Gå til innhold

~tanker og opplevelser~


Gjest ell

Anbefalte innlegg

Hei hei ell!

:kose:

Håper du har det bedre idag... Er ikke greit å flytte. Men jeg går ut i fra at du skal inni den nye leiligheten din fremdeles? Eller har du bestemt deg for å bo med pappa?

*Sukk*

SKjønner det er tungt, men om Loevinna sier; prøv å tenk at en ny epoke i livet ditt er i ferd med å starte... Dog, forhast deg ikke. Følg hjertet ditt (klisje, men dog) og push deg selv litt innimellom! Dette skal gå bra!

Masse støtte og gode klemmer!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen:)

Ting går litt bedre nå, selv om det er litt kjedelig å flytte hjem til barndomshjemmet. Skal selvfølgelig flytte tilbake til byen når jeg får leiligheten=) Ellers er det lite nytt å fortelle..har hatt ei helt greit helg og en fin tur på ikea i dag! Kommer sterke tilbake! Meeen TUSEN TAKK for all god støtte!!! Setter pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke!

Loevinna og Mrs. Potter: :klem::klem:

Nå har jeg hatt det skikkelig travelt. Tiden strekker ikke til, klarte i tillegg å bli småsyk før helga. Kjøpte meg dansematte til playstation i helga, kjempeartig og fin måte å koble av fra alt stresset! Kom selvfølgelig på i går at det var noe jeg skulle ha lest til i dag, men fikk ikke tid før jeg gikk å la meg. Ble sent. Ellers fryser jeg veldig for tida:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle:)

Blir bare en liten oppdatering før jeg finner senga.. Har stressa mye med flytting i det siste, og nå bor jeg for meg selv. Vet ikke helt hva jeg syns om det ennå...spent på hvordan første natta blir.

Men..mer oppdatering om ikke lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann. Hvordan går det med deg? Hva synes du om det å bo for deg selv, for nå har du vel gjort det en liten stund... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen:)

Jeg ser jeg har vært slapp på oppdateringene i det siste...! Det er ikke bra.

Jeg trives så godt med å bo for meg selv:) Akkurat nå er søsteren min her et par dager, og jeg merker allerede at tålmodigheten min blir satt på prøve. Jeg har vært mye ute og møtt folk, ikke hatt så mye besøk enda siden søsteren min bor her - og så er det dansing to ganger i uka. Føler ikke at tiden strekker til, men slik er det vel for de fleste. Holder på med flere oppgaver på skolen nå, så det tar jo også litt tid! Var ute en tur i helga, og kom på hvorfor det ikke skjer så ofte... Det er trangt og stappfult ute, og jeg ble dårlig dagen derpå. Menmen - det var artig på voerspill iallefall:)

Lover å komme med en litt lengre oppdatering i løpet av uka:) Håper alle sammen har det fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cerise

Nå har jeg lest hele dagboken din, ble litt revet med :) Synes du er utrolig flink til å sette ord på det du føler, og du virker alt annet enn likegyldig på meg. Du virker sterk og reflektert. Håper du trives i den nye leiligheten din, og at du får en fin uke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei=)

Da har jeg vært ute denne helga også...endte med å ligge over hos ei venninne fordi jeg ikke rakk nattbussen - noen hadde glemt å skru tiden en time frem!

...også er jeg veldig kjærestesyk...har så lyst på en kjæreste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...