MellonCollie Skrevet 29. januar 2007 #81 Skrevet 29. januar 2007 Synes det er litt synd at de fikser tenna til Danielle, jeg... I alle fall så lenge hun egentlig var så i mot det selv? Men men, dette er jo en modell konkurranse, så deltagerne gjør vel hva som helst når de har kommet så langt. Fikser fremdeles ikke Jade!! Blir like skuffa hver gang hun neeesten ryker ut. Argh. Synes heller ikke bildene hennes er SÅ bra. Liker Joanie bedre og bedre, + at sara fikk noen ekstra plusspoeng i dag med å vise litt attitude.
Gjest glamourgirl Skrevet 29. januar 2007 #82 Skrevet 29. januar 2007 Hva i huleste driver oversetterne i Tv3 med? SKILTDUKKE??? Mannequin? Det betyr utstillingsdukke og det gikk da tydeligfram av både bildene som ble tatt av Jade og alt! Ellers spennende...
Rexina Skrevet 29. januar 2007 #84 Skrevet 29. januar 2007 Ja, jeg stussa på "skiltdukke" jeg også.. Det heter jo utstillingsdukke!! Hva er en skiltdukke egentlig?? Jeg synes Sara burde vinne jeg, eller Nnenna. Begge de er skikkelig pene og de får fine bilder synes jeg. Liker ikke Furonda eller Jade!! Synes Furonda er altfor tynn og hengslete. og hun har et merkelig ansikt. Jade er jo skikkelig bitch, og selvgod. Liker ikke sånne mennesker.
Karamba Skrevet 29. januar 2007 #85 Skrevet 29. januar 2007 Jeg synes Sara burde vinne jeg, eller Nnenna. Begge de er skikkelig pene og de får fine bilder synes jeg. Liker ikke Furonda eller Jade!! Synes Furonda er altfor tynn og hengslete. og hun har et merkelig ansikt. Jade er jo skikkelig bitch, og selvgod. Liker ikke sånne mennesker. ← Enig! Jade er utrolig irriterende!! Håper også på Sara eller Nnenna. Danielle er også en god kandidat...
loffen Skrevet 29. januar 2007 #88 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Det var bare den ene tanna som stakk ut til Joanie, men når de fjerner den står nok resten av tennene ganske skjevt, i tillegg til at det sikkert blir et lite hull der. Så de tar nok og sliper ned alle tennene og setter på fasetter, og det tar sin tid. ← Tror de sa at hun måtte trekke 4 tenner og slipe ned 12! Selv så jeg ialle fall at 2 tenner ble trukket. Herregud så lange røtter de hadde. Stakkars jente. Endret 29. januar 2007 av loffen
Gjest Catwoman Skrevet 30. januar 2007 #89 Skrevet 30. januar 2007 Synes det er litt synd at de fikser tenna til Danielle, jeg... I alle fall så lenge hun egentlig var så i mot det selv? enig. Kan ikke skjønne hvorfordet mellomrommet skulle betyr noe for karrieren hennes.Faktisk trodde jeg noen sånne små særheter var litt positivt i modellbransjen. Synd at Brooke røk ut. Har bare følt med sånn innimellom denne sesongen, men jeg har hatt sansen for henne hele tiden.
MiniMjau Skrevet 30. januar 2007 #90 Skrevet 30. januar 2007 Fikk ikke Joanie satt på sånne skallfasetter? Hun fikk fine tenner, men smiler jo fortsatt litt "rart", som om hun fortsatt vil skjule tennene sine...
Gjest Shayla Skrevet 30. januar 2007 #91 Skrevet 30. januar 2007 Mellomrommet til Danielle er sjarmerende men jeg skjønner at det ikke passer seg i motebransjen. Er ikke helt sånne særtrekk de setter pris på vil jeg tro når de booker en modell. Syns så synd på joanie, men hun var heldig som fikk nye tenner. Hun er sikkert ikke helt vant til de enda, sikkert derfor hun fortsatt smiler litt rart. Må være veldig uvant å få nye tenner på to dager... Jeg HATER Jade, syns det er så dårlig at hun ikke kan forsvinne, bildet hun tok i går, hvor de skulle gråte. Så helt fake ut syns jeg, og det hun prøvde¨på foran dommerne var helt patetisk!! Gleder meg til hun ryker ut, hun er så høy på pæra at hun fortjerner å falle hardt ned på bakken igjen!
