AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #221 Skrevet 3. mai 2017 På 14.11.2006 den 20.26, Gjest Gjest skrev: De er fullstendig unyttige for samfunnet, og selv om de settes på skolen for å lære så gjør de ikke engang det skikkelig - for det er jo kult å være dum! Ikke helt sant... Uten barn, blir det ingen til å holde hjulene i gang i samfunnet vårt, ingen til å vaske rompa di når du ligger gammel og skrøpelig i senga på sykehjemmet, ingen skattebetalere om x antall år. Uten barn stopper Norge opp etter hvert. Anonymkode: 2e80f...cf0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #222 Skrevet 3. mai 2017 På 14.11.2006 den 20.26, Gjest Gjest skrev: Jeg er en kvinne i starten på tredveårene som HATER barn - spesielt de som gråter høylydt, bråker og støyer uten at foreldrene gjør noe som helst- mer enn noe annet. Spedbarn som griner høylydt på butikk eller bak deg på bussen der du ikke har mulighet til å slippe unna er kanskje det verste. Det er dirkete smertefullt å høre på, så om noen noen hadde dynka ned ungen med kloroform slik at kreket hadde besvimt hadde jeg sannsynligvis gitt vedkommende lønn i all taknemmelighet. Barn er generelt frekke, dumme, ignorante, uforskammede, mobber alle som bruker over størrelse xl, er sippete og griner for den minste ting. De er fullstendig unyttige for samfunnet, og selv om de settes på skolen for å lære så gjør de ikke engang det skikkelig - for det er jo kult å være dum! Først når de nærmer seg 16 går det an å ha en skikkelig samtale med dem. Og hvis et barn er plagsomt for naboene kan jo ikke naboene klage for å få barna til å dempe seg, for "de er jo bare barn!" *snøft* Og tror du barneforeldre tar hensyn til andre? NEI! Og hvem er det som kan dulte borti andre på gata uten å engang be om unnskyldning? Det er i følge min erfaring KUN folk med barnevogn som får til. Frekke jævlene - akkurat som de tror de eier hele verden fordi de har poppa ut en unge og blitt laus i dåsa! *grrrr* DESSUTEN ØKER BARN RISIKOEN FOR SAMLIVSBRUDD!!! Ta den alle dere neper som tror barna skal holde dere sammen - faktisk er det ingenting som øker risikoen for brudd så mye som det å få barn. Og voksne uten barn er faktisk lykkeligere enn voksne med barn helt til de er 80 år gamle, først DA lønner det seg å få barn, statistisk sett. Men, det å hate barn er jo naturlig nok et problem. Det er jo langt i fra sosialt akseptabelt å hate barn, i allefall ikke i min alder når det er forventet at man skal begynne å poppe dem ut selv! Og hvis noen er ærlig og sier at nei, jeg synes barn er det mest irriterende og unyttige som finnes, ser jo folk bare sjokkert på deg. Så hva kan jeg gjøre for å faktisk like dem? Jo mer jeg omgås med dem, jo mer avsky føler jeg jo.. :S Selv de bra eksemplarene gir meg jo ikke lyst til å ha noe mer med dem å gjøre. Må jeg bare finne meg i at barn rett og slett ikke er noe for meg? Hadde jo vært greit å ha noen etter hvert, men da må de være over 14 slik at de faktisk har noe i hodet. Men så gamle fødes jo ikke barna som :S Og ja, jeg vet jeg har vært barn selv, men det er ikke noe man bør være stolt av! Og så vokser noen av de opp og blir til mennesker som deg! Anonymkode: 9eb1e...38b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #223 Skrevet 3. mai 2017 Ikke alle har vært barn selv en gang. Anonymkode: 0aa03...f24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå