Gå til innhold

Mary Kay


Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Fordi det er mye billigere å kjøpe produktene på nettet enn hos MKdamene. Det er også mye mindre mas, press og mailer i etterkant))

Helt enig i denne her!

Skulle være vertinne en gang men greide ikke å få tak i folk, derfor ble det ingenting av det.

Har selv kjøpt en del produkt på qxl til halve prisen, og er kjempe fornøyd!

Rask levering og nye produkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De Mary Kay produktene dere får kjøpt billigere på nett er over 1 år gamle. Så er ikke sikkert de er like bra. For før produktene er blitt 1 år gamle kan de få igjen 90% av prisen på varen fra Mary Kay. Dette står faktisk på siden deres.

Selv er jeg veldig fornøyd med produktene.

En lur ting det går an å gjøre kan være og melde seg som konsulent, også går du sammen med noen veninner så får dere kjøpt billige produkter her.

Jeg er selv konsulent, men jobber ikke med det. Men jeg og søsteren min får da kjøpt produktene til halv pris.

En skulle tro at alle produktene var mer enn ett år gamle, siden produktene kan returneres til mary kay innen et år. Men ofte så ser jeg at det selges produkter som nokså nylig er lansert i USA og umulig kan være ett år gamle.

En vet jo egentlig ikke hvordan en MK dame har oppbevart produktene, eller hvor lenge hun har hatt dem heller når vi kjøper. Jeg vil tro mange ikke tenker på å spørre om slike ting ei gang.

Lurt å gjøre som du også sier, å bare bli konsulent, da har du i all fall kontroll over oppbevaring osv. Men må du ikke handle for et litt stort beløp av ganga for å få full rabatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jente89
Syns det er dumt av folk å tro alt de leser på nettet...

Vet masse om Mary kay :) og vet at man ikke forplikter til å kjøpe inn masse varer før noen kunder har lagt inn bestilling, så hun som gjorde det må ha vært rett og slett dum..

Det er veldig mange flotte produkter (som virker) som ikke blir testet på dyr, og som heller ikke er parfymert. Har veldig ømfintlig hud selv og kan ikke bruke noe annet enn Mary Kay.

Hudpleieseriene kjenner jeg ingen som har dårlig erfaring med. De eneste jeg har hørt om som har hatt det er de som har brukt de feil (Les bruksanvisning hehe).

Hele poenget med MK er jo at kundene skal få prøve produktene før de kjøper, og har sin personlige hudpleiekonsulent (gratis) som man kan ringe når som helst. Det er også 100% fornøyd kundegaranti, så hvis man ikke er fornøyd etter å ha brukt produktet en stund (må være minst halve igjen), kan man få et nytt prod eller pengene tilbake!

Så der fikk dere den! Ps. Syns ikke MK er dyrt heller jeg men. Alle venninnene mine bruker d også. Det er jo drøye prod.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg bruker selv Mary Kay hudpleieprodukter og sminke. Er VELDIG fornøyd!

Synes heller ikke det er dyrt, i og med at de varer så lenge :D

Har aldri vært 100 % fornøyd med annen sminke (spesielt foundation og rouge), for har fått tørr hud, og av rougen har jeg fått kviser :O

Men av Mary Kay-sminken har jeg ikke merka noe til det ene eller det andre :D

Svarte hudormer har også forsvunnet :) Skikkelig DIGG om jeg får si det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente89
En skulle tro at alle produktene var mer enn ett år gamle, siden produktene kan returneres til mary kay innen et år. Men ofte så ser jeg at det selges produkter som nokså nylig er lansert i USA og umulig kan være ett år gamle.

En vet jo egentlig ikke hvordan en MK dame har oppbevart produktene, eller hvor lenge hun har hatt dem heller når vi kjøper. Jeg vil tro mange ikke tenker på å spørre om slike ting ei gang.

Lurt å gjøre som du også sier, å bare bli konsulent, da har du i all fall kontroll over oppbevaring osv. Men må du ikke handle for et litt stort beløp av ganga for å få full rabatt?

Må bestille for 5000 kroner for å få 50 % rabatt. men da blir det jo bare 2.500,-

Så er vel lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tone_*
"Urenhetene" "ligger" ikke "i" huden. Grunnen til at man får kviser er at porene tettes til av smuss/talg/fett, etc. , og da vokser bakteriene, og du har en rød kvise. Talget blir stengt inne, bakteriene (som trives i tett miljø) samler seg.

Det finnes IKKE "urenheter som skal opp".

Hvis du får kviser av et produkt, så er ikke produktet riktig for deg. Det sier kanskje seg selv også?

Hvis du har tørr hud, og bruker produkter for fet hud, får ikke huden nok fukt/fett = huden produserer mer talg = kviser.

Hvis du har fet hud, og bruker produkter for tørr hud, får huden for mye fukt/fett = porene blir tilstoppet, og prosessen nevnt ovenfor settes i gang.

MAN SKAL IKKE FÅ KVISER AV RETT PRODUKT TIL DIN HUDTYPE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Monika_*
Det går mer på businessen Mary Kay enn sminken da.

Ingen grunn til å være redd for å ha brukt selve produktet.

Kort oppsummert dreier det seg om løgner og lureri og det uføret (økonomisk) de stakkars kvinnene som har gått på limpinnen til å selge Mary Kay har havnet i.

Sminken i seg selv er vel en smaks sak som alt annet men det er greit å vite bakgrunnen eller hva man støtter noen ganger - på samme måte som man vil vite ingredienser og om de tester på dyr ol.

Sorry hvis jeg skremte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jåla

Mary Kay produktene kan jo kjøpes til slikk og ingenting fra nettsider i USA, så hvorfor er prisen på produktene forholdsvis stiv? Jeg har inntrykk av dette er produkter som er stappet full med billige ingredienser som bla mineralolje og som selges til en høy pris for å dekke inn fortjenesten til konsulentene, leddet mellom konsulent og forhandler og alle leddene imellom.. Pyramidenettverk på høyt plan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Klarer ikke å la være å si noe om denne Mary Kay debatten/erfaringen.

Jeg har jobbet i Mary Kay en liten stund,jeg vil at dere skal vite,at i foretaket Mary Kay så oppnår man det man vil.Kommer helt ann på jobb innsats... :jepp:

Man må ikke ha folk med seg,man blir sin egen sjef,kan tjene så mye man vil,eller så lite man vil.Det er helt opp til seg selv.

Produketene er bra, de kundene jeg har er veldig fornøyde.Alt ligger i å skreddersy hudpleieproduktene til de forskjellige kundene.Oppfølging er viktig. Og det er livsgaranti..Er du ikke fornøyd,så får du pengene tilbake,selv om du har brukt av produktene :) . De som har fått produkter som ikke passer til sin hudtype,bør kontakte sin frittstående hudkonsulent.

Jeg er utdannet make-up artist ,har testet samtlige make-up produkter som Mary Kay har. De jeg har sminket er kjempe fornøyde :D.

Men uansett hva slags produkter du bruker, så må du finne det som passer best for deg.

Vennlig hilsen Frittstående hudkonsulent Mary Kay og Make-up artist.

PS:Prøv og feil,det er mitt tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Christina_*
Networkmarketing, eller pyramide om du vil med verving og slit for å tjene penger og nå ulike nivåer med løfter om et selvstendig liv og økonomisk trygghet.

Ingrediensene er vel som i kosmetikkmerker flest - :-)

Hehe, noen som har GRUNDIG misforstått Mary Kay's konsept her inne....

Mary Kay er ingen pyramide, pyramider er forsåvidt ulovlig i Norge uansett...

Her er det snakk om akkurat det samme som butikker gjør.. Man kjøper inn varer til grossistpris og selger de ut til utsalgspris.

Om man har jobbet med Mary Kay i to dager får man nøyaktig samme fortjeneste på produktene som de som har solgt produkter i 20 år og har mange i teamet sitt...

Når det gjelder å "verve" er detveldig misvisende...

Vi jobber med teambuilding, som de fleste store foretak også gjør. Vi tar ingen fortjenste fra nye konsulenter som visse andre foretak gjør... der man må starte med dårlig fortjeneste og ja, SLITE, for å få mer fortjeneste, som sagt har man helt like muligheter som fersk konsulentt som veteraner i bransjen.

Hva man gjør med sin karriere i Mary Kay er såklart helt individuelt.

Å jobbe på denne måten er ikke passende for alle. Men de som ikke lykkes kan iallefall ikke påstå å hablitt lurt, man må jobbe for å tjene penger uansett hvilket yrke man velger. om man tror at man kan bli konsulent og pengene bare kommerløpende etter deg har man misforstått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christina_*
Mary Kay produktene kan jo kjøpes til slikk og ingenting fra nettsider i USA, så hvorfor er prisen på produktene forholdsvis stiv? Jeg har inntrykk av dette er produkter som er stappet full med billige ingredienser som bla mineralolje og som selges til en høy pris for å dekke inn fortjenesten til konsulentene, leddet mellom konsulent og forhandler og alle leddene imellom.. Pyramidenettverk på høyt plan..

Hehe. Syns folk kanskje skal gjøre hjemmeleksa si før de påstår alt mulig...

Man kan kjøpe de billigere i USA ja,men det er fra nettsider som IKKE har med Mary Kay å gjøre. Det er tidligere konsulenter som selger sitt restlager av produkter gjennom disse sidene, derfor får du ingen garanti på produktene, og du vet aldri om produktene er åpnet, vannet ut, eller andre ting. kan for alt du vet være tom embalasje fylt med et helt annet produkt..... DERFOR er det billig, hehe.

Mellom konsulent og forhandler er det ingen ledd i Mary Kay. Alle konsulenter er direkte linket til foretaket, og derfor får alle LIK fortjeneste på produktene. Man trenger (som sagt i forrige innlegg) ikke "verve" eller "rekrutere" for å få mer fortjeneste... Man jobber selvstendig, som en butikk gjør... kjøper inn varer direkte fra leverandør uten mellomledd.

Det finnes såklart masse bra merker der ute, og Mary Kay er et av de. Man må finne det som passer sin hud, derfor er det jo flott at Mary Kay tilbyr all hjelp mankan ønske seg for å finne ut nettop det.. passer ikke produktene får man pengene tilbake, eller andre produkter som kanskje passer bedre. De ringer deg etter noen måneder for å høre hvordan det er med huden din, om du trenger noen tips eller råd osv. Hvilken butikk yter sånn service...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har masse sminke og hudpleie produkter fra Mary Kay, og jeg er kjempe fornøyd! :D Var på et Mary Kay kurs der jeg fikk prøve litt forskjellig før jeg kjøpte det. Beste sminken jeg noen sinne har hatt :D:D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Den kommende Mary Kay konsulente

Jeg var på et mary kay party. Jeg fikk produkter for normal/dry hud. Jeg har blandingshud. Så jeg ble fet av den. Men fikk byttet til den hudtypen jeg skulle ha. Jeg er plaget med kviser. Og fikk selvsagt flere kviser med normal/dry.

Men etter jeg fikk rett type, så har kvisene mine begynt å forsvinne.

Så det er viktig å få rett krem til rett type hud.

Kjøpte også øyemakeup fjernern. Beste jeg har prøvd. Og mineralpilveret helt fantastisk.

Prøvde en handkrem, og var myk i hendene 3 dager etterpå. Så hadde tenkt å være vertinne for å få den i vertinnegave ;) Men enden på visa er at jeg kontaktet en konsulent og melte min interesse som konsulent :D

Så nå venter jeg bare på å få mail fra de om kitpakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er ikke imponert over produktene. Søstra til ei venninne av meg fikk anbefalt anti age produkter.. Hun er da 18 år.. Virker som ikke alle konsulentene vet hva de driver med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Malin_*
Off..., nå angrer jeg. Kjøpte 2 produkter for 280,- da, det var ikke allverden, men alikevel.

Dette var sånn mikrodermabration, som du kan gjøre 2 ganger i uken...

Denne har jeg selv, merket forskjell etter en gang jeg! Helt fantastisk. Jeg får helt gjevn farge og får gjevnere hud osv med den. ikke angre på den nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei =) Måtte bare legge til noe her.

Lurer på hvorfor ingen nevner det mest fantastiske med Mary Kay konseptet! Dere skriver om å blande inn relgion osv, det er jo absolutt ikke fakta! Selvom Mary Kay Ash hadde sin tro, mente hun helt seriøst at den gyldene regelen skulle være grunnsteinen i MK.

Har dere ikke lagt merke til at for å komme til topps i den verden vi lever i i dag, må vi være nesten onde og egoistiske? For at man skal komme høyere i en bransje må man "vinne" over kollegaene sine! Det er det heeeeelt motsatte med Mary Kay. Hun ville starte et foretak der alle måtte gjøre for andre, slik dem selv ville bli behandla for å nå toppen! Slik fungerer det også.

