Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. juli 2007 #201 Del Skrevet 24. juli 2007 Å fyttirakkern. Saksøk dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. august 2007 #202 Del Skrevet 22. august 2007 WÆÆ! Nå må du våkne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. august 2007 Forfatter #203 Del Skrevet 22. august 2007 Høy fem 'a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. august 2007 #204 Del Skrevet 22. august 2007 Høy fem 'a :5: Jeg pleier å gjøre det med pus. Hehe. (Hu prøver jo bare å slå meg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. august 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 28. august 2007 Noe jeg irriterer meg over: Folk som kommer ut fra Kreftforeningens bygg og tenner seg en røyk, folk som står utenfor Kreftforeningen og røyker og folk som skal inn i Kreftforeningsens bygg, røyker ferdig en sigarett og stumper røyken rett utenfor bygget før de spaserer inn. Grr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. august 2007 #206 Del Skrevet 28. august 2007 Noe jeg irriterer meg over: Folk som kommer ut fra Kreftforeningens bygg og tenner seg en røyk, folk som står utenfor Kreftforeningen og røyker og folk som skal inn i Kreftforeningsens bygg, røyker ferdig en sigarett og stumper røyken rett utenfor bygget før de spaserer inn. Grr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. september 2007 #207 Del Skrevet 12. september 2007 Bænditten hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 12. september 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke bare har jeg hatt bøller her inne, får jeg besøk av banditter òg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. september 2007 #209 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke bare har jeg hatt bøller her inne, får jeg besøk av banditter òg nå... Ja, det er ikke måte på hva du må finne deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2007 #210 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ey! Så stille det er her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den uka her har vært den travleste uka i dette årtusenet for mitt vedkommende. Gleder meg som jeg aldri har gledet meg før - til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2007 #212 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den uka her har vært den travleste uka i dette årtusenet for mitt vedkommende. Gleder meg som jeg aldri har gledet meg før - til helg! Hehe, hvorfor så travel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #213 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tja. Du vet. Det er det ene etter det andre vet du. Full arbeidsuke og andre oppgaver ved siden av. Stått opp ca 0600 alle dager bortsett fra èn denne uken. Og i natt har jeg bare sovet mellom 2 og 3 timer. Craaaaaazy. Men klokka 16 er det helg og da skal jeg rett hjem og spise taco! Og kanskje.... :sove: :sove: :sove: :sove: etterpå. Husk at jeg må spørre deg om hvilken Olsenbandenfilm vi så sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 5. oktober 2007 #214 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jeg husker jo ikke hvilken olsenbanden-film det var jeg! Kan aldri forskjell på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 15. oktober 2007 #215 Del Skrevet 15. oktober 2007 EYH! Hvor er du om dagen a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #216 Del Skrevet 15. oktober 2007 I Sverige og på IKEA og sånn så klart. Det er du som er borte! I går hadde NorgesPatriotene lagt en flyer på bilen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 15. oktober 2007 #217 Del Skrevet 15. oktober 2007 Så klart, faktisk Du er aldri på MSN hvertfall! (men det er kanskje ikke jeg heller ) Nå skal jeg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 15. oktober 2007 Åh, så dumt. Nå som vi er online på likt. Typisk (Det er du som aldri er på MSN. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 15. oktober 2007 #219 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, jeg vet Jeg er kun på seeent (sånn som nå), og da er jo ikke du der Har vært på jobb fram til nå.. *Sliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. oktober 2007 #220 Del Skrevet 30. oktober 2007 Under min paraply-ply-ply-y-y-y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå