Vihi Skrevet 8. mars 2007 #521 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for det Og gratulerer med brev. Blir spennende å følge alle andre gjennom opptak her nå. Godt å være ferdig, men veldig rart..
sacred Skrevet 8. mars 2007 #522 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Uff MikeDelta, så leit! Det synes jeg virkelig. Men prøv inderlig igjen neste år, håper det går bedre da!! Og om kjæresten min satt i den enkle stolen.. Han sier så! Endret 8. mars 2007 av sacred
Reverence Skrevet 8. mars 2007 #523 Skrevet 8. mars 2007 Gull til Mike som tar det som en mann M J ! bli med å trene i morgen?!!! eller nå? Du velger gren, svømme i morgen! Dere som har klart det har stålnerver jo Er så nervøs for å bli psyka helt ut av konkurransen.. jeg labba da vi testa løpetesten på onsdag. klarte 1300m med rask labbing (lilla fjes) er nok fordi jeg går ut for hardt i starten kanskje Hvis hun sitter NAKEN på intervju ære dronningensgate liksom... ikke slemdalsveien..
Humlemora Skrevet 8. mars 2007 #524 Skrevet 8. mars 2007 Er med på trening i morgen selvfølgelig. Fant akkurat ut at en venninne av meg også har søkt politi i år. hun skal i illen i April. GOD kommunikasjon:) Hvor mange er det som svømmer om gangen under testen? Er det 6 meters diameter rundt begge gjenstandene vi skal hente opp under vann eller er det bare 6 meter fra den ene til den andre? Kjempe om noen kunne svart meg! Takk for hjelpen folkens:)
Reverence Skrevet 8. mars 2007 #525 Skrevet 8. mars 2007 tidlig i morgen eller når blir det, må egentlig skaffe meg en ny badedrakt, men kl 0700? i så fall må du si fra nå slik at jeg får lagt meg. Fatter ikke hvordan jeg skal få trent i et totalt arabisk islamifisert land! Fatter ikke hvordan de sorterer vekk folk ettersom så mange gjør det bra både på det fysiske og psykiske...?
Gjest Marie81 Skrevet 8. mars 2007 #526 Skrevet 8. mars 2007 Icee : Tusen takk Og grattis med brev Da er det bare å stå på (du har sett linken til treningstips?). Sacred: da var det nok han jeg trodde det var Når skal du til intervju? Er formen bedre? Man er 4 stykker som svømmer sammen. Ang. dykking: bassenget er bare 12.5 meter i Oslo. Du får den første ringen ganske nærme deg (dvs nærme kanten), mens den andre blir kastet ganske nærme motsatt kant.
Shanka Skrevet 8. mars 2007 #527 Skrevet 8. mars 2007 Jeg var på opptaksprøver i fjor... Trodde ikke det skulle være så hardt.. Dum som jeg var så hadde jeg ikke trent direkte på det, bare vært på de håndballtreningene, fotballtreningene jeg pleier å være med på.. Men det holdt ikke, fikk til slutt 22 poeng.. Men det tar jeg lærdom av.. Jeg søkte ikke i år, fordi jeg nå studerer sykepleie, men har funnet ut at jeg kanskje har mer lyst til å bli politi! Så skal nok søke til vinteren jeg da.. Og da har jeg 1 år på folkehøyskole+ et år med sykepleie, så håper det hjelper en del med tanke på å komme inn på skolen! Gratulerer alle som har klart opptaksprøvene! Dere må være stolte av derer selv!
icee Skrevet 8. mars 2007 #528 Skrevet 8. mars 2007 Ja jeg har sett linken!! Driver å lager mitt eget treningsopplegg ut i fra det nå. Må ta en skikkelig gjennomgang av alle øvelsene så jeg kan konsentrere meg om det vanskeligste! Begynner allerede å kjenne det i magen. Lurer på hvordan det blir når det faktisk nærmer seg!! Enig med deg Reverence! Må være en utrolig vanskelig jobb å sile ut de beste kandidatene...!!
