mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 14. januar 2007 helt herlig, den filmen... koste meg skikkelig i sofaen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 #322 Del Skrevet 14. januar 2007 Au da... Jeg likte den ikke... Endte den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 14. januar 2007 Jada, den endte sånn som romantiske kommedier skal ende - hun fikk kjæresten og så seilte de rundt i Paris på moped.. skikkelig kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 #324 Del Skrevet 14. januar 2007 Nice. Satt de sammen i fotoboksen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 14. januar 2007 #325 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) helt herlig, den filmen... koste meg skikkelig i sofaen her.. ← Forunderlig søt film, mysan. Fortsatt god helg. Endret 14. januar 2007 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Nice. Satt de sammen i fotoboksen også? ← hmm.. det kan de ha gjort, mens jeg var på rommet til Yme og bandt ham løs... Boyah bandt ham nemlig fast før han gikk Endret 14. januar 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei Tyr ja, forunderlig og søt er vel den rette betegnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 14. januar 2007 Uff, nå har jeg begynt å se på Midnight Express - det skulle jeg jo ikke, for klokka er for mange. Jeg burde legge meg nå... søren óg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 #329 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) hmm.. det kan de ha gjort, mens jeg var på rommet til Yme og bandt ham løs... Boyah bandt ham nemlig fast før han gikk ← Det er vel en overkommelig utfordring i hverdagen. Endret 14. januar 2007 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2007 #330 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) hmm.. det kan de ha gjort, mens jeg var på rommet til Yme og bandt ham løs... Boyah bandt ham nemlig fast før han gikk ← Hva er det egentlig de to gutta der driver med? Endret 14. januar 2007 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #331 Del Skrevet 14. januar 2007 Hmmm... har ikke jeg svart på spørsmålet ditt, Cata? Da lurer jeg på hvor jeg postet det svaret... for jeg svarte og postet... SPENNENDE!! Hvis noen finner svaret mitt hvor jeg forklarer at Boyah er full av spell og at han hadde bundet fast Yme med tre belter, så fortell meg det, så jeg kan gå inn og fjerne det... hvor i helvete har jeg vært??? Dagboken min var jo det første jeg åpnet i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2007 #332 Del Skrevet 14. januar 2007 Kjære mysan - prøv "mine innlegg". Du setter spor når du svarer, vet du. (Men jeg lurer også på hvor du har svart meg hen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er i siiiiget!! Dagens dyst: Ministepper: Antall skritt: 4481 på stepptelleren, og 9059 på den lille eksterne som henger i linningen. Den på stepperen teller bare høyrebenet, og den på linningen teller også det skrittet jeg tar ned av maskinen for å drikke vann osv, så jeg tror jeg lander på ca 9000, da har jeg i hvert fall ikke tatt for hardt i. Tid: 60 minutter Skritt per minutt: ca 75(på høyrebenet. Det dobbelte om man teller begge) Kcal forbrent: 627 (Det er mer enn middagen jeg spiser litt senere) Strålende fornøyd, men det heter seg at 10 000 er minimum av hva man skal gå hver dag, og 12 000 er det man burde gå. Så jeg mangler forsåvidt 3 000 skritt i dag. Kanskje jeg tar en liten halvtime ute med staver senere. Maten jeg har spist i dag er det så som så med. Til frokost ble det en solskinnsbolle og en kopp kaffe... uffda.. Lunsj nå nettopp (litt ute å kjøre på tid ser jeg...)var to ristede grove brødskiver uten smør og med makrell i tomat og et glass juice. Jeg er godt nede i min tredje halvliter med vann. Nå skal jeg se ferdig filmen jeg startet på mens jeg gikk, - film er glimrende underholdning mens man stepper fordi det å bare stå der og tråkke i seg selv er gudsjammerlig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #334 Del Skrevet 15. januar 2007 Ny dag - nye muligheter! Nå har jeg spist frokost, og skal drikke kaffe mens jeg ser på God morgen Norge. Deretter blir det en time eller så på stepperen, og så skal jeg sette meg ned, finne frem det påbegynte kapitellet i boken jeg startet å skrive i sommer eller i fjor eller når det var, og i hvert fall klare å fullføre det ene kapitellet. Så kanskje jeg kommer i gang. Nå skal det skrives noe hver dag - den boken SKAL fullføres. I hvert fall må første mål være og få ned tre kapitler så jeg kan sende inn og få en respons på hvorvidt det er noe vits i å fortsette eller ikke. Historien har jeg i hodet så og si, men å få den ned i lesverdig form er den store utfordringen. Men det jeg har skjønt er at jeg kan ikke sitte her å vente på at lysten til å skrive skal komme over meg. jeg må bare tvinge meg. Nå går frokost-tv mot slutten ser jeg, og jeg angrer på at jeg ikke skrev ned oppskriften på daim-iskaka til Wenche, for den ser virkelig bare utrolig lekker ut. men jeg finner den vel på tekst-tv om jeg vil ha den... og det er jo dessuten sånn at jeg ikke kan ha sånt i huset fordi jeg går og småspiser til det er tomt. Ingen god ide.... Da har jeg også tømt kaffekoppen min, så da skal jeg ut av pysj, inn i noe å trene med, og så er det bare å sette igang... kan se pp Dr Phil litt mens jeg holder på, han har igjen en drøy halvtime av showet sitt ser