Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 1. februar 2007 Bor i vanlig leilighet med stue, kjøkken, soverom, bad osv. Hele leiligheten blir varma opp med radiatorvarme - så når de ikke fungerer - da er det kaldt. Derfor har jeg rømt leiligheten for noen dager. Så det er vel liv i meg. Såvidt det er. I dag er det Kodenavn Hunter. Det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. februar 2007 #122 Del Skrevet 1. februar 2007 Okey! Ååååå.. Jeg er suuuuulteeeeeeeeen Kjæresten kommer ikke hjem på en halv evighet heller, og han skulle ta med seg mat også.. DUMME MANNFOLK!!! Hehe.. Neida, de er da ikke så ille da (alltid..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 1. februar 2007 Hihi. Det var da svært så sen middag/svært så seeen kjæreste. Hva skal dere spise/hva har dere spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. februar 2007 #124 Del Skrevet 1. februar 2007 Han skulle kjøpe med wok til meg, og lage det (han hadde lovet å lage middag til oss i dag, men så har han selvfølgelig spist der han er ). Han burde egentlig vært hjemme nå, men han er alltid så treeeeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2007 #125 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er ikke noe særlig å fryse. Blir middag her snart også, men jeg har en date med Fjordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #126 Del Skrevet 2. februar 2007 Fjorland er luksus. Spiser mye risengrynsgrøt derfra, grøt er så vanskelig å lage selv, alt bare svir seg i gryta osv. Men det ble vel noe mat på deg i går, Kake? Hos "svigers" i går fortalte svigefar at han hadde googla meg. Om det var for å undersøke om jeg er et godt svigerdattermateriale eller av ren kjedsomhet eller nysgjerrighet vites ikke. Men det er virkelig ikke bare potensielle arbeidsgivere som snoker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #127 Del Skrevet 2. februar 2007 Fant han noe spennende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #128 Del Skrevet 2. februar 2007 Tja, det eneste han kommenterte var at han hadde funnet noen skoleoppgaver som han ikke orket å lese i gjennom. Heldigvis sa han ingenting om alt det andre tullet man får opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. februar 2007 #129 Del Skrevet 2. februar 2007 Jada, ble wok på meg til slutt i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #130 Del Skrevet 2. februar 2007 Enda godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #131 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Tralalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Endret 8. februar 2007 av Kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 8. februar 2007 Er det Mary du synger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #133 Del Skrevet 8. februar 2007 SNOOOOOOOOOOOOOOOOOK Nei, jeg synger på en sang som heter Haunted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg skulle jo bare sjekke om jeg kunne hjelpe deg! (Jeg hadde aldri hørt sangen før da, men.) Haunted ja. Kan ikke si at jeg har hørt om den heller. Hvis den ikke blir spilt på P3 da. Jeg hører aldri på musikk utenom fra radioen faktisk. Har kommet inn i en ond(?) sirkel: Hører aldri på musikk som jeg setter på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #135 Del Skrevet 8. februar 2007 Bare kødda da Hehe. Hehe.. Har du ikke noe musikksmak? "Hører på det som er på vg-lista jeg" *Frekk i dag* Hører en del på radioen selv, hvertfall når jeg og kjæresten kjører sammen, for vi har totalt motsatt musikksmak av hverandre Jeg liker musikk som f.eks Jewel (som Haunted er av), og han digger rap og metal, og de musikkgenrene går ikke akkurat så godt i sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har musikksmak, så. Men det er mer gøyalt å høre stemmer mellom sangene. Og nyheter og sånn. Men jeg har ganske vid smak i grunn. Liker alt fra Jokke og Valentinerne til Rolling Stones til Mozart til Alphaville til Karpe Diem til Skunk Anansie til The Doors osv så.. Jeg godtar popgreiene på P3 - der slipper jeg i hvert fall å se på musikkvideoer - for det er noe av det teiteste jeg vet om for tiiiiden! Jewel.. Hm.. Hun minner meg om tyske ungdomsblader fra 90-tallet. Uvisst av hvilken grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #137 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hun var veldig "in" på 90-tallet, og da likte jeg henne absolutt ikke Men Yvonne (hun her på forumet altså) har reintrodusert meg for musikken Jeg liker egentlig det meste av musikk jeg og, ganske altetende, men samboeren min liker det jeg liker minst: "Yo motherfucka, let me fuck yo mama"-rap, og "WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" metal Endret 8. februar 2007 av Kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #138 Del Skrevet 8. februar 2007 Det kan jeg godt forstå. Holder meg unna sånn type musikk. Og techno/trance/whatever-musikk. I dag ble jeg kalt "en spreeeek, flink jente" av en gammel dame med lilla hår, som så at jeg gikk raskt avgårde i snøværet. Sært. Og snålt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #139 Del Skrevet 8. februar 2007 Å ja, uff.. Techno/trance osv er nei, nei! *Grøsser* Snålt, ja Ingen som kaller meg sprek (kanskje fordi jeg ikke er det, men har brukt stepmaskinen litt i dag da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #140 Del Skrevet 8. februar 2007 Forresten, har du hørt etter på teksten på enkelte hiphop-sanger eller? På MTV her om dagen hørte jeg en helt jævlig en. Var en dame som "sang da", og teksten gikk omtrent sånn: "My neck, my back, lick my pussy and my crack" Harry? Neeeei, ikke i det hele tatt *dauer* Verste er at jeg måtte laste den ned fordi jeg syns den var så jævlig (Har for uvane å laste ned sånne helt jævlige sanger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå