Gå til innhold

~tanker og opplevelser~


Gjest ell

Anbefalte innlegg

Så godt å høre ell! Velkommen inn i dagboken din igjen :ler:

- og grattis med leilighet. Er nok veldig godt og bare ha seg selv og tenke på. Også så mye mer avslappende enn om man skal være på sjekker'n hele tiden ;) !

Hvordan har eks det? Fremdeles veldig sorry?

Godt å høre fra deg igjen!

Stoooooooooor klem!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei artica :)

Takk ;)

Jepp, blir fint å bo alene tror jeg. Håper jeg ikke kommer til å føle meg altfor ensom da... Men akkurat nå styrer jeg bare med hvordan jeg vil ha det der og sånn :)

Tja...snakker ikke så altfor mye med eks'n om det lenger. Vi snakkes vel generelt ikke så mye sammen... Har sluttet å bry meg med hva han gjør om dagene. Vet ikke om han er lei seg lenger jeg...spiller jo egentlig ingen rolle. Jeg har ikke så lyst til å være sammen med han heller, ser en god del "feil" jeg burde lagt mer vekt på tidligere.

Står alt bra til med deg da?:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke...nye utfordringer!

Våknet med hodepine, så det var ikke noe særlig morsomt...

Men sånn i forhold til helga da...var hjemme hos pappa igjen. Tok en tur innom ikea og kjøpte meg et kjempestilig bilde og så kjøpte jeg meg flatskjerm TV. Så...nå er jeg spent på visningen av leiligheten som er denne uken. Gleder meg til å se hva jeg kan få plass til så jeg kan planlegge å kjøpe litt mer ting, så jeg slipper å styre så altfor mye med det etter at jeg har flyttet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna:

Mm..veldig spennende med flytting! Gleder meg! Og ja - kjempeartig å shoppe til egen leilighet. Kan kjøpe akkurat det jeg vil (så lenge jeg har råd da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å bry meg med hva han gjør om dagene. Vet ikke om han er lei seg lenger jeg...spiller jo egentlig ingen rolle. Jeg har ikke så lyst til å være sammen med han heller, ser en god del "feil" jeg burde lagt mer vekt på tidligere.

Står alt bra til med deg da?:)

:klem:

Alt vel her i gården, mer eller mindre iallefall. Sambo har hatt noen sjalusi fakter som overrasker meg litt :overrasket: ... , men ellers er alt OK.

Så bra at du ikke tenker over hva eks gjør og driver med lengre... Må være en deilig følelse.

Og grattis med flatskjerm og litt nye innkjøp til leiligheten! ;)

Høres ut som om du har det bra nå ell, og det er topp!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

artica:

Sjalusifakter ja.. Men vet du hva? Sjalusi er stort sett bare et tegn på at man er redd for å miste noen, så du kan jo velge å se positivt på det :)

Jeg kjenner jo at jeg bryr meg enda... Meeen... Når jeg ikke har møtt han på en stund, så bryr jeg meg lite om han. Dessverre så endrer det seg når jeg ser mer til han..men jeg tror kanskje det er naturlig?

Jeg har det iallefall mye bedre enn for to måneder siden artica :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artica:

Sjalusifakter ja.. Men vet du hva? Sjalusi er stort sett bare et tegn på at man er redd for å miste noen, så du kan jo velge å se positivt på det :)

Jeg kjenner jo at jeg bryr meg enda... Meeen... Når jeg ikke har møtt han på en stund, så bryr jeg meg lite om han. Dessverre så endrer det seg når jeg ser mer til han..men jeg tror kanskje det er naturlig?

Jeg har det iallefall mye bedre enn for to måneder siden artica :)

:klem:

Det er da veldig naturlig at du bryr deg enda.. han har jo tross alt betydd en stor del av livet ditt.. selv om det er noen mnd siden nå... Men er kjempe glad for å lese at du har det bedre nå :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna:

Ja.. det er vel naturlig. Det bare irriterer meg litt til tider. Har lyst til å være kald og ikke noen god venn, så han ser hva han har mistet... Men så er jeg overhodet ikke slik som person, så da går det ikke. Artig at du følger med forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mrs. Potter og artica!

Dessverre er ikke starten på helga den allerbeste...sliter med en danseskade, samt at jeg er veldig deppa :tristbla: Savner eks'n nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er en ny uke i gang :)

Jeg lurer på en ting...betyr nødvendigvis et par fylleoppringinger fra og meldinger med en gutt nødvendigvis noe? Han har ringt to ganger på to helger..og sendt meldinger tidligere på kvelden. Hadde vært kjekt å vite hva dere tror, orker ikke dumme meg ut ;)

Ellers venter jeg på at leiligheten jeg skal flytte til skal bli ledig. Det blir vel 1. mars tror jeg. Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Er det eksen din som ringer eller noen andre?

Jeg aner ikke hva det betyr,men regner med at han må være litt interessert og så tør han bare ta kontakt når han er full ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Støtter meg til Mrs P her.... Er det eksen, er han bare helt utafor og gjør alt for å få deg tilbake, men på meg virker det som om det er en annen... så da stemmer det nok at det er en sjenert fyr. Alt er så mye lettere i fylla ;) (vel kanskje ikke alt når jeg tenker meg om...) !

Kanskje du har en liten beundrer der ute....

Har du tatt noe kontakt tilbake da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei=)

Mrs. Potter, artica og juliannae:

Nei, det er ikke eks'n :) Da hadde jeg vel kanskje ikke gidda å bry meg heller... ;) Jeg vet at han som ringer gikk på trinnet mitt på ungdomsskolen, men jeg tror aldri jeg har snakket med han...og ikke sett han på mange år! Så derfor tror jeg kanskje ikke at det er noe vits i å legge så mye i det...? Sendte noen meldinger med han sist helg, og denne helga. Fikk melding fra han på kvelden og svarte noen timer senere, hadde ikke mobilen ved meg. Fikk melding igjen på natta, men da sov jeg..også ringte han. Så sendte jeg ganske mange meldinger med han på søndagskvelden..og snakket med han på msn..Men jeg vet ikke jeg..kanskje bare tidsfordriv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Men jeg vet ikke jeg..kanskje bare tidsfordriv?

Nei,det tror jeg ikke.

Han har sikkert funnet ut at du er singel og så synes han vel at du er litt søt da. Thihii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...