Jens Skrevet 30. januar 2007 #92 Skrevet 30. januar 2007 Mellomrommet til Danielle er sjarmerende men jeg skjønner at det ikke passer seg i motebransjen. Er ikke helt sånne særtrekk de setter pris på vil jeg tro når de booker en modell. Syns så synd på joanie, men hun var heldig som fikk nye tenner. Hun er sikkert ikke helt vant til de enda, sikkert derfor hun fortsatt smiler litt rart. Må være veldig uvant å få nye tenner på to dager... Jeg HATER Jade, syns det er så dårlig at hun ikke kan forsvinne, bildet hun tok i går, hvor de skulle gråte. Så helt fake ut syns jeg, og det hun prøvde¨på foran dommerne var helt patetisk!! Gleder meg til hun ryker ut, hun er så høy på pæra at hun fortjerner å falle hardt ned på bakken igjen! ← Er helt enig med deg, men samtidig stygt redd for att hun kan vinne hele opplegget.....
MiniMjau Skrevet 30. januar 2007 #93 Skrevet 30. januar 2007 Synes heller ikke Jade er noe særlig...men jo lengre hun er med før hun ryker ut, jo hardere faller hun. Hun er jo også for gammel til å bli noe supermodell? Er hun ikke 26 år eller noe?
Gjest Shayla Skrevet 30. januar 2007 #94 Skrevet 30. januar 2007 Hun er 26år ja, noen som gjør henne litt gammel.. Og hun som påstår at hun er så fabelaktig er det fryktelig merkelig at hun ikke har blitt oppdaget før:)
Gjest Leiababe Skrevet 30. januar 2007 #95 Skrevet 30. januar 2007 Håper Danielle vinner. IKKE Jade, hun har grusom personlighet.. (i alle fall på tv..)
Gjest Miss Guided Skrevet 31. januar 2007 #96 Skrevet 31. januar 2007 Håper Danielle vinner. IKKE Jade, hun har grusom personlighet.. (i alle fall på tv..) ← Men det blir underholdning av det da.
Menninni Skrevet 1. februar 2007 #97 Skrevet 1. februar 2007 ingen klager på mellomrommet til madonna. men hvis danielle hadde nevnt det hadde hun vel fått kjeft for at hun ikke er like talentfull som madonna. trodde modeller ble mer verdsatt ved at de så spesielle ut enn klassisk pene med perfekte rette hvite tenner....
Gjest Shayla Skrevet 2. februar 2007 #98 Skrevet 2. februar 2007 ingen klager på mellomrommet til madonna. men hvis danielle hadde nevnt det hadde hun vel fått kjeft for at hun ikke er like talentfull som madonna. trodde modeller ble mer verdsatt ved at de så spesielle ut enn klassisk pene med perfekte rette hvite tenner.... ← Modeller skal vel forsåvidt være perfekte.... Det er vel bare sånn det er å velge det yrket... Madonna er sanger og promoterer seg selv, hun skal ikke stille opp i blader og motevisninger for å se pen ut. Men det skal en modell og da passer det seg ikke med ett kurt-mellomrom.. Uansett hvor dumt vi syns det er.
*Emma* Skrevet 2. februar 2007 #99 Skrevet 2. februar 2007 Signerer Shayla....å sammenlikne en modell med an artist blir helt feil. Hvis hun vil være modell og gjøre det bra må hun tilpasse seg. Alle som ønsker en jobb må tilpasse seg jobben og noen må kanskje endre ting for å passe bedre i jobben. For de fleste av oss gjelder det ting vi gjør og kanskje måten vi jobber på - men for modeller som lever av utseendet sitt gjelder det utseende. Enkelt og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå