kommer til å klare å huske navnet på) Er skikkelig spent på hvordan bildene ble ← Nnenna.
Karamba Skrevet 12. desember 2006 #34 Skrevet 12. desember 2006 Likte også Nnenna best så langt. Blir spennende å se neste gang når de får fikset håret...
MellonCollie Skrevet 12. desember 2006 #35 Skrevet 12. desember 2006 Det var vel to stk som skilte seg ut positivt for meg så langt, og det var Sara (?) og Nnenna. Jade og hun andre som sto igjen nest sist i går, med rare navnet, skilte seg vel heller negativt ut... makan til irriterende damer!
Gjest Shayla Skrevet 12. desember 2006 #36 Skrevet 12. desember 2006 Jade er så sinnsykt høy på pæra, håper virkelig hun får bena ned på jorda snart. Jeg liker Mollie, syns hun er veldig søt. Fortsatt vanskelig å si hvem som er best men.. Bildene til neste alle ble jo kjempe bra da. Blir spennende neste gang når de skal få make over
MiniMjau Skrevet 12. desember 2006 #37 Skrevet 12. desember 2006 Jeg liker Mollie og prestedattera. Heier på de!
Ciara Skrevet 12. desember 2006 #38 Skrevet 12. desember 2006 Jeg så på i går og syns Nnenna var utrolig pen, hun fra Nigeria. ← Helt enig. Smilet hennes var helt fantastisk!
Gjest Shayla Skrevet 19. desember 2006 #40 Skrevet 19. desember 2006 I går var det make over og det syns jeg er det beste:) Jeg syns mollie sue ble sinnsyk fin på håret. Likte også sara sin frisyre, håper hun blir vant til den selv da. Jeg kan ikke fordra Jade, hun er så irriterende og må hele tiden rakke ned på de andre. Jeg har glemt hvem som gikk ut i går, noen som kan hjelpe meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå