Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Heeeey,alle sammen! :sjarmor:

Bare deilig at du kupper boka mi med matprat,Fjellrypa.Men huttan tei så sulten jeg ble av det! :sikle:

:klem:

Forresten en alldeles glimrende meny. :sjarmor:

Charmis,vi skal snart gå igang med :humpe: igjen, jeg må bare få O hjem igjen først. :sjarmor:

Jeg har tenkt på det en gang eller ti,Glow,alt det man må ligge unna av mat som gravid.Men jeg regner med at man holder ut-Prisen er vel ganske liten i forhold til belønningen,vil jeg tro. Hadde det vært sånn at man måtte forsverge rosa kjøtt og vin og oster og namnam for all framtid,tror jeg nok at jeg hadde revurdert den babygreia ganske kraftig. :sjenert:

Og en klemmis til slutt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallo ,Glow :klem:

Her har det desverre blitt lite :humpe: de siste dagene,gitt! Mannen har jobbet fjørti timer overtid,i tillegg til jobbarrangementer på kveldstid,og sånt blir det jaggu meg lite :humpe: av. Nå skal han være borte hele helga i tillegg! :grine::sur:

Men han vet ikke om at planene overvåkes av en haug kvinnfolk,det gjør han ikke.Er usikker på om det ville virke motiverende eller demotiverende å vite at en haug ukjente damemennesker drev og heia på sprellerne hans. :ler:

Håper du får en fin dag også!

Nå skal jeg avgårde på et møte i byen,og må rett og slett bare løøøøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå er jeg alene i verden! :grine::grine::grine:

O har nettop satt seg i bilen for å kjøre til Oslo,og det var ganske trist,faktisk. Jeg unner han veldig en tur for seg selv,men jeg liker ikke så godt at han skal kjøre. Men nå må jeg skjerpe meg,og slutte å se for meg skrekkscenarier. :)

Var så vidt innom h&m, og fikk kikket på noen av plaggene fra det o store designerhysteriet. Fant en fin genser/topp-ting, og en boxer til O, og så sikla jeg på en svart strikkekjole med noe rysjegreier,men skjerpet meg,og gikk ut derfra uten den. Flink lou!

....men jeg har fortsatt lyst på den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Søte Glow! :klem:

Ja,jeg tenker positive tanker og vet jo at det kommer til å gå bra,men helt avslappet er jeg vel ikke før han ringer i kveld og sier han er vel kommet fram, og det samme på søndag,når han kjører tilbake.

Jeg har vært på butikken og kjøpt meg en boks is,for jeg skal selvsagt sitte foran skjermen og mumse is med sjokoladesaus i beste amerikanske filmstil både i kveld,i morgen kveld,og lørdags kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på butikken og kjøpt meg en boks is,for jeg skal selvsagt sitte foran skjermen og mumse is med sjokoladesaus i beste amerikanske filmstil både i kveld,i morgen kveld,og lørdags kveld.  :ler:

Da kan vi tenke litt på hverandre i beste med-søster-ånd, for jeg skal gjøre omtrent det samme i helga. Min O skal ha gutte-helg hos en kamerat, så da skal jeg spise og se på tv og film ellernoe sånt :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallo på dere! :klem:

Endelig hjemme igjen etter lang og stresset dag. Begynner jammen meg så smått å kjenne julestyret,ja. Og i morgen tenker det blir enda flere kunder og enda mere mas,siden det er farsdag på søndag. :sjenert:

*det er ikke det at jeg misliker kunder,jeg blir bare litt fort stresset,og så liker jeg ikke at kunder står og STIRRER på meg mens jeg pakker ting inn*

Så,til alle som får ting pakket inn på butikk-dagens oppfordring:

Ikke stirr oss i senk! :ler:

:blomst:

Den spa-dagen din hørtes utrolig deilig ut,Fjellrypa! Hadde jeg hatt litt mer kæsj enn jeg har akkurat nå (bursdagsgaver og juleagaver-whosj,penger ut av konto...) så skulle jeg gjort det samme. Håper lange egodusjer og glass med god hvitvin kan gi liiiiitt av den samme effekten. :sjenert:

Klemmer litt ekstra på Fjellrypa og pusla som er i samme situasjon som meg selv i helga. :klem::klem:

Og så klemmer jeg på Bellanice :klem:

og på Glow,selvsagt. :klem: .Håper du er i bedre form nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lange egodusjer og glass med god hvitvin kan gi liiiiitt av den samme effekten. :sjenert:

Det tror jeg nok! Og så kan du jo ta et ekstra glass hvitvin for meg også....

God alenehelg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Det er så herlig å være oppe før sju en lørdagsmorgen. Her sitter jeg (ennå) inntullet i dyna,med håret til alle kanter,og med øyne som små,plirende rosiner.Ja,jeg ser rett og slett alldeles skjønn ut.

:ironi:

Jeg stoler ikke helt på alarmen på telefonen,så jeg sto like godt opp da jeg våkna klokka kvart på sju-har ligget og lest litt,og nå er det dusjings. Akkurat nå har jeg skikkelig ulyst til å gå på jobb,men hva kan en stakkar gjøre? Jeg lover at det ikke blir rare futten og farta når jeg kommer hjem i ettermiddag. :sjarmor:

Kunder- watch out for psycho lillelou. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

takk for det,monja.Det gjorde godt en tidlig jobbmorgen. :klem: til deg også. :)

Nå har jeg åpna sjappa og hatt etpar-tre kunder.Ikke den helt store trafikken ennå,med andre ord,men det tar seg nok opp,tenker jeg.

I mellomtiden leser jeg (nok en) kontantstøttedebatt på barn&familieforumet.Utrolig så hissige folk blir,og hvilke bastante meninger de har!

Nå er det sånn at jeg er i en situasjon der det fort kan bli aktuelt å motta kontantstøtte en periode,og det er pga. at

* jeg har en lengre sykdomsperiode bak meg-har vært nedkjørt psykisk i mange år,men nå er jeg på full fart tilbake igjen,og er så godt som frisk.

*jeg har en amputert og relativt ubrukelig utdannelse,slik den står i dag,og mine muligheter på jobbmarkedet begrenser seg derfor ganske mye.

* jeg har passert 30,og av den grunn begynner det faktisk å haste litt om jeg ønsker meg familie.Skal jeg vente til jeg er rehabilitert,og i 100% stilling,kan det fort gå tre-fire-fem år (i verste fall), det er ikke sikkert jeg kan/bør jobbe 100% heller.Ergo ville vi først være i stand til å stifte familie når jeg nærmet meg 35.

* min plan ville vært å bruke "kontantstøtteperioden" til å studere,for å få mer kompetanse,og øke min egen attraktivitet på jobbmarkedet.

Jeg syns den tråden var ganske sår å lese,egentlig,men muligens er jeg litt overfølsom også.Min konklusjon etter å ha lest den,er ihvertfall at jeg ikke er verdig til å f barn,ettersom jeg ikke bidrar 100% i samfunnet ennå.Men hvis det skal være et absolutt krav,så ville antageligvis min drøm om familie forbli bare nettop det, en drøm. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i ignorante folk som ikke klarer å se annet enn svart og hvitt :klem:

Signerer denne. Nå har ikke jeg lest tråden, men ut fra hva du skriver så er det svart-hvit-tenkning å hevde at man må bidra 100% i samfunnet for å få barn. Det er jo rimelig diskriminerende å si noe sånt da. Man kan da være like god forelder selvom man av ulike grunner ikke klarer å jobbe fullt!!! *hisse-seg-opp*

Håper du får en fin lørdagskveld når jobbinga er over :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tusen takk skal dere ha,Sunnis og pusla. :klem::klem:

Ja,jeg må bare drite i de folka. De aner ikke mye om hva de egentlig uttaler seg om.For noen år siden så så jeg for meg at jeg skulle skvise fram et par-tre unger i rekordfart,begynne på jobb igjen måneden etter,og levere ungene i barnehagen 8 og hente dem halv seks... :sjenert:

Jeg må bare innse at verden har forandret seg,for mitt vedkommende. Og det er jo ikke sånn at jeg ikke vil jobbe eller ha en karriere,det er bare det at jeg trenger litt tid på å komme meg på hylla mi. Dessuten er familien min full av eksempler på at man kan prioritere utradisjonelt og likevel komme tilbake og ha en kjempefin jobb.

Nå er jeg hjemme,og klar for en avslappende lørdagskveld. Pinny er lufta og har fått lekt litt,og roen har senka seg i heimen-jeg har til og med tatt av meg linsene. :ler:

Slapper av med bok og et glass blomstrende hvitvin (jeg elsket akkurat den typen før,og har et gjensyn med fortiden-nå smaker den mystisk mye blomsterbukett... :sjenert: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

:Gjesp: Så var søndagsmorgenen her. :)

Jeg har sovet som en stein,og drømt merkelig.Skal bli deilig å få O på plass igjen,jeg drømmer stort sett fredelig sammen med han.

I dag er mitt store mål å få ryddet og vasket soverommet,vasket noen maskiner med klær,og så skal jeg lage denne gryten til O kommer hjem. Ser kanskje mystisk ut med kanel og nellik i en kjøttgryte,men det har jeg gjort før,med suksess. :sjarmor:

Men før noe mer skjer skal jeg komme meg ut av dyna og inn i noen ordentlige klær,og en viss hårball skal luftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:grine::grine::grine: O kommer ikke hjem i dag!!!

Og jeg som gleda meg sånn..... :sjenert::grine:

Like før Hamar røk nemlig viftereima,og plutselig sitter fyren i en Falken-bil på vei tilbake til Oslo. Rumpe! :sur:

Menmen.Håper søsterfrøet har sjangs til å komme på middag,sånn at den deilige gryteretten ikke går til spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...