Vihi Skrevet 8. mars 2007 #529 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Man er 4 stykker som svømmer sammen. Ang. dykking: bassenget er bare 12.5 meter i Oslo. Du får den første ringen ganske nærme deg (dvs nærme kanten), mens den andre blir kastet ganske nærme motsatt kant. ← På kortsiden/på tvers av bassenget. Reverence: Jeg var temmelig langt ute før den løpinga. Satt helt i min egen verden med hodet i hendene og tenkte: "Nå ryker hele opplegget" Men så husket jeg hva du sa: "Det er din verden". Så gikk det en liten faen i meg, og jeg tenkte at dette her skal ikke få ødelegge for meg. Og så var det bare å løpe.. De siste 5 minuttene var det KUN motivasjon som fikk beina mine til å gå. Det er 5 minutter mot å risikere å vente et helt år før sjansen byr seg igjen. Det var ikke aktuelt. Så bare løp.. Men 1300m er jo relativt bra, så tror egentlig ikke du har noe å grue deg for. Endret 8. mars 2007 av Vihi
Humlemora Skrevet 8. mars 2007 #530 Skrevet 8. mars 2007 Takker Marie:) Kan ikke svømme så tidlig i morgen alikevel. Har noen ting jeg må få gjort. Men er med fra 1400:) Kan jo møtes i byen. Vet ikke når svømmehallen åpner.. Jeg er helt psykisk klar jeg nå! Må bare tenke sånn.. Bring it on:)
sacred Skrevet 9. mars 2007 #531 Skrevet 9. mars 2007 Sacred: da var det nok han jeg trodde det var Når skal du til intervju? Er formen bedre? ← Jo, men han sa noe om at dere bare var 4 og 4 inne i det rommet om gangen? Vet ikke helt jeg. Jeg er like syk enda, kroppen verker og jeg gnager Ibux som bare det Det jobb intervjuet er om 2 uker ca!
boe Skrevet 9. mars 2007 #532 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har trent i 25 m basseng ja. Både i år og under fjorårets opptak gjorde jeg det bedre på opptak enn på trening, har nok med bassengstørrelsen å gjøre. Jeg tror man vinner mye på flere vendinger hvor man kan sparke i fra skikkelig. For meg tror jeg også det er litt psykisk, blir ikke så fort sliten når jeg får flere korte distanser Når hadde du opptak boe? ← Hei. Ja går nok bra skal du se. Jeg skal til opptal den 18 april,Bergen. Dette var svar til deg og lauraline (vet ikke hvordan jeg siterer begge samtidig) "Fikk derimot veeeldig mye om organisasjon. Både lokalt og den etaten jeg ville inn i." Dette var det du som skrev ikke sant VIHI?? Mener du da Politiet? TAKK!!!
sacred Skrevet 9. mars 2007 #533 Skrevet 9. mars 2007 Kjæresten min fikk heller ikke spm om politikk eller sånn, bare om politiets oppbygging (justisminister, 7 særorganer av politiet, hva de gjør og heter, de 27 distriktene, hvilket distrikt han tilhørte osv)
HedHunter Skrevet 9. mars 2007 #534 Skrevet 9. mars 2007 Når det gjelder å nevne positiv og negative sider ved deg selv, blir man spurt om å komme med flere enn man skrev i egenerklæringa?
Humlemora Skrevet 10. mars 2007 #535 Skrevet 10. mars 2007 Fem dager igjen.. Jeg har ikke tatt vare på kladden fra det første intervjuet. Huff..
Vihi Skrevet 10. mars 2007 #536 Skrevet 10. mars 2007 "Fikk derimot veeeldig mye om organisasjon. Både lokalt og den etaten jeg ville inn i." Dette var det du som skrev ikke sant VIHI?? Mener du da Politiet? TAKK!!! ← Ja, om politiet ja. Som Sacred skrev, men jeg fikk ikke om det generelle, fikk om mitt lokale distrikt og om den etaten jeg ville inn i. Spesielt arbeidsoppgaver. Når det gjelder å nevne positiv og negative sider ved deg selv, blir man spurt om å komme med flere enn man skrev i egenerklæringa? ← Jeg skrev ingen negative i egenerklæringa Ville ikke begynne allerede der.. He he. Så han tok utgangspunkt i de positive sidene jeg hadde skrevet i egenerklæringa, og ba meg nevne noen negative sider. Det eneste jeg svarte på som var "positivt" om meg selv var hva som gjorde meg glad.
-Jon- Skrevet 10. mars 2007 #537 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Kom over denne siden etter søk på PHS på google. Har sett at jeg ikke er eneste mann her inne, så jeg hiver meg på Takker for mange positive og nyttige innlegg! Hjelper å vite at det er flere i samme båt! Det virker som en veldig bra gjeng som har samlet seg her inne på forumet! Gratulerer til dere med vell gjennomført opptak 07, og som nå bare kan gå å vente på "dommen". Kjempe bra! Kjenner at jeg er ganske spent selv, her jeg sitter forran pc'n på en lørdagskveld og hardleser om alt og ingenting, bare 2 dager igjen til opptak Får bare prøve å gjøre slik som noen andre skrev tidligere her på forumet: Ha is i magen! Stå på alle sammen, og lykke til! -Jon- (20 år, førsteårssøker)
sacred Skrevet 10. mars 2007 #538 Skrevet 10. mars 2007 Velkommen til tråden Jon, håper det går bra med deg på opptaket også! Si ifra da!
Vihi Skrevet 12. mars 2007 #540 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Velkommen Jon! Betyr vel at du har opptak idag det da.. Håper det går bra! Oppdatering ventes så fort du er ferdig Endret 12. mars 2007 av Vihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå