Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja man får ha skotuppen litt utefor. sparke ifra!  ;)

ok, takk for svar M*J

Jeg ligger jammen i grensesonen på de fysiske testene, kan ikke si jeg gleder meg til den store dagen 11 april :forvirret:

-Svømming 2:05 = 4

-Dykking OK

-Hangups 8 = 4

-Benkpress 17 = 2

-Lengde 2,15 = 5

-Dukkeslep OK

-Løping 29.5 runder = 5

Totalt 20 poeng :overrasket:

(hrm, èn mer benkpress og hangups så blir det 18)

Og jeg har trent de siste 2 årene !!!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med riktig trening skal en klare å øke med en rep i uka :-) så hvis du fortsetter treningen så skal en ikke se bort i fra at du klarer det veldig fint!! Og jeg tror også at en legger inn et gir en ikke aner at en har når en er på opptaket.. Så stå på! Du klarer det fint!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det Vihi  :) , men å ligge på akkurat 20 poeng 3 uker før opptaket er litt skummelt  :sjenert:

Ja, skjønner hva du mener, men det er bare å bite tenna sammen og trene knallhardt (men ikke for hardt ;)) nå i to uker, også tar du deg helt treningsfri fra ca 3-4 dager før opptaket.

Riktig som icee sier at du kan øke ca 1 rep i uka. Spørs selvfølgelig hvilket grunnlag du har, og hvor mye du egentlig har å ta ut. Du skrev jo at du har trent i to år og at du var forbauset over at du ikke gjorde det bedre. Kanskje du egentlig har mer å gå på enn du tror? Sleng på litt mer vekter på neste trening og se. Kanskje du blir positivt overrasket? :)

Jeg trente feks flyes sammen med brodern. Og han begynte å le når jeg tok opp vektene. Sa "skjerp deg, du klarer iallfall 4 kg til på hver side". Idiot, tenkte jeg; nå får du deg en god latter.. Men han hadde helt rett.. Og dette var på serier..

Holder også med icee i det ekstra giret!

Så jeg er overbevist om at du kommer til å klare deg fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke har mista helt oversikten så forløper uka seg sånn:

Mandag 19: HedHunter opptak

Onsdag 21: Vega opptak

Torsdag 22: LauraLine opptak

Stemmer dette, eller er jeg way off nå?

Hvis det stemmer så ønsker jeg dere LYKKE TIL!!

Gi alt dere har, og sørg for å fortelle oss det etterpå :ler:

Jeg krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Hvis jeg ikke har mista helt oversikten så forløper uka seg sånn:

Mandag 19: HedHunter opptak

Onsdag 21: Vega opptak

Torsdag 22: LauraLine opptak

Stemmer dette, eller er jeg way off nå?

Hvis det stemmer så ønsker jeg dere LYKKE TIL!!

Gi alt dere har, og sørg for å fortelle oss det etterpå  :ler:

Jeg krysser fingrene.

Skikkelig oversikt du Vihi :) Så bra!

Lykke til alle som har opptak den uka her ! Venter spent på rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om kosttilskuddene kreatin monohydrat og whey protein kan slå ut "negativt" på urinprøven vi skal levere? Begge disse tilskuddene er (selvsagt) lovlige, og kjøpt på proteinfabrikken.no - dette er IKKE "doping" :)

F.eks noen som har brukt disse tilskuddene i ukene før opptaket, og på selve opptaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Ja nå nærmer det seg for min sin del også! Å det merker jeg på nervene! Gud så jeg gleder meg til det er overstått!

Har jo hatt troen hele tiden på at dette skal gå bra..men kjenner desse hva om, tenk om følelsene er begynt å sige på... :sur:

Men jeg SKAL klare det!

Spent på å høre fra dere som har vært i ilden i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Ja nå nærmer det seg for min sin del også! Å det merker jeg på nervene! Gud så jeg gleder meg til det er overstått!

Har jo hatt troen hele tiden på at dette skal gå bra..men kjenner desse hva om, tenk om følelsene er begynt å sige på... :sur: 

Men jeg SKAL klare det!

Spent på å høre fra dere som har vært i ilden i dag!

Jeg føler med deg, skal selv i ilden 11 april.

Men, dette skal vi klare!

Stå på!

Gi alt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta
Noen som vet om kosttilskuddene kreatin monohydrat og whey protein kan slå ut "negativt" på urinprøven vi skal levere? Begge disse tilskuddene er (selvsagt) lovlige, og kjøpt på proteinfabrikken.no - dette er IKKE "doping"  :)

F.eks noen som har brukt disse tilskuddene i ukene før opptaket, og på selve opptaket?

