Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neela gikk ut...

Hvem er det? Nnenna?? Noen som kan gi meg et kjapt referat av episoden?

Skrevet

Skjønner ingenting eg... Nnenna gjekk ut - medan til dømes Joanie (ho blonde) er med??? Tydelegvis kan eg ikkje så mykje om korleis ein modell bør sjå ut eller vere...

Blir ikkje så spanande å følgje med på serien lenger etter dette, når den einaste som eg trudde verkeleg hadde potensiale vart kasta ut...

Skrevet
Neela gikk ut...

Oops...! Mente Nnenna selvfølgelig, ja! :sjenert:

Skrevet (endret)

Bildene til Joanie har da vært myyyyye bedre enn Nnenna sine. :roll:

Syns det var helt greit at Nnenna gikk ut nå jeg, han har ikke utviklet seg noe særlig.

Endret av Havfrua
Skrevet

Neeeei, gikk Nnenna ut?? Hvorfor i all verden? Hun var jo min favoritt! Var hun saa daarlig i den episoden?

Skrevet

Å!! Hadde benka meg til i går for en ny episode ned ANTM, men så var det bare en kjedelig oppsummeringsepisode.

Skrevet
Holder sesong 6 på enda???

Ja det er vel 5 jenter igjen nå tror jeg. I USA er de vel ferdig med sesong 7..har de begynt på 8 og eller?

Skrevet (endret)

å sesong 7 ferdig? :D

Har i alle fall sett hele sesong 6, den var ferdig for lenge siden i USA

Endret av Chic
Skrevet

Kan du se episodene fra usa på nettet?

Skrevet

Er det bare jeg som følger med på tv3? Hvor er det jeg kan laste ned sesong 7?

Furonda gikk ut i går...men det vet vel alle likevel... :-)

Skrevet

Jeg håper Jade forsvinner snart. Kan ikke fordra den dama..

Skrevet

Etter at både Brooke og Nnenna er ute, klarer eg ikkje heilt å finne nokon å heie på. Så eg er litt likegyldig til dei siste episodene...

Skrevet

Jeg tror Jade ryker neste gang. Håper ihvertfall det...

Heier på Joanie (er det det hun heter, hun med det lange blonde håret?) og Danielle, jeg.

Skrevet

Ja, det blir helt sikkert Joanie, Danielle og hu lange sportsdama i finalen. Håper det! Og at Joanie vinner hele greia! Men hun er ganske lav da i forhold til de to andre, så det blir muligens hun sportsdama som vinner...

Gjest Miss Guided
Skrevet
Jeg håper Jade forsvinner snart. Kan ikke fordra den dama..

Hun føler at de andre ikke når opp til henne sånn modellmessig, og så blir hun stående igjen som en av de to siste. :ler: Greit å være selvsikker, men hun har vel bikket over til arroganse de luxe. Hun tar ikke til seg kritikk for som hun ser det så er det de andre som har problemer, ikke hun.

Jeg vet hvem som vinner men vil ikke si det........... ;) jeg hadde ingen favoritter denne gangen så anyone kunne vunnet for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...