jeg. hej så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #335 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er fantastisk flink! jeg har gått ... hmmm her spøker det. Arket som jeg skrev opp på er borte, men penna ligger her og det eneste stedet jeg har vært er i dusjen... Men drøyt 12000 skritt ble det i hvert fall... Jeg fant den: 12030 skritt på 76 minutter. Nå må jeg i trenings- og spiseloggen min å notere. Ellers kom min venninne S innom med dagens nyheter: hun har vært innom klesbutikken jeg søkte jobb i for å vise veskene sine. Hun hadde lagt merke til at damen igjen hadde søkt etter medarbeider, og lurte på om hun ikke hadde fått noen. Damen kunne fortelle at hun hadde en som hun skulle skrive kontrakt med, men at denne kvinnen måtte takket nei på grunn av sykdom i nær familie, og de andre som hadde søkt hadde først og fremst vært ute etter full stilling. Da fortalte S om meg, og hun husket meg. S er en god venninne så hun solgte meg etter alle kunstens regler, og resultatet ble at hun måtte hilse meg å si at hun kommer til å ringe, men nok ikke i dag, pga tidspress... så nå sitter jeg og venter i spenning på den telefonen, så får vi se hva som kommer ut av den. Kanskje ting ordner seg for snille piker denne gangen også? Nå er det fykerundting med støvsuger, og så er det skriving. Minst en time skal jeg skrive, enten jeg har noe å skrive eller ikke. Bare for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. januar 2007 #336 Del Skrevet 15. januar 2007 *kryssemassefingreforattelefonenskalringe* Godt å ha venner som hjelper til med en påminnelse i ny og ne. Håper klesbutikkdamen ringer i morgen! Tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #337 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja, veldig godt med sånne venninner. Og det som også er ganske ok hvis jeg får den jobben er at S jobber i en annen klesbutikk omtrent på andre siden av veien der nede. Så kan vi jo ta lunsj på kaffebaren i mellom oss hvis vi får tid... Det ble ingen støvsuging på meg i dag, men jeg HAR skrevet Hele første kapittel er ferdig. Andre kapittel er kanskje ferdig, men blir stående nesten som et lite mellomkapittel for det ble veldig kort. Kapittel 3 er jeg i gang med, men vet ikke om jeg synes jeg får til å holde stilen... der er det liksom hovedpersonen som forteller eller tenker tilbake, men jeg vet ikke helt om det høres ut som henne... Her skal dere få et lite utsnitt av kapittel 1 så kan dere fortelle meg hva dere synes om ideen... Hun sitter lent inn mot muren mot plassen til høyre for Domkirken. Foran henne på bakken står et pappkrus med noen få mynter i. Et kaffekrus fra 7eleven litt lenger nede i gata. Ved siden av henne ligger vesken hennes og der står også en uåpnet cola light. Hun henger med hodet for å slippe og møte blikkene til de forbipasserende. Det er ennå tidlig på dagen og hun har ikke sittet der så lenge. Hun ser opp og takker idet en dame legger noen flere mynter i kruset hennes. Mia har nettopp fylt 17. Hun er en vakker jente, høy og slank, med knallblå, store øyne, høye kinnben, en fin liten nese og en vakker munn. Håret er langt, og nesten helt hvitt. Ser du nøye etter kan du se at det er slitent, antakelig av å ha blitt bleket for mange ganger. Hun har piercinger i ansiktet. To i høyre øyenbryn, en over neseroten, en i selve nesen, som på en okse, og en på venstre side av underleppen. Neglene hennes er nedbitte og neglebåndene flisete og møkkete. De lyse jeansene hennes er møkkete og kunne trengt en vask og den store, mørke hettegenseren hun har på, har et par flekker foran på brystet. Antakelig matrester. Henter masse fra mine erfaringer med Liten og hva hun har fortalt og opplevd, men det blir ingen bok om henne. Det vil jeg ikke. Nå går det så bra med Liten, det kommer neppe til å gå like bra med Mia som boken handler om. Det er ment som en ungdomsbok, og den skal være mer skremmende enn spennende egentlig. Og slutten skal være trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 15. januar 2007 #338 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er såvisst ikke noen literaturkritiker mysan. Du forteller ganske bra. Men er du helt fornøyd med første setning ? Jeg stusset litt over -mot...mot-, altså gjentagelsen.. Pirk ? (..helt sikkert, men det er nå min mening. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #339 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er såvisst ikke noen literaturkritiker mysan. Du forteller ganske bra. Men er du helt fornøyd med første setning ? Jeg stusset litt over -mot...mot-, altså gjentagelsen.. Pirk ? (..helt sikkert, men det er nå min mening. ) ← Tusen takk Tyr - jeg så den ikke selv, enda jeg har lest igjennom den mer enn én gang... og jeg er alldeles enig med deg. Gjentakelser er ikke bra, det blir bare rart og urytmisk å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #340 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg føler meg sååååååå flink!! Jeg har startet på kapittel 4. Men nå stopper det litt, tror jeg, så nå tillater jeg med å legge det ned for å se på tv i stedet. Jeg eeeeelsker Top Model USA og stort sett det meste som kommer etterpå også, men ikveld tror jeg at jeg istedet for Akutten skal se på Brat Camp, 1 år etter i stedet. Se hvordan det har gått med de der kråkene. og i morgen får jeg sikkert en telefon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå