Gå til innhold

~tanker og opplevelser~


Gjest ell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerter_rundt:

Litt godt å være ettertraktet da - selv om du kanskje ikke vil noe selv....

Eller kanskje det kribler litt i magen???

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artica:

Joda..det kribler kanskje litt i magen? Eller? :sjenert:

Jeg liker ikke å ikke vite om folk mener noe med det de sier og gjør da...(Blir fort skeptisk til gutter jeg aldri har sett på som noe annet enn kompiser nå som jeg er singel.) Men jeg syns egentlig ikke han virker intressert da? Føler det bare er litt vanlig småprat..? Er så lenge siden jeg har vært singel at jeg vet ikke når folk er interessert med mindre de sier det rett ut :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ikke tenk på om han kanskje er eller ikke! Kos deg! Du får oppmerksomhet, og det er jo alltids moro. :briller:

Du har jo ingen stress, så nyt heller det at noen tenker såpass på deg at de sender meldinger og vil ha deg med på ting...

Hva gjør du om dagene, på skolen eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, oppmerksomhet er alltid gøy ;)

Ja, er på skolen stort sett hver dag. Akkurat nå holder jeg på å ta endel fag innen for pedagogikk. Trives utrolig nok veldig godt! Ellers så prøver jeg å få møtt litt folk da, i dag er første kveld på tre kvelder at jeg bare skal ta det med ro, tror det blir litt godt det også. Trives forsåvidt i midt eget selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes herlig ut det ja :) Tror jeg skal lage pizza og kose meg med i kveld...men først må jeg en tur ut i kulden og skaffe noen pensumbøker! Så det blir vel en kjapptur inn til byen også..må prøve å ikke shoppe for mye, har jo endel som skal kjøpes til leiligheten også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er litt spennende med denne gutten må du iallefall fortsette med telefonkontakt - så får du se hva som skjer :sjarmor:

Uansett om det er for moro eller seriøst, gjør en flørt noe med humøret og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juliannae:

Snakker med han på msn av og til nå..men jeg tror ikke han fløter altså. Virker ikke sånn..But then again - lenge siden jeg var singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juliannae:

Snakker med han på msn av og til nå..men jeg tror ikke han fløter altså. Virker ikke sånn..But then again - lenge siden jeg var singel.

hehe jeg er i ett forhold som har vært leeeeeeenge. Hvis det noen gang skal bli slutt mellom oss kommer jeg til å være ett lett bytte på markedet. Jeg kommer sikkert ikke til å skjønne noenting og være med hjem og se på frimerkesamlinga til guttene er helt ok. Ikke at jeg er intressert i frimerker men det er da vanlig høflighet å vise litt interesse for en persons interesse :legrine:

Det som skjer det skjer. Føler du for å flørte bittelitt er det helt lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juliannae: Akkurat sånn føler jeg meg - fryktelig naiv! Men ja, det som skjer det skjer. Jeg vet jo ikke engang om ting jeg sier blir oppfattet som flørting :roll:

Menmen..så lenge jeg har det fint så får det være det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld/natt var jeg skikkelige deppa! Følte meg ekstremt ensom, og gruet meg veldig til å bo alene. Redd ingen vil ha tid til meg :tristbla:

Har hatt det litt slik i dag også, men jeg vet jo at det går over igjen - det er bare så fælt å ha det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen :tristbla:

:troest:

Ikke vær trist. Klart det er noen som vil ha deg, du blir ikke glemt... Gå bare ikke i den fella at du sitter hjemme og venter på at noen skal ta kontakt. Jo mer kontakt du tar med andre selv, jo mer kontakt tar de med deg. Er man stille, tenker folk ofte at "hun vil sikkert være alene"!

Prøve å kose deg da ell ;)

Stå på!

Masse gode helgevibber til deg :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper humøret er litt bedre i dag, og tankene litt mer positive. Det er klart at det kan virke litt småskummelt å skulle flytte for seg selv helt alene. Men jeg tror nok det kommer til å gå bra. Og det er som arctica skriver, du kommer nok ikke til å bli glemt, og bare ikke gjør samme feil som jeg... og gå i den fella arctica skriver om.... :sjenert:

:klem: Håper du får en hyggelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Potter

Uff da jenta! :kose:

Kan skjønne at det gjør vondt ja,men en gang må det gjøres.Tror du ikke det er bedre å bli ferdig med det?

Håper det går bra med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det kan nok virke tungt å pakke ned tingene sine.. da blir det veldig nært at man legger en epoke bak seg og begynner på en ny. Og det er det du holder på med. Du har funnet en ny leilighet, som du for bare kort tid siden gledet deg veldig til å fltyte inn i. Og jeg tror nok det at selv om det er tungt nå, så vil ting bli lettere etter hvert! Bare å holde ut! Og kos deg hjemme hos pappaen din. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...