Hadde jeg ikke vært redd for om jeg var deg :) Protein er protein. Kreatin kan gi noe økt utskilling av kreatinin i urinen, men vet ikke om det sjekkes av nemdas lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om kosttilskuddene kreatin monohydrat og whey protein kan slå ut "negativt" på urinprøven vi skal levere? Begge disse tilskuddene er (selvsagt) lovlige, og kjøpt på proteinfabrikken.no - dette er IKKE "doping"  :)

F.eks noen som har brukt disse tilskuddene i ukene før opptaket, og på selve opptaket?

Hei.

Man skal leite lenge for å finne noe negativt om kreatin monohydrat(fult lovlig). Man blir uten tvil sterkere av det.Men det binder vann i kroppen. Du må regne med å legge på deg ca to kilo,ihvertfall. Dette er ikke så bra for alle øvelsene vi skal ta. Meget bra for en som bare trener vekter, men for en som driver med konisjon så er ikke dette et supert stoff. To kilo om ikke mer er endel når du skal ta hangups og skal løpe. Men i forhold til benkpress og spenst er kreatin supert. Så.... Dette bør inntaes i mer en to uker før ønsket effekt!

Proteiner er et vel fungerende "tilskudd". Og merk deg at det er et tilskudd. Folk flest som trener mener dette er et "must". Det er bare næring.Riktig næring i form av at musklene trenger det for å bli sterkere. Men dette klarer du å få i deg hvis du spiser riktig. Du skal ha i deg ca 2g proteiner pr kilo kropsvekt. Veier du 80kilo, så kommer du langt med 150g proteiner dagen i ditt totale kosthold.

Og det slår nok ikke ut på noe urin prøve. Dette er næring.

PS: Urin prøven er for å finne ut om du er syk,,... ikkeom du er dopet;) :)

Når dette er sagt ville jeg ha konsentrert meg om enrgi, karbo. Da det er dette du absolutt ikke burde gå tom for.

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er proppa av kreatin nå! Det skal mye til for at kreatin er "ulovlig" på opptaksprøvene - det selges tross alt lovlig i Norge.

Jeg er i Kristiansand nå, og skal på ta de fysiske opptaksprøvene i morgen.

Kommer med grundig tilbakemelding på ettermiddagen:)

Håper jeg står... Har bare trent skikkelig i fire uker :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Sto på den fysiske testen, selv om jeg fikk marginale 20 poeng. Var mange gode i min pulje. Den beste jenta fikk 7p, den beste gutten 9p. En av deltagerne ble nr. 6 i langrenssprinten i Drammen forrige uke :) (Krister Trondsen).

Ble overrasket over at vi ikke tok stille lengde fra en horisontal planke, vi hadde faktisk et slags springbrett eller hva det nå kalles.

Tips til dere som gjenstår: tren alle øvelsene på samme dag, med maks en time mellom svømminga og de andre øvelsene.

Nå er det full fokus på intervjuet :fryser:

Thacyoon: Jeg lå på 21 poeng 3 uker før opptaket:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er proppa av kreatin nå! Det skal mye til for at kreatin er "ulovlig" på opptaksprøvene - det selges tross alt lovlig i Norge.

Jeg er i Kristiansand nå, og skal på ta de fysiske opptaksprøvene i morgen.

Kommer med grundig tilbakemelding på ettermiddagen:)

Håper jeg står... Har bare trent skikkelig i fire uker :S

Masse lykke til Vega !!!!

Stå på, gi absolutt alt :trene:

Venter på tilbakemeldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!  Sto på den fysiske testen, selv om jeg fikk marginale 20 poeng.

.....

Thacyoon: Jeg lå på 21 poeng 3 uker før opptaket:P

Kjempeflott!!!

Grattis, godt at det er over hva :)

Lykke til på interjvuet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
jeg er proppa av kreatin nå! Det skal mye til for at kreatin er "ulovlig" på opptaksprøvene - det selges tross alt lovlig i Norge.

Jeg er i Kristiansand nå, og skal på ta de fysiske opptaksprøvene i morgen.

Kommer med grundig tilbakemelding på ettermiddagen:)

Håper jeg står... Har bare trent skikkelig i fire uker :S

Stå på og lykke til ! Kommer sikkert til å gå kjempebra !!!

Gleder meg til rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...