Gå til innhold

~tanker og opplevelser~


Gjest ell

Anbefalte innlegg

Da er eksamen ferdig.

Var ferdig kl 12 i dag. Var ikke nervøs da jeg dro eller da jeg ventet på oppgavene - det bruker jeg å være!! Men fikk utdelt oppgavene, og kunne glatt svare på 3 av 6 oppgaver. Skulle svare på 5 av 6, og det gikk greit det også. Burde være ekstremt lettet, fordi jeg er overbevist om at jeg iallefall ikke stryker og kanskje til og med gjør det bedre enn det. Men jeg her helt tom innvendig... Da er det bare en bedriftpresentasjon før jul - akkurat som jeg gleder meg til jul liksom... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i går var sær...

"Ekssvigermor" kom innom en tur, og hun syns at alt gikk for fort, og at det var synd at vi hadde problemer, og om vi ikke trodde at dette kunne ordne seg igjen.. Så dro jeg og han ut og så en film...burde holde meg langt unna, men klarer ikke..ble mye småpjusking...

I dag har jeg handlet julegaver og latet som jeg ikke har brydd meg om han...han er på julebord. Og nå kommer snart en venninne så skal vi se film og lage oss middag. Det var koselig å handle julegaver med lillesøster, men det hadde vært koseligere om man hadde hatt noen å komme hjem til...

Æsj... sutring sutring sutring! Mange som har det verre enn meg, men for meg akkurat nå så er dette helt ekstremt ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart at dette er temmelig tøft for deg! Og jada,mange som har det verre. men og så?! man må jo få lov å få ut litt frustrasjon og tanker, uten at det er sutring!

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Loevinna!

Har gått fra å være sjokkert og sint, til såret og frustrert...

Jeg skjønner det ikke.. Hvordan kan han si; "Jeg har det kjempefint her sammen med deg, du er så behagelig å snakke med og det er så fint å bo her sammen med deg, og jeg elsker deg, det vet du", men likevel sier han at han ikke vil være sammen med meg?... FRUSTRASJON!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du går gjennom en kjempetøff tid i livet ditt. Misunner deg ikke dine tanker og bekymringer... Men du virker som en tøff jente som kommer deg helskinnet gjennom dette :klem:

Husk at det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei juliannae!

Takk for at du tittet innom!

Jeg har det nok ganske tøft...men du har nok antatt rett i at jeg er "ei tøff jente". Jeg vet at livet ikke stopper her, og jeg legger meg ikke ned og bare griner og nekter å stå opp av senga..jeg har en stor jobb å gjøre, opparbeide meg et bedre nettverk av venner - jeg vet jeg kommer til å trenge det.

Men jeg skal også være den første til å innrømme at jeg går rundt og håper at han skal forandre mening og fortsette livet sammen med meg... Jeg hadde ikke vært meg hvis jeg ikke hadde håpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jeg enig med deg i. Uten håp og drømmer er det ikke mye igjen av oss!

Det var kjekt at det gikk så fint med på eksamen da. Det er så kjedelig å ta ting opp igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juliannae: Så fint at noen er enig. Er så lei av å høre at jeg bare må gå videre og ikke tenke mer på det. Har man ikke lov til å være lei seg og føle at det er feil i mer enn et par dager? Eksamen ja..jo, jeg vet jo ingenting før jeg får karakteren da, men tror iallefall ikke jeg stryker (så får jeg eventuelt forbedre den senere). Men hvem er du da juliannae?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Ell!

Og nå tror jeg du skjønner hvorfor man bør holde avstand til eksen når det blir slutt... Blir nemlig lett at man ikke holder seg til bare å være venner dersom man fortsetter å henge sammen som vanlig. Pjusking og kosing med ny eks er dumt, dumt, dumt! For da klarer ikke hodet å henge med, og man kommer aldri i gang med å venne seg til at det er slutt og at man er singel igjen...

Håper du klarer å se framover, og at du kan glede deg litt til jul. Om ikke annet, så blir det jo noen deilige fridager! Bruk de godt. Hold deg helt unna eksen i den perioden. Heng med venninner, drikk deg skikkelig dritings og gå på patetiskfylla. ;) Patetiskfylla er.. ja... patetisk, men du verden så nødvendig noen ganger!

Sender deg en :klem: , ta vare på den til du trenger den! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ikke så masse å komme med, men ville bare si at jeg synes juliannae kom med mange kloke ord.... Og så legger jeg også igjen noen :klem: om du trenger det... :)

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niomi: Vet du hvor vanskelig det er å holde seg unna når man går og fremdeles håper?... Har mer elle mindre fri til over januar nå, kun en presentasjon igjen på skolen, blir vel nok fridager til slutt ja.

Loevinna: Ja..enig! Liker gode ord og gode :klem: 'er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ell, jeg skjønner deg så veldig godt. Altfor godt. Det er jo derfor jeg kommer med rådene mine! Selv om du helst ikke vil ha de nå... :klem: For det er lettere å akseptere det man ikke vil akseptere når man får flyktet unna og ikke ser personen hver bidige dag... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niomi: Jeg skjønner at du forstår, og du har sikkert rett. Men det er så vanskelig! Drar hjem og blir der i jula, så det blir nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg faktisk vært og handlet julegaver i helga!

- to søte fleecepledd

- et krus

- sett med hudpleie-grier

- fiskespill

- genser

Så holder jeg på å lager julegaver selv...Prøver iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg skjønner hvor utrolig vanskelig du har det. :troest:

Håper det hjelper å komme litt unna i jula, og at du får sortert tankene litt da. Og husk at vi er her for deg dersom du trenger noen å prate med! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hei igjen ell!

Håper helga di gikk bra. Skjønner godt at eks-sviger synes ting har gått fort - men de vet vel heller ikke hvordan dere har hatt det den siste tiden? Kjenner meg igjen når du snakker om pusing og kos med eks - og jeg er nok desverre litt enig med niomi akkurat der - men samtidig er det kjempevanskelig - har vært der selv for mange år siden med min eks. Vil ikke råde deg til verken det ene eller det andre. Du får bare kjenne etter hva hjertet og hodet ditt sier til deg...

Bra jobba med eksamen :klappe::klem::klappe: !

Fortsatt god mandag! Stå på! Vi er her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artica: Har det vært helg? Tror ikke jeg helt har fått med meg den jeg... Ja, er bittebittelitt spent på eksamenskarakteren... Det er ikke jeg som pjusker og koser, det er han som gjør det fordi han har dårlig samvittighet. Jeg orker ikke å prøve å gjøre noe med det nå før jul..Dessuten blir det vel så noen flytter sånn ganske over jul, så..

Men skal faktisk hjem til pappa en tur i dag! Kanskje jeg blir der til i morgen... Skal ikke ta med meg noen pc, og heller ikke sende meldinger til han. Haha - akkurat som det straffer han - men i mitt lille hodet så gjør det det litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der - spørsmålet er om du klarer å la være å sende melding... Jeg bruker å sprekke når jeg skal prøve å være sta... Stolthetsopplegg er alltid litt teit - og vi jenter er vel værst når det gjelder det...

Men ofte kan jo stillhet ofte være bedre for begge parter - heller enn å sende melding også få noe "kaldt" tilbake... Da angrer man at man sendte melding i det hele tatt :grine: !

Håper du har det bra vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...