Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:vinke: Hallais folkens, og kjekt å se liv i boka, selv om det ikke akkurat her her det "skjer" for tida. Ekstrahallais til deg, Kosejoker. :sjarmor:

Charmis, vi skal nok fort nok få ræva i gir. Vi bare kuuuuulern litt, sånn at jeg slipper å være spyautomat i bryllupet, for sånn der "kan du ikke holde buketten min litt,jeg må bare spy" tror jeg ikke at jeg orker...i tillegg er jeg litt for glad i champagne. Men øøøøøøve,det skal vi. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:sjarmor: Det gjør jeg også, Glow.

Jeg har forresten sagt ifra til min mor om at jeg har lyst på den gamle sitronkremgule 40talls barnesengen som står i huset til bestemor. Den er bare så fiiiiiin. Og så vil jeg ha det store gamle englebildet som jeg var så glad i da jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Senga høres nydelig ut - og sånne englebilder er bare sååååå fine da! Skynd dere nå å bli gift da vennen min.Vil se en lillelou baby snart :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest lillelou

Såh, da er det denne dagboken som teller igjen! :juhu:

Bryllupet er vel overstått,og vi er klare for nye "prosjekt". :sjarmor:

Denne sommeren skal ikke gå med til telling og slimsjekking og andre ugne ting, vi bare "praktiserer ektekapet" og lar det stå til. :sjarmor:

Men nå er jeg altså her igjen! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja, kjører vi ikke alle et veldig lurt opplegg, Glow? :sjarmor: Jeg tror ihvertfall jeg fort ville blitt stresset og rar i hodet (Og O også) hvis vi skulle begynne med sånt "teknisk" stress, og så syns jeg det er mye koseligere på "urmetoden" :sjarmor:

Forøvrig er IKM en av de nærmeste dagene (3-4 juli), men jeg tror ikke det har skjedd noe spennende denne mnd, til det var det litt for lite action og litt for mye (bryllups)stress i den "hotte" perioden. Menmen, vi har det ikke akkurat travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*mumle*

Må jeg lese meg opp på alle 21 sider tidligere nå da...? :sur:

Kunne vel startet en brand new dagbok til ære for gamle lesere, vel??? *furterogsurmulervidere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Ja, nå er vi igang her igjen,ja! og Cata, du trenger ikke lese de foregående sidene- de er ikke så himla spennende,om jeg skal være helt ærlig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet din nye "vanligdagbok" :) . Må ha vært innom og fulgt linker akkurat før du fikk linket opp til den nye i signaturen ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Veeeel, det ble ikke denne måneden,ihvertfall.Men det er egentlig like greit, med all festingen og ferien vi har foran oss. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest frulou

Svigerinne og svigermor i naborommet et god prevensjon. :sjenert: Men allikevel klarte vi å få til noe :humpe: rundt el-tid, så nå er det bare å vente og se. Jeg er litt sån halvveis avventende,men allikevel sikker på at vi får blink i løpet av høsten. Planen er ihvertfall klar. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

:vinke: Hei, pondusa, og takk! :klem:

Og heisann Glowberta! Ja,nå er det bare å vente...ikke stort mer å gjøre,egentlig. Skal stikke innom deg en tur nå, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frulou

Hallais snais!

Her går det bra! IKM er omtrent akkurat , og :frustrert: har ikke dukket opp ennå,men puppene mine føles som ballonger og jeg er sint som en tyrk og har små murringer, så den er sikkert på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

:vinke: hallais!

Ikke noe tegn til verdens teiteste tante, ihvertfall så langt....:sjenert: .Men jeg er så få dager forsinket,og så kynisk,at jeg ikke vil teste før tidligst i midten av uka.Våger liksom ikke å håpe eller tro verken det ene eller det andre. Enn med deg?Alt bra? Jeg er skikkelig lite aktiv her inne for tida-tror det er sommermodus som gjør det. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje, så ble det ikke denne måneden heller.September er jo også en finfin måned, så her er det bare å stå på!

Syns jeg ser gravide over alt,og kjenner det berømmelige suget i magen. :sjenert:

I dag blir forresten Hildegard mamma! Keisersnitt. For alt jeg vet,kan det jo godt være at lille bøllefrø er ute i verden i dette øyeblikk. :hjerte:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...