Gjest Gjest 1 Skrevet 28. november 2006 #181 Skrevet 28. november 2006 Jeg synes det er helt greit at trådstarter hater barn. Det er jo bare å la være å få noen det... Barn fortjener da bedre.
SunAndMoon Skrevet 28. november 2006 #182 Skrevet 28. november 2006 Jeg synes dere skal ta dere en tur på biblioteket å lese litt pedagogikk. Mye uvitende tulleprat her. Heldigvis er det også noen vitende personer her på dette forumet. i bunn og grunn tror jeg denne ts bare vil lage bråk på kg, slik som andre har gjort i løpet av tiden jeg har vært her. hilsen førskolelærerstudent. Tror svaret ligger i det ovennevnte. Så du mener altså ikke at kunnskap er løsningen? Allikevel nevner du biblioteket? Den røde tråden i det budskapet var nok av falmet karakter. Hvem av deltakerne i denne tråden vil du forresten dra fram som "vitende"? Jeg er litt nysgjerrig på det. ← Hvem som er vitende og uvitende innenfor dette temaet er vel opp til hvert enkelt individ, ut ifra dets ståsted.
Gjest lazuli Skrevet 28. november 2006 #183 Skrevet 28. november 2006 hilsen førskolelærerstudent. ← Hvorfor skrev du det?
Gjest kenneth Skrevet 29. november 2006 #184 Skrevet 29. november 2006 Hvem som er vitende og uvitende innenfor dette temaet er vel opp til hvert enkelt individ, ut ifra dets ståsted. ← Ja, hvis vi definerer kunnskap og viten utfra enkeltindividets oppfatning av seg selv. Hvis det er opp til hvert enkelt individ, så velger jeg å være vitende.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #185 Skrevet 18. februar 2014 Det å skrive at en hater noe så uskyldig som et lite barn, det synes jeg er ganske utrolig og ikke minst trist. Men egentlig så mistenker jeg at trådstarter er sentrum i sitt eget lille univers og kommer til å forbli der. Jeg sluttet med slikt da jeg var ferdig med tenårene. Da oppdaget jeg at det finnes så mye mer verdifullt i livet enn bare meg, meg, meg og mitt Sluttet også å bruke ordet "hater". Derfor vil jeg anbefale sterilisering. For barnets skyld, om det skulle være så uheldig å ikke forsvinne ut sammen med tante rød.... "uskyldig" Anonymous poster hash: 893a7...35f
Tarsan97 Skrevet 18. februar 2014 #187 Skrevet 18. februar 2014 Barn er klart pyton. De skriker og tisser i buksen. Det er målt hørselsskadelig støy fra babyer så du er inne på noe. Man skulle vert som deg, nå du var baby tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #188 Skrevet 18. februar 2014 jeg hater alle andres barn, ikke mine. de elsker jeg Anonymous poster hash: 6889e...eb3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #189 Skrevet 18. februar 2014 De fleste barn er ondskapsfulle og mangler totalt empati, er ikke så veldig uskyldig akkurat. Anonymous poster hash: d6dcf...b41 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #190 Skrevet 18. februar 2014 De fleste barn er ondskapsfulle og mangler totalt empati, er ikke så veldig uskyldig akkurat. Anonymous poster hash: d6dcf...b41 Jeg vet, barn i Norge er helt jævlige uten oppdragelse! Slik er det IKKE i Frankrike, der får de smake kjeppen om de ikke oppfører seg. Jag gillar det Anonymous poster hash: e283b...458
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #191 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er en kvinne i starten på tredveårene som HATER barn - spesielt de som gråter høylydt, bråker og støyer uten at foreldrene gjør noe som helst- mer enn noe annet. Spedbarn som griner høylydt på butikk eller bak deg på bussen der du ikke har mulighet til å slippe unna er kanskje det verste. Det er dirkete smertefullt å høre på, så om noen noen hadde dynka ned ungen med kloroform slik at kreket hadde besvimt hadde jeg sannsynligvis gitt vedkommende lønn i all taknemmelighet. Barn er generelt frekke, dumme, ignorante, uforskammede, mobber alle som bruker over størrelse xl, er sippete og griner for den minste ting. De er fullstendig unyttige for samfunnet, og selv om de settes på skolen for å lære så gjør de ikke engang det skikkelig - for det er jo kult å være dum! Først når de nærmer seg 16 går det an å ha en skikkelig samtale med dem. Og hvis et barn er plagsomt for naboene kan jo ikke naboene klage for å få barna til å dempe seg, for "de er jo bare barn!" *snøft* Og tror du barneforeldre tar hensyn til andre? NEI! Og hvem er det som kan dulte borti andre på gata uten å engang be om unnskyldning? Det er i følge min erfaring KUN folk med barnevogn som får til. Frekke jævlene - akkurat som de tror de eier hele verden fordi de har poppa ut en unge og blitt laus i dåsa! *grrrr* DESSUTEN ØKER BARN RISIKOEN FOR SAMLIVSBRUDD!!! Ta den alle dere neper som tror barna skal holde dere sammen - faktisk er det ingenting som øker risikoen for brudd så mye som det å få barn. Og voksne uten barn er faktisk lykkeligere enn voksne med barn helt til de er 80 år gamle, først DA lønner det seg å få barn, statistisk sett. Men, det å hate barn er jo naturlig nok et problem. Det er jo langt i fra sosialt akseptabelt å hate barn, i allefall ikke i min alder når det er forventet at man skal begynne å poppe dem ut selv! Og hvis noen er ærlig og sier at nei, jeg synes barn er det mest irriterende og unyttige som finnes, ser jo folk bare sjokkert på deg. Så hva kan jeg gjøre for å faktisk like dem? Jo mer jeg omgås med dem, jo mer avsky føler jeg jo.. :S Selv de bra eksemplarene gir meg jo ikke lyst til å ha noe mer med dem å gjøre. Må jeg bare finne meg i at barn rett og slett ikke er noe for meg? Hadde jo vært greit å ha noen etter hvert, men da må de være over 14 slik at de faktisk har noe i hodet. Men så gamle fødes jo ikke barna som :S Og ja, jeg vet jeg har vært barn selv, men det er ikke noe man bør være stolt av! TROLL!!! Anonymous poster hash: d9686...d47 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #192 Skrevet 19. februar 2014 Haha, tragiske mennesker. Få dere et liv!Anonymous poster hash: 360a7...8aa
SardintrollReturns Skrevet 21. februar 2014 #193 Skrevet 21. februar 2014 "Hat" er et sterkt ord, men de er ikke på topp-10 lista mi, for å si det sånn. Når det er sagt så synes jeg lyden av foreldre som hele tiden hysjer på barnet som holder foredrag på et lydnivå som høres noen mil i omkrets. "Hssssssj! Hssssssj" DET er en lyd jeg virkelig HATER......
Nowayback Skrevet 24. februar 2014 #194 Skrevet 24. februar 2014 Dette var da en gammel tråd.. Syns det er galt å si at man hater barn. Jeg forbinder ordet "hate" med å ville noen vondt. Og man vil da ingen barn noe vondt? Dessuten varierer barna i hvilken grad de er slemme eller snille. Finnes englebarn og det finnes skikkelige drittunger..
Chia Skrevet 24. februar 2014 #195 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har ikke noe imot barn....men har veldig mye imot enkelte foreldres mangelfulle oppdragelse og selvinnsikt.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2014 #196 Skrevet 24. februar 2014 For meg er respekt noe som må fortjenes. Oppførsel alà hyling for ingen grunn og andre typer oppførsel slik trådstarter beskriver, er ikke en oppførsel som naturlig opparbeider respekt hos meg. Sorry skrikerunger, dere er jævlige.uoppdragne unger er ofte foreldrenes feil. Og unger må læres opp til å oppføre seg fint fordi de er smp og skjønner ikke alt selv. De må få lov å få livserfaring først de og.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #197 Skrevet 7. mars 2014 Ts du var er barn selv engang så å hate barn blir som å hate deg selvAnonymous poster hash: 08338...d84
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #198 Skrevet 7. mars 2014 Det er ikke barnas feil men de arrogante foreldrene som tror barna er fremtidige leger og advokater! http://www.foxnews.com/story/2008/11/13/study-many-teens-overconfident-have-wildly-unrealistic-expectations/ Anonymous poster hash: 26196...76f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #199 Skrevet 7. mars 2014 Tenåringer i dag er for det meste (ikke alle) noen selvgode drittsekker! Anonymous poster hash: 26196...76f
Sillicious Skrevet 7. mars 2014 #200 Skrevet 7. mars 2014 Haha, dette er du absolutt ikke alene om! Jeg tenker akkurat som deg,kan ikke si at jeg hater (hat er et sterkt ord!) men misliker de. Og er enig i omtrent alt du sier om de her. Så lenge det er mennesker man ikke kan ha fornuftig samtaler med, så liker jeg de ikke. Jeg bare holder meg langt unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå