Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 29. oktober 2006 #141 Del Skrevet 29. oktober 2006 Spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #142 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kjempespennende altså. Og man kan jo ha slike murringer i begynnelsen av svangerskapet Men bli nå ikke alt for skuffet om den hersens tante kommer. Da kan du jo tenke på all morroa dere kan ha med å prøve igjen Ellers ser det dårlig ut med klær fra den butikken gitt - mailene kommer jo bare i retur jo Og jeg som vil ha sånne klær til Martine Ha en god natt da vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. oktober 2006 #143 Del Skrevet 29. oktober 2006 Måtte bare innom for å si at jeg flirer godt for meg selv hver gang jeg ser denne dagboktittelen! Tror vi må snart må innom "Pervisen" (Dr. Ken Purvis på Andrologisk senter for å være helt nøyaktig). igjen! Han sverger nemlig til mye puling uansett hvordan "ståa" er m.h.t. fruktbarheten og jeg tror han har helt rett! Uten puling, ingen barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. oktober 2006 #144 Del Skrevet 30. oktober 2006 I ovnen står dagens "nattmiddag" og koser seg- det blir en bitteliten lammestek,og grunnen til at det er mat først nå,er at vi har puslet og styrt med små prosjekter i huset i hele dag,og plutselig hadde hele dagen gått. Fort gjort. ← Hmm, middag i ni-ti-tida er helt normalt i her i huset. Synes absolutt ikke det er noe være for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 30. oktober 2006 #145 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Igår skulle du teste om et par dager - dvs imorgen? *altfor utålmodig* Endret 30. oktober 2006 av Bellanice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2006 #146 Del Skrevet 30. oktober 2006 Godt å høre at vi ikke er de eneste som spiser sein middag. Forresten ble det veldig godt,og akkurat nå driver jeg og gjør mitt beste for å eliminere persille-og hvitløksånden min. Jeg har hørt om Pervisen,ja,Leo. Han virker foresten som enutrolig dyktig fyr på sitt felt-håper han kan hjelpe dere. Og ja- det må som regel litt pulings til. Og så er det jo ikke akkurat ubehagelig "medisin",heller. Ellers,Charmis,må du bare skrike ut hvis du trenger hjelp med å få fatt i klær fra Wheat. Lillelous postservice er en eksisterende ting. Jeg kan jo kanskje begynne med å stikke innom dem og høre hvorfor mailen deres ikke funker. Tenker jeg tester på onsdag,jeg, Bellanice. Inntil da krysser jeg fingre og alle mine små tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2006 #147 Del Skrevet 30. oktober 2006 Forresten kryr det av merkelige mennesker på butikken her i dag....en bisarr opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #148 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gullklompen min Ja det er ganske irriterende at mailen bare kommer i retur. Må kanskje sende deg på shopping for meg istedet Veldig spent på testing jeg også. Synes det er så spennende at jeg biter negler bare jeg tenker på det Snø ennå eller har Pinny rullet så mye i det ute at den er smeltet? Ha en god natt snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #149 Del Skrevet 30. oktober 2006 Rare mennesker ja kanskje du er sånn som meg og virker som en magnet på slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #150 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg måtte dra litt på smilebåndet av undertittelen på dagboka di. Overskrifta er lissom sååå sukkersøt også kommer det pulings under Gratulerer med ny dagbok uansett og lykke til Endret 30. oktober 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #151 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Charmis og Alwa (jeg får ikke til den fine bølgen foran og bak nicket ditt.... ) Her er det fortsatt snø,ja! Og det skal det fortsette med å være fram til torsdag,visstnok,for da blir det mildt igjen.Og slapsete og ekkelt,uten tvil. Pinny er helt skrull fortsatt, snø er virkelig det morsomste hun vet i hele verden. Syns det var greit å si rett fram hva det dreier seg om, Alwa, det er pulings det er snakk om,og da skriver jeg ikke om å "plante et magisk frø" eller noe i den duren. Selv om resultatet forhåpentligvis blir fantastisk-jeg blir sikkert den myrsnipa. Det er en god del merkelige folk som vanker på den bokhandelen,og av og til er det dager da det er flere av dem enn til vanlig,og i går var det en sånn dag. Surpermerkelige spørsmål,folk som ikke syntes pocketbøkene var billige noe,og ei som prøvde å naske med seg konvolutter fra korthylla,bare for å nevne noen... Verden er liten og rar,og det er vel bra. Ellers fortsatt ikke noe .Hadde skikkelige murringer i mage og rygg i går,men de gikk over da jeg la meg,og merker ingenting i dag. Vanligvis pleier jeg ikke å ha det i forkant,det dukker opp når er et faktum. Likevel holder jeg meg hard og venter til i morgen. ....og selvsagt ble jeg rammet av etpar små panikktanker ,for tenk om det er treff?Er jeg virkelig klar over hva jeg har begitt meg ut på her? Gyseskummelt! For det er jo et annet menneske det er snakk om her,og ikke en bamse eller en artig dukke. Satser på at sånne tanker er vanlige,jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. oktober 2006 #152 Del Skrevet 31. oktober 2006 Prata med ei veninne med barn om det i helga - at jeg drømmer om barn, men når/hvis jeg først blir gravid kommer jeg til å dø av skrekk. Hun mente at ja, det gjorde jeg nok, men det brukte å gå over etter 14 dager . Jeg valgte å tro henne på det! Man har jo ikke ni måneder på seg for ingenting, kan sikkert være greit å venne seg til tanken. Når det blir min tur med prøvedagbok skal jeg kalle den "vi planter et magisk frø". Synes det var vakkert, altså . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #153 Del Skrevet 31. oktober 2006 pusla,det er bare så godt å høre at skrekken går over etter 14 dager. Jeg tror naturen er ganske viselig innrettet sånn-at man får 9mnd til å forberede seg på,både fysisk og psykisk. Er glad vi ikke er som katter eller hunder som bare har 2-3 mnd på seg,for det tror jeg hadde blitt hektisk. Syns absolutt du skal kalle prøvedagboken din for "Vi planter et magisk frø", faktisk forventer jeg det nå. Og jeg skal nok henge der hele tida og heie deg/dere fram til mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #154 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har sånn merkelig magefølelse.Begynner snart å tro at det bor et lite rusk inni der. Men jeg må nok vente til i morgen,og så eventuelt teste. Krysse fingre og tær for at ikke dukker opp i løpet av natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. oktober 2006 #155 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette er kjempespennende da!! Håper det ikke kommer noen ! Syns absolutt du skal kalle prøvedagboken din for "Vi planter et magisk frø", faktisk forventer jeg det nå. Og jeg skal nok henge der hele tida og heie deg/dere fram til mål! Det skal jeg jammen gjøre, om det blir en sånn bok en dag. Og en liten, privat heiagjeng hadde ikke gjort noe, men jeg tror jeg først må lage en sånn "vi oppdrar valpen"-dagbok . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2006 #156 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skal nok komme og henge i "Vi oppdrar valpen"-dagboka også! Og komme med mer eller mindre gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 31. oktober 2006 #157 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har sånn merkelig magefølelse.Begynner snart å tro at det bor et lite rusk inni der. Men jeg må nok vente til i morgen,og så eventuelt teste. Krysse fingre og tær for at ikke dukker opp i løpet av natta! ← *Krysser alt som finnes helt frem til imorgen* Hvor tidlig skal du opp og teste a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #158 Del Skrevet 31. oktober 2006 Altså forventer du at jeg skal klare å vente helt til du finner det for godt å tisse på den der pinnen Jeg holder jo på å sprekke av spenning jo. Og når det gjelder det der med å bli litt skrekkslagen når man finner ut at man er gravid, jeg er jo nesten litt skrekkslagen ennå jeg etter sjokket med Martine. Der ligger man liksom på gyn benken og tror man har cyster både her og der også snur gynekologen skjermen under den innvendige ultralyden og sier "ja her kan du se babyen din" Nå er sjokket blitt den ville ungen på 2 år og tro meg jeg er ikke helt kommet over det ennå Nå håper jeg at du også kan ha et slikt lite vidunder inni magen Ha en fin natt vennen Og du - du er nå bare en skikkelig going da som løper rundt i barnebutikker for meg. Jeg blir jo helt rørt til tårer av slikt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. oktober 2006 #159 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå er sjokket blitt den ville ungen på 2 år og tro meg jeg er ikke helt kommet over det ennå Jeg velger nå å tro på hun som sa at det gikk over etter 14 dager jeg da . Synes det var en litt bedre versjon enn din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #160 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg velger nå å tro på hun som sa at det gikk over etter 14 dager jeg da . Synes det var en litt bedre versjon enn din ← Ja men ta med i betraktningen at jeg da var over 3 mnd på vei uten å ha den fjerneste mistanke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå