Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Jeg er glad for at du gjorde det,jeg.Glow. :klem:

Gruer meg skikkelig,nemlig,selv om jeg vet at jeg får bedøvelse og ikke kommer til å kjenne en skit (tannlegedama er ikke gnien på smertestillende,det skal hun ha).Gruer meg til lyden mest,kanskje. Men det går nok bra-får gi meg sjøl en liten bonus etterpå-siden jeg er litt for gammel til å velge glorete plastdings fra belønningskrukka til tannlegen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp.En sånn gjennomsiktig glasskrukke med små leker og anna dill i. :)

Nå skal jeg se til å få kasta på meg noen ordentlige klær,og så bærer det til byen med denne tøtta her.Er ikke så ofte jeg er der,men med så nydelig vær som vi har her i dag,tenker jeg det skal bli litt koselig å tråkke rundt i gatene.Fantastisk deilig og varmt og solfyllt høstvær. :)

...og så må jeg huske å gå innom Wheat og spørre dem om hjemmesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle jammen hatt en slik belønningskrukke til store jenter som oss også :sjarmor: Da tenker jeg vi hadde kommet oss til tannlegen gitt :Hehe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Ja,det burde finnes sånne belønnigskrukker for oss voksne jenter også,det er supersant! Med små parfymeflasker og lipglosser og anna godteri: :hoppe:

Glow,av og til blir innlegg bare bprte hos meg også.Dumme data!Tydelig at man ikke kan stole uhemma på sånne tekniske duppetditter.Og det er kanskje like greit...nå ble jeg plutselig både supersulten og superDYP,men nå skal jeg gi meg. ;)

Vel tilbake fra byen,uten tann og med etpar sting i munnen.Det gikk kjempebra,og jeg fikk masse bedøvelse. :sjarmor:

Etterpå var jeg på Merkursenteret og kjøpte en nusselig strikkekjoleting,og ei strømpebukse,og der var det tilfeldigvis "konsert",for en eller annen butikk hadde nyåpning. Var et gjeng med "Idol-helter" fra året før året som gaula og sang... :sjenert:

Puh....sliten og sulten nå.Før NOE som helst anna: Ei brødskive med peanøttsmør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det gikk så bra vennen min :klem:

Og for en engel du er som ordner opp for meg med diverse barneklær styr og greier. Gjett om jeg har lyst til å komme og klemme deg skikkelig godt da :klem: Skal sende en mail til de og høre om de ikke kan sende noen skjønne klær ned til en liten vill unge i Bergen :ler:

Du er en godis altså :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:kyss: Skulle bare mangle,når jeg er her nede,Charmis.Må jo hjelpe hverandre litt innimellom,ellers går jo verden bare rett på dunken. ;)

Og hvis de ikke vil sende klær,så skal jeg dra og bonke dem! :sinna:

Jeg er veldig glad for at det gikk så fort og smertefritt med tanna,ja.Nå spiser jeg til og med knekkebrød!

.....jeg kom på en ting,jeg...og det er at vi plutselig ikke har noe sted å legge babisen. :sjenert: Gjesterommet vårt er nemlig i ferd med å bli bad. :sjenert:

Men det ordner seg nok. Dessuten skal h*n jo sikkert sove inne hos oss noen måneder til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig deilig å ha de på samme rom i begynnelsen. Og veldig praktisk med tanke på amming og diverse. Martine lå inne med oss nesten til nå hun. Men det gikk fint å få henne på eget rom alikevell etterpå. Henrik "flytta" når han var ett. Å som jeg håper det snart kommer en liten lillelou baby :legrine:

(jeg er bare helt babygal for tiden.......men sånn er det kanskje når man vet at man ikke skal ha flere selv, da sikler man over alle andre babyer :ler::sjenert: )

Knekkebrød :overrasket: ja da høres det ut som om det er fint i munnen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Folkens! her er kleslinkene ,ganske langt ned på sida. Enjoy! :sjarmor:

Trøtt,trøttere,trøttest...i dag har jeg hatt trøttdagen de luxe. :Gjesp:

Har stablet og priset og satt på plass bøker stort sett hele dagen,og skravla en god del tull,som vanlig,selvsagt. :sjarmor:

Nå er jeg helt dånedimpen,så jeg tror jeg bare krasjer litt på soffan før noe mer skjer. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmis :klem::klem::klem:

Stille og rolig kveld... :sjenert:

Ser på "The Truman show",og den filmen syns jeg er så utrolig tragisk.Daaakar Truman. :grine:

Èn ting jeg ikke har tenkt så mye på,men som jeg er redd for, er Ammepolitiet. De høres så utrolig bastante og ydmykende ut. Tror ikke jeg hadde følt det som spesielt positivt at en eller annen sykepleiersak kom og grafsa etter puppen min. :sjenert: Har alltid vært ganske privat,og hater "offentlige nakenting", og har ikke lyst til å få følelsen av at kroppen min plutselig er "offentlig eie". :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg gjør som jeg først bestemte meg for jeg; å holde meg til den andre dagboka di. Jeg og vil prøve!! Nåååååååå :grine: .

Men det er jo koselig å lese da, og jeg skal også ha den evt. babyen inne på rommet vårt i starten - ikke spør meg hvorfor jeg har tenkt på sånt enda engang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei her også,pusla. :klem:

Og jeg skal ikke spørre. :ler:

I dag føler jeg meg kjempeoverfruktbar,som en liten kanin,nesten. :sjenert: Og det er kanskje ikke så forenelig med at jeg har tenkt å drikke etpar glass med vin i kveld,men det har jeg nå. Med mindre den vinen ikke smaker tjære,da.

Men,siden jeg faktisk nettop ( :overrasket: ) har stått opp og dusja,så er vel en bit mat i magen på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Stille og rolig dag. Ble ganske seint før vi kom oss i seng i går,og denne dagen er litt "humpete"-uten noen form for struktur. Men det er oooookei. :sjarmor:

Kjenner at jeg er litt øm og murrete i magen,og det har jeg vært etpar dager nå,men våger ikke å legge for mye i det.Jeg kuuuuuler'n og ser hva som skjer. Et par vi satt sammen med i går fortalte at de skulle ha barn,og jeg merket at jeg ble faktisk litt misunnelig.Jeg også vil! :sur:

Men ting skjer jo når de skjer,og vi er jo fortsatt bare i begynnelsen av vår prøvetid.

Nå skal jeg rydde soverommet,og så skal jeg på kino med søsterfrøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Takk for det,Glow. :sjarmor::klem:

I følge kalkulatoren er de hyperfruktbare dagene denne måneden over,så nå gjenstår det bare å vente og se.Er helt sprøtt spennende,dette. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var utrolig fint å amme begge ungene mine. Men som deg liker jeg ikke så godt å sitte med puppen fram alle tenkelige steder da. Jeg fant meg som regel et ammerom eller gjorde det der det var litt ro. Også sier jeg bare en ting - Ammetopper er en genial oppfinnelse. :sjarmor: Eller vide topper man kan putte hele babyen under.Funker fint som bare det.

Og vil du ikke amme så overlever jo barnet fint uten også selv om det ikke høres sånn ut her til lands enkelte ganger.

Men jammen er det befriende enkelt å alltid ha maten der når den trengs. Og disse sykepleierne kom iallefall aldri og tok tak i mine for å gi de til barnet :ler: Men så er de jo ikke så digre heller da at det er så mye å få fatt i :ler::ler::ler:

Ikke bekymre deg du vennen, du finner ut av det.

Og jammen blir det spennende å se nå de neste ukene om det blir noen resultater av all denne pulinga .......... :rodme:

Smask til deg fra Charmisen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...