Som f.eks. at du skal dele jobben din med andre, så andre får muligheten til suksess. Det er jo hele greia, på den tiden var det nesten umulig for kvinner og oppnå suksess, men dette skulle være nye muligheter. Det ble det for utrolig mange kvinner! Selvstendig næringsdrivende. Og er man "slem" med andre i MK kommer man seg aldri videre selv. Og man skal "berike kvinners liv" som hele hennes plan var.

De bruker utroooolig mange penger hvert år for å teste produktene for at alt dem lover skal være 100% sikkert.

Kan ikke forstå hvorfor så mange er så kritiske til slike ting? Istedenfor å kjøpe alle de dyre produktene jeg prøvde ut før å ikke tålte, så vet jeg nå at jeg tålte dette fordi jeg prøvde de først! Og på toppen av det hele vet jeg at jeg får pengene tilbake om jeg skulle være uheldig å ikke tåle det alikevel.

Jeg synes dette er mye tryggere, jeg har kjøpt tusenvis av produkter jeg ikke likte før som bare ble kastet. Dette er tryggere, for ikke å si hyggeligere å samle venninnene mine på en hyggelig venninnekveld med et gratis hudpleiekurs og mye mye rimligere produkter da du vet du er fornøyd! Og får alle varene på døra mi om hun ikke hadde det på kurset.

GO Mary Kay!!! Digger konseptet og digger produktene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Meg_*

Jeg skjønner ikke hvorfor man må være proff for å selge disse MK produktene? Konsulenten tar med seg alt av hjelp gjennom manuset for kurset som er kun ren fakta. Lurer du på hudtypen din har hun en bok alt står i osv.

Man er som regel ikke proff med en gang man begynner i MK, men man får et starter kit der man får med et kurs. Har ikke konsulesten gått gjennom dette kan hun regnes dårlig.

Hun får også nyhetsbrev månedlig, hun får gratis blad i porsten hver mnd. Hennes jobb å være oppdatert. Hun må spørre sin sales direktor om hun lurer på noe. Og hun får masse kurs osv. Ingen bekymring! Men selvsagt finnes det også mange amatører som har topp utdannelse også, man må bare lese og repitere så er ikke dette noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dette var en grei opplysining til dere som handler hos touchofpinkcosmetics; nesten alle produktene er fra de gamle etuiene osv. De har forandret leppestiftenes utseende foreksempel og mange andres. Åpenlyst at disse kun vil få alt ut. IKKE stol 100% på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på et Mary Kay-party (hudpleie, ikke sminke). Det var på ingen måte noe religiøs opplevelse el.l. Derimot var det veldig praktisk å få prøve produktene og få litt forklart om hver ting før du kjøpte. Når jeg går inn i et parfymeri, tør jeg knapt sjekke ut fargen på en leppestift uten å føle meg forpliktet til å kjøpe halve butikken hvis de ansatte spør om de skal hjelpe (men det er jo kun min egen feil).

Jeg kjøpte en liten ting på partyet, men måtte returnere det pga at jeg ikke tålte produktene deres. Så det er jo fint at det er fornøyd-garanti! Uansett så kunne jeg ikke fyllt baderomshyllene mine med alle de produktene damen sa vi trengte (vet ikke hvor mye peiling hun hadde, og jeg har ingen forutsetning for å vite det). Da måtte jeg nok solgt huset mitt + at jeg ikke gidder å stå på badet å smøre meg inn i en halv million produkter hver morgen og kveld som jeg ikke tror jeg trenger. + at mange av produktene inneholdt parabener (vet ikke om det var det jeg reagerte på, eller noe annet, men jeg er trossalt ammende, og vil ikke ha hormonforstyrrende stoffer i "systemet" - Uansett, egentlig).

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malen

Jeg var på et Mary Kay party, hun gikk gjennom produktene etter boka, men kunne ikke svare på spm mine om diverse ingredienser i produktene. Etter vi hadde gått gjennom produktene så skulle en og en komme til henne og hun spurte da om vi ville kjøpe noe.. Er ikke det kjøpepress så vet ikke jeg.. Jeg sa at jeg hadde gode produkter og ikke var interessert. Hun spurte så hvilke produkter det var. Jeg fortalte at det var en serie som het Jan Marini. Den hadde hun ikke hørt om men hun kunne fortelle meg at ei som hun kjente brukte flere tusen på hudpleieprodukter fra hudpleier, men etter hun prøvde Mary Kay så ga hun bort alle produktene hun brukte tidligere og huden hennes hadde blitt sååå mye bedre..

jau jau.. tillitt til mary Kay selgere?? neppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...