Gå til innhold

~tanker og opplevelser~


Gjest ell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mee mee: Bare endel mørkere enn min opprinnelige farge. Det er nå kastanjebrunt (ganske mørkt). Har stressa i flere dager for å finne juleklær, tror jeg har vært litt kresen i år...

niomi: Meldt snø i morgen her iallefall! Håper den kommer til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Der er du igjen! Sorry...tok nok litt mye vin i den gløggen til deg, men tenkte kanskje du hadde godt av en liten "snurr"! :ler:

Her har det dalt 3-4cm snø i natt :hoppe: - og jeg er glad for det!

Jeg kjøpte meg også nye selskapssko i år , litt hæl og reim over rista. Er sorte med litt gullskimmer og står godt til den grønne kjolen min! Hvilken kjole endte du opp med?

Bra du stasjer deg opp! Er det ikke deilig?

Fredagsklem fra meg!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå har jeg vært borte litt... La bort pc'en mer eller mindre i jula, litt godt!

Takk for juleønsker og nyttårsønsker!! Veldig koselig!

Var litt langt nede på nyttårsaften...og egentlig litt i jula også. Koselig å være hjemme, men man merker jo at man savner den man vil ha spesielt da!

I dag har jeg shoppet, så nå er jo humøret litt bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får et fantastisk 2007!!! :hoppe:

Man savner ekstra i høytidsdagene rundt jul... Men ting går sakte, men sikkert oppover... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere har vært inneom en tur juliannae, niomi og loevinna!:)

Nå ble jeg glad!

Skal komme sterkere tilbake om litt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår klem til deg!

Velkommen tilbake etter litt juleferie fra KG :)

Har nesten ikke vært her jeg heller... Men vi kommer sterkere tilbake som du sier:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann. Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har sett noe livstegn fra deg her inne. Håper det går bra med deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Loevinna, for at du ser innom med oppmuntringer selv om det kommer lite fra meg!

Hei alle sammen!

Nå er det på tide med en større oppdatering...!

For tiden pendler jeg mellom leiligheten i byen og hjemme hos pappa. Praktisk å være i byen når jeg skal til skolen, og godt å være hjemme i helgene og "slippe" eks'n. Jeg ser veldig godt hva dere mener med at det er vanskelig å bo sammen med eks'n, men jeg har begynt å bearbeide ting... Jeg ser at jeg har det mye bedre uten han. Det var ikke noe sunt forhold for meg, og det var min feil. Jeg ble for opphengt i han og satte mitt liv på pause. Nå har jeg trykket play igjen ;)

Jeg har fått meg egen leilighet nå, eller fra mars da, akkurat passe stor til at jeg kan bo der alene! Tro det eller ei, jeg gleder meg til å flytte og bare ta vare på meg selv! Planene er i gang på hva jeg må kjøpe, hvordan jeg skal ha det...og jeg har begynt å få kontakt med gamle venner igjen! Jeg er ikke lenger forelska i eks'n! Kan ikke beskrive hvor godt det er:) Som ei venninne av meg som nettopp ble singel sa, "jeg skal ikke akkurat ut å lete etter noen type ennå, men banker drømmegutten på døra så slipper jeg jo han inn". Med andre ord, jeg har ikke tenkt å lete etter noen...men skal møte en kompis av ei venninne om ikke så lenge da. Uansett koselig med nye venner!

Det var en liten oppdatering..tror kanskje det kommer en til i løpet av kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei! Det var så utrolig deilig å komme inn i dagboken din idag og se det positive innlegget ditt! Så fint at du har klart å gå videre med livet ditt, og at ting ser mye lysere ut nå! Og jeg tror nok du vil få det enda bedre når du får flytte inn i den nye leiligheten din. :)

Så morsomt å lese at du faktisk trives som singel, og det er som du sier: når man slutter å vente på noe godt, så dukker det nok opp av seg selv :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna:

Ja, jeg har det egentlig ganske fint jeg :) Nå går det nok litt fort i svingene hos meg, men jeg føler jeg har fått bearbeidet det meste egentlig. Jeg har innsett at livet er for kort til at man ska gå rundt å deppe - og vil man ha noe gjort med livet sitt så må man gjøre det selv. Det kommer ingen og bestemmer eller ordner opp, det må man gjøre selv. Dessuten har jeg ikke vært singel siden jeg var 16..og jeg er bare 21, så det er ikke så veldig skummelt som jeg trodde! Alt ordner seg for snille jenter :)

I tillegg er jeg kommet i gang med dansinga - det er deilig! Godt å trene, og artig å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...