Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Det er greit,Bellanice,jeg spiser gjerne blåmuggosten min alene,jeg. :sjarmor:

Og i helga har jeg bestemt at det blir både dèt,rødvin og kjøtt som ikke er skikkelig gjennomstekt! Man må jo kose seg litt,og i tillegg få litt trøst,for den hersens :frustrert: er ikke akkurat behagelig.

*har bestilt sjokolade fra O,og det har han lovet å fikse* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Han sitter fortsatt på kontoret....og jeg er ganske blakk og han skulle kjøpe med seg brød og mat..jajamensann....nå føler jeg meg litt småhormonell og selvmedlidende her jeg sitter. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: , så dumt med teite mensen da!! Men det ordner seg nok, dere får bare kose dere masse så lenge!! Rødvin og kjøtt blir det her også i helga, men akkurat den blåmuggosten er jeg ikke helt sikker på jeg heller ;) .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

...blåmuggost er godt! :sjarmor:

Så kom endelig O hjem,med sjokolade til sin hormonbombe av en kjæreste og ferdigkokt risgrøt til kveldkos.Det var deilig. Men jeg liker IKKE at han jobber 13timersdager,det må jeg bare si.

Så nå tror jeg snart at vi skal finne senga. Det blir jo selvsagt ikke noe :humpe: på oss,men det er uansett utrolig kos og deilig å krype inntil kjæresten sin og bare sove også,da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...blåmuggost er godt!  :sjarmor:

Så kom endelig O hjem,med sjokolade til sin hormonbombe av en kjæreste og ferdigkokt risgrøt til kveldkos.Det var deilig. Men jeg liker IKKE at han jobber 13timersdager,det må jeg bare si.

Så nå tror jeg snart at vi skal finne senga. Det blir jo selvsagt ikke noe :humpe: på oss,men det er uansett utrolig kos og deilig å krype inntil kjæresten sin og bare sove også,da. :)

Virkelig veldig enig. Tror jeg skal ta med ektemannen og gjøre akkurat det.

(mulig det blir litt :humpe: på oss da.. :sjenert:)

Godnatta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...blåmuggost er godt!  :sjarmor:

Så kom endelig O hjem,med sjokolade til sin hormonbombe av en kjæreste og ferdigkokt risgrøt til kveldkos.Det var deilig. Men jeg liker IKKE at han jobber 13timersdager,det må jeg bare si.

Så nå tror jeg snart at vi skal finne senga. Det blir jo selvsagt ikke noe :humpe: på oss,men det er uansett utrolig kos og deilig å krype inntil kjæresten sin og bare sove også,da. :)

Kan bare signere, jeg! Nå var det varm leverpostei og roastbiff her, men det gjør samme nytten! (Bortsett fra at roastbiff sikkert havner i kategorien "ikke godt nok stekt kjøtt" ;) ..).

Kryper nå! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Frustrerende at det ikke klaffet, men fra en som vet hva det vil si å være langtidsprøver - det skulle jammen meg vært noe om det klaffet på første forsøk. Dessuten, det er morsomt å prøve ;)

Og det kommer til å klaffe - etterhvert :klem:

Håper du ikke blir lei deg nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

God kveld ,folkens!

Bellanice :klem:

Leo :klem:

Sunnis :klem:

og en ekstra til Sunnis som har vært på ferie: :klem: Har du hatt det fint?

Roastbiff er nok også "ikke godt nok stekt kjøtt", Leo, vi får passe på å gafle i oss mens vi kan! :sjarmor:

*notere opp roastbiff på handlelisten*

Jepp,Sunnis,det er morsomt å prøve. :sjarmor:

Og jeg er ikke lei meg,selv om jeg nok var litt forbaska og selvmedlidende da :frustrert: dukket opp. Det får da være måte på hvor fruktbare vi skal være! :ler: Belager meg på å være prøver noen måneder til,ja. Og dessuten er det jo gaaaanske så romantisk å :humpe: for å prøve å lage barn- større kjærlighetserklæring skal man lete lenge etter.

Nå venter jeg på O, som som alltid jobber seint.Ellers er det deeeilig med helg.Jeg har vært utrolig trøtt på jobb i dag,og fantastisk vanvittig tissetrengt i tillegg :ler: .Det samme har hun som jeg jobbet sammen med vært,så vi var et artig gjeng som farta til og fra do må dere tro. ;)

Har skikkelig lyst til å lage en god gryte...eller lammeskanker i helga.Det er sånn deeeilig varm styrkende høst-og vintermat.Og drikke en god rødvin til.

*drømme*

Men først må den gubbisen knø rumpa si hjem! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå har jeg fått mail fra hun som driver Godess,og det var jo ikke baaare oppmuntrende. Jeg har satt 8000 som tak på brudekjolebudsjettet,noe hun mener er litt lite.I tillegg er det nødvendig med ca 5 prøvinger i løpet av sytiden, så der utgår del dèt alternativet. :sjenert:

*litt kjoledepping*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Finner opptil flere kjoler jeg kunne giftet meg i uten å blunke,men så er det litt skummelt å bestille fra utlandet,da.Man vet jo aldri hvordan det blir seende ut på,og om det overhode passer.Men her er ihvertfall noen:

1

2

3

Og kjolene Daphne,Zandra (uten jakke),Adora,Fiona og Constance på denne siden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner opptil flere kjoler jeg kunne giftet meg i uten å blunke,men så er det litt skummelt å bestille fra utlandet,da.Man vet jo aldri hvordan det blir seende ut på,og om det overhode passer.Men her er ihvertfall noen:

1

2

3

Og kjolene Daphne,Zandra (uten jakke),Adora,Fiona og Constance på denne siden :hjerte:

Så fine kjoler! Tid skal du gifte deg?

Når det gjelder å bestille fra utlandet, så gjorde jeg det med min kjole. Bestilte fra USA til 1/3 av prisen i Norge. Den var 2-3 størrelser for stor, men jeg fikk en sydame til å sy den inn for 800kr totalt - ble veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heihei alle sammen! :)

Kjekt at dere likte kjolene. :)

Vi skal gifte oss i juni neste år-datoen er ikke 100% ennå (om å gjøre å få fingern ut...),men mest sannsynlig den 15.,siden det blir hos byfogden.Da burde peonene være i blomst også,og det er det jeg ønsker meg i buketten min. :hjerte:

Jeg liker også veeldig godt kjole nr 1,Glow,og så er det etpar på den Martin McCrea-siden som her helt nydelige.

Godess er forresten design/systua til Lise Marie Heines i Oslo. Hun er veldig flink,og skal visstnok også være veldig hyggelig og fin å samarbeide med,men nå ser det ut som det ikke blir henne. 4-5 Osloturer passer ikke helt inn i opplegget mitt. :sjenert:

Pizzaen var god,og nå skal vi sofakose oss videre gjennom kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roastbiff er nok definitivt "ikke godt nok stekt", ja! :grine: Vi hadde elgstek i går, og den var superperfekt rosa-stekt. Det så bare så fristende ut, og så måtte jeg skjære av et stykke å ha i stekepanna så det kunne bli tørt og kjedelig! :grine: Snakker om bortkasta mat! Spiste mest tilbehør, jeg.

Lammeskank høres ut som en nydelig helgemiddag! Passer absolutt til været og årstiden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

:vinke: hallo, Fjellrypa! :klem:

Huff,jeg ble alldeles deppa på dine vegne av å høre om den elgsteka du måtte ettersteke. :grine: Men nå er det heldigvis ikke lenge til du kan slutte med det. :sjarmor:

Skal snart ut på "Oppdrag lammeskank".I tillegg skal vi kjøpe barbermaskin til O,for hans gamle har vandret heden,og han begynner nå å ligne mistenkelig på en viss tjukkas som dukker opp om knappe to måneder. Det skal vi ikke ha noe av!

Og så må vi,for ørtende gang,innom en flisbutikk, og handle litt mer mat og etpar-tre flasker vin. Min lillesøster ringte i morges og lurte på hva for en gryte vi egentlig planla...om det var noe oppjazza torogreier. Tror jeg beroliget henne ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Endelig hjemme etter å ha vært innom to kjøttbutikker,ørten elektrobutikker og en bokhandel (min) . Blir ikke lammeskanker i dag da,siden de verken hadde det på Ultra eller den lille matbutikken på Tyholt,så da blir det Biff Stroganoff i stedet.Ikke det verste alternativet-kjøttete,sausete,nammete og burde passe godt på en guffen høstkveld. Er ikke heeelt sikker på om vinen jeg kjøpte passer kanongodt til stroganoff, den er nok mer en lammevin,men jeg tenker den glir ned allikevel. Til dessert ;vaniljeis (desverre ikke hjemmelaget,det rekker vi ikke) og hjemmelaget sjokoladesaus.I dag den "barnevennlige" varianten,siden søstra mi ikke har tatt skrittet inn i "vi som liker møøøørk sjokoladesaus"-gjenget ennå. :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag den "barnevennlige" varianten,siden søstra mi ikke har tatt skrittet inn i "vi som liker møøøørk sjokoladesaus"-gjenget ennå.  :sjenert:

:overrasket:

Går det an, det da??

:ler:

Jeg har lagt inn bestilling på min første middag hjemme etter fødselen, og jeg tror Ørnen har tatt hintet. Driver stadig å justerer litt på menyen, men et godt utgangspunkt er:

Forrett: Rypetartar

Hovedrett: Elg ytrefillet (og den skal være ROSA-RØD!)

Dessert: Diverse upasturiserte oster

:sjarmor:

Det er mulig det må inn noe skikkelig god spekemat også, men det kan hende at jeg kan utsette det til neste dag. Ellers gleder jeg meg også sykt mye til fersk tunfisk og store flotte kveiteskiver, rakefisk og selvsagt rødvin, hvitvin, cognac, champis, whisky og alt det der.

Mmmm, nå ble plutselig brødskive med leverpostei til lunch skikkelig uspennnende! :tristbla:

Beklager at jeg kuppet boka di med mine matfantasier. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...