mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 17. november 2006 Har lua til Hui rømt????? ← Kanskje den er stjælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. november 2006 #42 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Party hos Mysan!!! :enig_anim: ← Har lua til Hui rømt????? ← Ja. Ser du den noe sted kanskje? Endret 17. november 2006 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 17. november 2006 Side 3 allerede! Her går det unna. Og det er ikke dårlig, tatt i betraktning at boka bare er svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. november 2006 #44 Del Skrevet 17. november 2006 Næ, ingen frittgående luer å se på disse kanter, men jeg skal fange den hvis den mot formodning skulle flakse forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 17. november 2006 #45 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Men Hui - du har blitt veldig maskulin i det siste. Har du begynt å bole?!? Endret 17. november 2006 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. november 2006 #46 Del Skrevet 17. november 2006 Side 3 allerede! Her går det unna. Og det er ikke dårlig, tatt i betraktning at boka bare er svada. ← Jamenattedetatteduharsåseriøsebøkerfrafør. Så vi jobber for at du skal slippe å slette denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. november 2006 #47 Del Skrevet 17. november 2006 Fortsatt side 2 hos meg. Men jeg har sånn visning med maaange innlegg på hver side. Nå er jo snart boka til Mysan like populær som Linux-tråden til Towelie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 17. november 2006 Kanskje hun må bole litt for å holde Donnie på plass? han er jo en skummel rocker, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. november 2006 #49 Del Skrevet 17. november 2006 Men Hui - du har blitt veldig maskulin i det siste. Har du begynt å bole?!? ← Jasså? Såå maskulin er jeg da ikke. kan du ikke se de sotete øynene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 17. november 2006 #50 Del Skrevet 17. november 2006 Side 3 allerede! Her går det unna. Og det er ikke dårlig, tatt i betraktning at boka bare er svada. ← Er'e noe jeg er god på, så er det svada! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. november 2006 #51 Del Skrevet 17. november 2006 Er'e noe jeg er god på, så er det svada! ← Jeg og. Jada til svada!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 17. november 2006 Jamenattedetatteduharsåseriøsebøkerfrafør. Så vi jobber for at du skal slippe å slette denne også. ← Det er bra! Man trenger slike rosaengler som deg. (Ja, dere andre også da - så klart!) Fortsatt side 2 hos meg. Men jeg har sånn visning med maaange innlegg på hver side. Nå er jo snart boka til Mysan like populær som Linux-tråden til Towelie. ← Det er 20 innlegg per side som gjelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 17. november 2006 #53 Del Skrevet 17. november 2006 Jasså? Såå maskulin er jeg da ikke. kan du ikke se de sotete øynene mine? ← ...Også så diskrete skjeggstubber, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. november 2006 #54 Del Skrevet 17. november 2006 Druaaaaaa!!!! Få rumpa, pelslua og puppene dine inne hit - Mysan har lyst på deg!!! Og ta med det rødvinsglasset ditt, ja. ← Hvem er Druaaaaa? harn pupper? Da er det ikke sikkert det er sånn drue jeg har lyst på... ← Han er en hun..... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. november 2006 #55 Del Skrevet 17. november 2006 Kanskje hun må bole litt for å holde Donnie på plass? han er jo en skummel rocker, ikke sant? ← Ja, han er så utrolig vanskelig den gutten... ...Også så diskrete skjeggstubber, du... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 17. november 2006 Hallo Drua - did you bring wine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 17. november 2006 Vi har fått et slagord: jada til svada! Det kan jeg like!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. november 2006 #58 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) åffkårs Endret 17. november 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. november 2006 #59 Del Skrevet 17. november 2006 *serverer Mysan Stilton og et glass hvitvin* :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 17. november 2006 Yes!!!! Drua og Hui - fiiiine jentene! *Smatter på druer, hvitvin og deilig moden Stilton.* Egentlig kan man ikke ha det bedre enn akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå