Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Historien om hvordan Martine dukket opp er bare helt vill. :ler:

Men for et utrolig bra resultat det bel av det sjokket,da. :hjerte:

Fortsatt ikke noe :frustrert: ,men jeg får ikke testet før tidligst i kveld-har ikke noen test liggende hjemme,og skal jobbe hele dagen,så dere får ha noen timers tålmodighet,mine damer. :sjenert:

Ha en fin dag,da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Historien om hvordan Martine dukket opp er bare helt vill. :ler:

Men for et utrolig bra resultat det bel av det sjokket,da. :hjerte:

Fortsatt ikke noe  :frustrert: ,men jeg får ikke testet før tidligst i kveld-har ikke noen test liggende hjemme,og skal jobbe hele dagen,så dere får ha noen timers tålmodighet,mine damer. :sjenert:

Ha en fin dag,da!  :klem:

:overrasket:

:sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kjenner meg ikke helt igjen i verken 2 uker eller 2 års-varianten av panikk, jeg. Da testen var positiv var jeg egentlig bare glad, og litt redd/bekymret for at noe skulle gå galt. Hadde vel hatt min dose med panikk bare av tanken før vi begynte å prøve, og så hadde jeg noen måneder med prøving også på å venne meg til tanken. Hadde også en periode rundt 18-20 uker da jeg tenkte veldig mye på konsekvenser og lurte på hvordan det hele kom til å bli. Men panikk var det vel egentlig aldri! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Veeeeeel....nå har jeg tisset.....

:sjenert:

Og den var negativ....igjen....

Føler meg ganske dum nå,som har gått og følt på symptomer og følt meg skikkelig supergravid hele dagen...uuuusj.... :sur::grine:

Men fortsatt ikke noe :frustrert: , da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hei,jenter! :kyss:

Dumme,dumme test! :sur:

Meeen,må jo ikke glemme at vi fortsatt er i startgropa hva reproduksjon angår,så ingen tegn til fortvilelse ennå! :tommel: En fin kveld skal det nok bli uansett,og det håper jeg dere også får. :klem:

Merkelig at hersens :frustrert: ikke dukker opp,jeg bruker jo å være punktlig som en klokke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har nettopp lest hele puledagboka din, kjempemorsomt :) Jeg bedriver det samme prosjektet, kasta pillene for et par uker siden, så nå er det :humpe: som bare det her :ler: Blir spennede å følge med deg, håper det lykkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hei,jenter! Og takk for all oppmuntring! :klem:

Ekstra-hei til rangi, som alltid koselig å se nye folk i boka, håper din prøving raskt bærer frukter også! :humpe: I vei! :sjarmor::klem:

Våknet opp til ekstremt snødekt landskap.Verden er en orgie i puddersnø,og bikkja er helt tullete! Var nettop ute og gikk tur,og på veien tilbake vassa vi over et jorde....trenger jeg å si at det var suksess? Bikkja var mer hvit enn svart da vi kom hjem,og ligna mistenkelig på Nansen. :ler: Men fornøyd,det var hun.

Den spennende planen for dagen involverer husarbeid i høy grad.På tide å få vaska etpar gulv og gjøre det litt mer menneskevennlig her.O har drevet og sortert alt verktøyet sitt (skikkelig mannejobb :ler: ),og spredd det utover hele gulvet,så det har ikke sett ut her. :sjenert:

Og av en eller annen grunn har jeg kjempelyst til å bake til jul,men det er jo noen få,små uker for tidlig.De kakene blir ganske daffe og ekle før julen ringes inn,er jeg redd,så jeg tror jeg dropper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:overrasket: Vel,jenter,da var håpet ute for denne gang. I dag dukket :frustrert: opp og gjorde slutt på all tvil. Rumpe,rumpe,rumpe! :sur:

Men,som sagt,vi er jo knapt nok igang. :sjarmor:

*tøffer seg opp og er ikke skuffet lenger*

Dessuten kan det se ut som om jeg har såpass lange sykluser som 34-35 dager ( :overrasket: ), og at IKM neste gang ikke er før 7.desember.Leeeenge å vente! :forvirret:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk skal du ha, Bellanice. :klem:

Og det er sant, :frustrert: er en skikkelig uting. :Nikke: Og samtidig var det godt å høre om andre med lang syklus, jeg begynte så smått å tenke små svarte tanker da jeg oppdaget det. :)

Julemåneden burde være en glimrende måned å bli gravid i. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

....får bruke tiden i mellomtiden til å nyte rødvin og blåmuggost og andre sånne ting som kommer til å bli forbudt. Aldri så galt,og så videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....får bruke tiden i mellomtiden til å nyte rødvin og blåmuggost og andre sånne ting som kommer til å bli forbudt. Aldri så galt,og så videre.  ;)

Helt riktig innstilling!

..men blåmuggosten kan du ha for deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forbarskete :frustrert: dritt.

Men men vennen min det skjer nok snart skal du se, og det er jo bare å :humpe: i vei. Og akkurat det er jo ikke det verste man kan gjøre ikke sant?

Jeg har alltid hatt de lange syklusene jeg - kunne faktisk godt gå over 40 dager mellom :overrasket: Jeg er sikkert ikke helt riktig skrudd sammen :ler:

Sender over en diger trøsteklem til skjønningen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tusen takk for alle oppmuntrende ord, Charmis! :klem:

Og en klem til deg også selvsagt,Svimle! :klem:

Er utrolig godt å høre at flere er "utenfor skjema", jeg fikk sånn akutt panikk og begynte å tenke tanker à la "Ja,dette er sikkert første tegn på at jeg ikke kan få barn"...og så videre i samme duren. Skikkelig ustilig. :sjenert: Men Charmis,du har da fått barn som bare det,så jeg henger alldeles ikke med hodet. ;)

Nå har jeg vært og hentet pakke,og der var det en kjole som var fin,og en som var aaalt for stor og fikk meg til å se ut som et skummelt telt. :ler: Teltkjolen går i retur,i tilfelle det var noen som tvilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...