Gå til innhold

~tanker og opplevelser~


Gjest ell

Anbefalte innlegg

Å så trist å lese at du er blitt singel... :(

:klem: :klem:

Håper du fikk noen forklaring på bruddet, så du ikke har det å gå å gruble på... :sjenert:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du bryr deg Loevinna!

Jeg vet ikke forklaring jeg..han elsker meg ikke nok til å fortsette å være sammen med meg...han syns jeg fortjener noen som elsker meg like høyt som jeg elsker han. Vet ikke jeg...vil ha han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du bryr deg Loevinna!

Jeg vet ikke forklaring jeg..han elsker meg ikke nok til å fortsette å være sammen med meg...han syns jeg fortjener noen som elsker meg like høyt som jeg elsker han. Vet ikke jeg...vil ha han!

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si..og uansett hva jeg sier så vil det igrunnen ikke ta bort sorgen du helt sikkert føler nå... 'jeg kan ikke annet enn å gi deg en :klem: og låne bort et øre/øye (alt etter hvordan man ser på det... :sjenert: )

Men ta en dag av gangen. Når ting er som mørkest ved meg selv, så prøver jeg så god jeg klarer å tenke på ordtaket "bak skyene er himmelen alltid blå"... Det er iallefall ett av mange jeg "klamrer" meg til... :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: ville bare stikke innom og gi deg en klem! skjønner at du har det ille nå! lykke til masse på eksamen, dette klarer du! det er forferdelig vondt, men det ordner seg samme hvordan det går!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna: Vet ikke helt hva jeg skal si jeg heller. Vanskelig. Prøver å overbevise meg selv om at jeg kan være venner med ham... Vi blir jo boende her til over jul iallefall. Har fått veldig mange reaksjoner på det...men det er vanskelig å gi slipp, og upraktisk å flytte til pappa.

Vela: Jeg vet innerst inne at det ordner seg...men jeg vil på en måte ikke tenke på det nå. Gruer meg til eksamen. Ser ikke tungt på å ta den opp...det er lov å ha problemer av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaringe med å bo med eksen etter at det er blitt slutt? Av praktiske årsaker blir vi nødt til å bo sammen en stund til... Kanskje jeg klarer å se på han som en venn etter dette... Er så sliten. Eksamen i overmorgen! Er så glad for at jeg hadde muligheten til å lese med ei klassevenninne i dag.

Går sjelden greit. Man får ikke rom og fred til å sørge og rase, og min erfaring er at man trenger tid vekke fra den andre parten etter at det er blitt slutt.

Jeg fikk meg ny hybel bare dager etter at jeg gjorde det slutt med min eks. Vi måtte jo betale husleie på leiligheten ei stund til, men jeg valgte å heller betale dobbel husleie i den perioden, for jeg måtte vekk! Og ja, jeg var student. Og dette var rett før eksamensperioden. Men jeg fikk meg jobb som julehjelp i butikk og jobbet så mye som mulig for å få det til å gå rundt. Lese kunne jeg gjøre på natterstid, for jeg fikk ikke sove uansett... Eksamen gikk dårligere enn den burde, men men...

Så dersom du har mulighet til å flytte inn til faren din fram til etter jul, ville jeg vurdert det...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Potter: Takk

niomi: Jeg kan be han flytte hjem til foreldrene...men jeg vet ikke om jeg orker. Han har vært en utrolig støtte for meg i tiden etter at min mor døde, og jeg tror jeg har kommet så langt til at hvis vi ikke kan være sammen så vil jeg likevel ikke miste han i livet mitt.. Kommer nok ikke til å være så mye i leiligheten, men vi prøver å snakke så jeg får svar på alt jeg lurer på. Jeg lærte etter at mamma døde at hvis jeg kan få svar på ting jeg lurer på så må jeg gjøre alt for å få de svarene. Men ja, er i utgangspunktet enig med det. Kan bli helt sykt vanskelig å bo her, men da vet jeg at jeg bare kan si det til han og han drar hjem til foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det eksamen i morgen. Jeg har aldri vært så likegyldig ovenfor en eksamen før...men jeg føler jeg har rett til det også. Selvfølgelig skal jeg prøve mitt beste, og så heldig som jeg er så kommer det ei som nettopp er blitt ei venninne og leser med meg i dag.

Advents tid.. Jeg som faktisk hadde gledet meg til jul for første gang siden mamma døde... Nå frister det ikke å sette frem den nykjøpte adventsstaken i vinduet, det frister ikke å åpne adventskalenderen hver dag fordi jeg ikke føler at jeg går og venter og gleder meg til noe. Ikke har jeg lyst til å pynte leiligheten til jul heller. Jeg hadde gledet meg til å få inn et juletre her, pynte det og kose meg med å starte en tradisjon med å pynte treet med kjæresten den 22. desember, og dra hjem på lillejulaften og pynte treet hjemme hos pappa. Eksen (å herlighet hvor vondt det var å skrive det) vil at vi skal pynte til jul likevel, han vil prøve å gi meg en god jul... Tanken er så god, og jeg er så glad i han, men jeg tror jeg føler at det blir feil...

Jeg er visst veldig rar. Jeg ser på det som litt positivt å kunne bo sammen med han (orker ikke skrive e'ordet) frem til vi begge har funnet noe nytt. Han har vært en utrolig støtte for meg etter at jeg mistet moren min, og jeg har ikke lyst til å mista han også ut av livet mitt. Jeg vet det vil bli helt ekstremt vanskeligå ha han i livet mitt, men alternativet er at jeg må sørge over han også. Ironisk nok tror jeg han er en bedre venn enn kjæreste... Tror utålmodigheten min, og erfaringen min med at mamma døde hjelper meg litt... Jeg har allerede delvis klart å akseptere at det er slutt, jeg er ferdig med å være sint på han og er bare trist istedet. Selv om jeg vet at dette er gutten jeg vil dele livet med, så kan jeg ikke tvinge han til å føle det samme som meg. Men jeg vet også at hvis vennskap er det eneste jeg kan få, så vil jeg ha han som venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Her er skuldre å gråte på og ører (og øyne) som lytter! Jeg skjønner tafattheten din. Kreativiteten og gleden forsvinner jo. :tristbla: Jeg håper så inderlig du klarer å fokusere litt på eksamen oppi alt dette - selv om den ikke føles viktig. Vet at det nesten er umulig og konsentrere seg. Men prøv! Husk å slippe tårene ut når de kommer - å gråte er godt!

Må bare få sende deg en god god klem! Skal følge med deg - og prøve og muntre deg opp fremover! :)

"Bak skyene er himmelen alltid blå" sier Loevinna - glem ikke det!

Tenker på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle:

Tusen takk for all støtte! Jeg får støtter av mine venninner, men det er et eller annet som er godt med å få støtte av ukjente også - kanskje er det enklere å dele småting med dere som jeg ikke kjenner?

artica:

Jeg har trodd at jeg er en pessimistisk person, men det viser seg at jeg er svært optimistisk. Ikke optimistisk i forhold til at han skal finne tilbake til meg, men til at livet mitt kan bli bra igjen, at et vennskap med han kan gjøre meg mer godt en vondt, og ikke minst at jeg faktisk har tenkt å komme meg på eksamen og stå! I dag har jeg hatt besøk av hun jeg leste sammen med i går, vi har gått i samme "klasse" på universitetet i 1,5 år, men vi kjenner ikke hverandre. Likevel tar hun seg av meg, og sørger for at jeg får lest og jobbet med eksamensstoff. Jeg er bare så overrasket over at andre mennesker orker å ta seg av meg! Men jeg lover deg, jeg skal gjøre mitt beste på eksamen i morgen (mer kan jeg ikke gjøre)

Det er så kjipt når man føler drømmegutten forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artica: Jeg har lært at for å komme seg gjennom livet så må man gjøre det beste ut av enhver situasjon!

Angående det med venninner...jeg har noen gode venninner som bor langt unna meg. Men jeg har, i løpet av forholdet med denne gutten, mistet en del venner fordi jeg ikke har klart å opprettholde kontakten med dem. Som han sa i går...du har jo sittet og ventet på meg i tilfelle jeg skulle ha tid til deg, og det er feil. Jeg har en stor jobb å gjøre med å skaffe meg et nettverk av venner igjen...

Håper jeg får lest over noen ting til eksamen i kveld...og at jeg klarer å komme meg opp i tide i morgen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært og sett Rosenborg - Tufte!

Det var godt å få det ekte smilet tilbake i ansiktet - det var godt å le litt! Snille snille lillesøster som tok meg med=) For en utrolig morsom kamp, veldig underholdende! Stolt av at Rosenborg senket nivået og prøvde å skape en kamp.

Ellers kom jeg hjem til en tom leilighet...litt ensomt, litt godt...

Har ikke fått lest noe mer til eksamen i dag, men ska gå over noen småting i kveld. Jeg tror ikke jeg orker noe mer enn det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen er i morgen ja :forvirret:

Jeg har innsett at jeg ikke har forberedt meg så mye som jg skulle, og jeg har innsett at jeg har lov til å ikke være så forberedt. Men jeg skal gjøre mitt beste, og jeg går inn for å ikke stryke.

Takk - alle gode tanker hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksamen er i morgen ja  :forvirret:

Jeg har innsett at jeg ikke har forberedt meg så mye som jg skulle, og jeg har innsett at jeg har lov til å ikke være så forberedt. Men jeg skal gjøre mitt beste, og jeg går inn for å ikke stryke.

Takk - alle gode tanker hjelper!

Av og til skjer ting man ikke kan forutse, og da må man bare gjør det beste ut av det. Det er ingen andre som forventer så store resultater som en selv.. Gjør man sitt beste, så kan man ikke forlange noe annet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna: Jeg er bare vant til at mitt beste er så mye bedre...

Fikk sms fra ekssvigermor (er det noe som heter det? letter enn å skrive e' ordet om han iallefall), hun ønsket meg lykke til...føltes litt sært. Men etter 5 år så kan man vel kanskje forvente det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna: Jeg er bare vant til at mitt beste er så mye bedre...

Fikk sms fra ekssvigermor (er det noe som heter det? letter enn å skrive e' ordet om han iallefall), hun ønsket meg lykke til...føltes litt sært. Men etter 5 år så kan man vel kanskje forvente det...

Det var jo hyggelig av henne, men forstår at det virker litt sært for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...