Gå til innhold

Mary Kay


Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest trine
har forøvrig venninner som ikke var fornøyd... de fikk masse oppblomstring av kviser og sånn. Men så bytett de produkter (fra tørr til fet hud) og da ble de fornøyd.

Jeg var på et slikt party og fikk prøve 3i1 produktet for tørr hud. Den trakk aldri inn i huden min og ble liggende i et lag utenpå huden min. Da sa vertinnen at jeg heller burde ha for fet hud og jeg stolte på det og kjøpte derfor dette produktet. Men etter to ukers bruk begynte jeg å få masse kviser som jeg ikke hadde tidligere og jeg flasset masse. Mary Kay funket ikke for meg, og ingen av de andre tre venninnene mine som også kjøpte dette produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elastica

Jeg har aldri hørt om Mary Kay. :sjenert:

Og jeg bor i homepartyenes hjemby. Her får man kjøpt alt fra undertøy, via dildoer, til tupperware, enjo og Kari Trestakk - alt fra en venninne nær deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var veldig underholdene lesning :)

Tydelig at mange har like store fordommer som jeg selv hadde...

Mary Kay er et helt genialt foretak der kvinner har ubegrensede muligheter! Det er seriøst og ansett som et av verdens best drevne og mest fremgangsrike foretak (Jim Underwood).

Mary Kay Ash er kåret til den største kvinnelige grunder i hele USAs historie!!

Det er det mest solgte merket i både USA og Sverige - og snart vil vi se det i Norge også!

Å starte opp som konsulent er det smarteste valget jeg har gjort karrieremessig. Jeg har i utgangspunktet en meget god utdanning og hadde en god jobb og inntekt. Mary Kay gir meg imidlertid mye mer frihet og fritid - verdifull tid med familien. I tillegg tjener jeg nesten 3 ganger så mye som jeg gjorde i min tidligere jobb.

Min erfaring er at de som ikke lykkes, finner unnskyldninger. De skylder ofte på andre enn seg selv og da er det som regel foretaket sin feil!

Det er bare de som er ansvarlig for sin egen fremgang og kan skylde seg selv hvis de ikke får det til!

Jeg kan anbefale alle som ønsker en ekstra inntekt eller en ny karriere om å gi Mary Kay en sjanse!

Og dere som fortsatt sverger til Janteloven og finner noe negativt i alt - dere kan jo gå litt inn i dere selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig underlig at Mary Kay er det mest solgte merket .. Hvilken statistikk kommer det fra da ..? Hørt det på vekkelsesmøte i Mary Kay Klubben kanskje? Ingen jeg kjenner som bruker det, nesten ingen jeg kjenner som har hørt om det engang!

Jeg har prøvd et par produkter - og var misfornøyd med kvaliteten. Hadde ventet mer til den prisen. Kan sammenlignes med Yves Rocher (og det kjøpes jo billig på postordre) og Oriflame (men jeg synes Oriflame et et par hakk bedre) Skjønner jo at de som tjener penger på dette er fornøyd. I en nettverksbedrift som Mary Kay, er det ikke rart produktene blir unødvendig dyre. Det er mange som skal ha sin provisjon (og produktene blir gjerne en bi-ting oppe i det hele)

Dere som er med i Mary Kay-klubben må gjerne tjene så mye dere vil for meg - jeg velger merker med kvalitet.

OBS OBS - Er det noen av dere som ønsker Mary Kay produkter billig, selges de på Ebay for en slikk og ingenting. Det samme med produkter fra lignende selskaper (Avon osv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt om Mary Kay, men kjenner noen som driver med Amway. Utifra det jeg leste her høres det gankse likt ut.. Men det virker ikke som om de tjener noe mer selv om de er med der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_MK dame

Jeg har drevet med Mary Kay... Har ingenting negativt å si om produktene, da de er det beste jeg har prøvd..

Men måten de gale damene holder på er til å bli gal av. Derfor skal jeg nå slutte å selge MK etter å ha drevet med det et år. Hadde det ikke vært for det stadige maset om å komme på møter og tilstelninger så hadde jeg fortsatt. Mange kan holde på uten å føle press i det hele tatt, men jeg tror den uniten jeg har vært i er litt ekstrem...

Men absolutt ingenting negativt å si om produktene! Hudpleieprogrammet er helt supert, og mascaraen den beste jeg har prøvd. Mk damene mener ikke å presse folk, men de følger rett og slett litt for mye med strømmen.

Hvis man sjekker litt rundt så er MK veldig kjent i USA, og de skrev om det i sommer i Dagens nærinsliv her i Norge. Det har jo holdt på i over 40 år. Forbes Magazine har skrevet en bok om buisness folk gjennom tidene, hvor kun en kvinne er omtalt, nemlig Mary Kay Ash, og resten menn.

Klipp fra filmen "Stekte grønne tomater":

Filmen om Mary Kay:

Hvis noen lurer....

Hvis man skal jobbe med Mary Kay lønner det å ha beina godt planta på jorda... men da passer man nok heller ikke så godt inn (sånn som meg) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet med Mary Kay... Har ingenting negativt å si om produktene, da de er det beste jeg har prøvd..

Hvis man sjekker litt rundt så er MK veldig kjent i USA, og de skrev om det i sommer i Dagens nærinsliv her i Norge. Det har jo holdt på i over 40 år. Forbes Magazine har skrevet en bok om buisness folk gjennom tidene, hvor kun en kvinne er omtalt, nemlig Mary Kay Ash, og resten menn.

Mulig produktene er de beste du har prøvd. Tror helt sikkert de er veldig kjent i USA, men som sagt selges de for en slikk og ingenting på Ebay fra USA ... mens kvalitetsmerker ALDRI selges så billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de skryter av mest solgt, går det som oftest på direkte salg, altså ingen sminke er selges så mye av på direkte salg som MK, omtolket som det bestselgende merke i USA.

Dette salget er også regnet før returer og det er MYE returer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg har drevet med Mary Kay... Har ingenting negativt å si om produktene, da de er det beste jeg har prøvd..

Men måten de gale damene holder på er til å bli gal av. Derfor skal jeg nå slutte å selge MK etter å ha drevet med det et år. Hadde det ikke vært for det stadige maset om å komme på møter og tilstelninger så hadde jeg fortsatt. Mange kan holde på uten å føle press i det hele tatt, men jeg tror den uniten jeg har vært i er litt ekstrem...

Men absolutt ingenting negativt å si om produktene! Hudpleieprogrammet er helt supert, og mascaraen den beste jeg har prøvd. Mk damene mener ikke å presse folk, men de følger rett og slett litt for mye med strømmen.

Hvis man sjekker litt rundt så er MK veldig kjent i USA, og de skrev om det i sommer i Dagens nærinsliv her i Norge. Det har jo holdt på i over 40 år. Forbes Magazine har skrevet en bok om buisness folk gjennom tidene, hvor kun en kvinne er omtalt, nemlig Mary Kay Ash, og resten menn.

Klipp fra filmen "Stekte grønne tomater":

Filmen om Mary Kay:

Hvis noen lurer....

Hvis man skal jobbe med Mary Kay lønner det å ha beina godt planta på jorda... men da passer man nok heller ikke så godt inn (sånn som meg) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Anna_*

Mary Kay har gode produkter, men her i Norge er prisene helt sinnsyke. Jeg kjøper mine Mary Kay produkter gjennom denne amerikanske nettsiden : http://www.touchofpinkcosmetics.com/

De sender til Norge, og hvis du ber de om å merke pakken som gave, så slipper dere antakelig toll også. Her får dere produkter til 1/3 del av norsk pris, hvis ikke enda billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Siri_*

Hei. Jeg ville bare legge til at jeg er veldig fornøyd med de produktene jeg har kjøpt. Er veldig glad for at jeg fant et nettsted som selger produktene til halve prisen enn hva man betaler en direkteselger. Jeg liker ikke tanken på å betale 50% av det det koster til selgeren når jeg vet selv hva jeg skal bruke. Jeg bruker blandt annet 3 i 1 rens for tørr hud og ansiktskrem med solfaktor hver dag. Jeg er blitt veldig glad i TimeWise produktene og kommer til å bruke disse en laaaang stund fremover.

Syns det hadde vært gøy å diskutere produker med andre som bruker enn å bare lese om negative meninger om firmaet. Jeg bryr meg ikke om det så lenge jeg kjøper produktene til en fin pris og at de funker. Alle er forskjellig og produktene passer nok ikke for alle men slik er det jo med all kosmetikk. Jeg er iallefall kjempeglad for at jeg har funnet produkter jeg liker kjempegodt og de produktene er visst merket med Mary Kay:)

Hilsen Siri (26)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Lill_*

Billige Mary Kay produkter kan kjøpes på Qxl også. Av damer som har gitt seg og selger ut lageret, eller damer som har kjøpt opp andres lager. Enkelt og kjempe billig:) Du har produktene på noen få dager. Ingen toll mm. Anbefales:) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Karianne_*

Hmm.. Hvor skal man begynne.. her sto det mye håpløst..

For det første, har man begynt å bruke et produkt, som feks. 3in1 Cleanser så er det helt normalt at det forekommer kviser og annet, men dette er jo fordi produktene faktisk virker. Har man urenheter i huden, så må man jo få dem opp til overflaten skal de forsvinne eller hva?

Anbefaler IKKE å kjøpe via ebay, qxl osv. Her finner dere mye dritt..! Selv har jeg og andre jeg har snakket med fått diverse hjem i posten etter å ha bestilt på disse sidene. Vi har fått produkter som er åpnet, brukt, og hvor halve innholdet er igjen, et GODT brukt børstesett, falske produkter, produkter som er skadet at kulde og sist men ikke minst, produkter som gikk ut på dato for en goood stund tilbake.. så vær forsiktig.. Det er ofte en grunn til at produktene selges så billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.touchofpinkcosmetics.com/

Sånn nå ble det plutselig ikke så dyrt lengre! Jeg handler ikke gjennom mine venner som er mary kay konsulenter lenger etter jeg fant denne siden for å si det sånn! Her har de min desiderte favoritt blant parfymer Tribute til omtrent 150 kr med porto (med den lave dollarkursen som er nå) mens jeg må betale 500 kr for den gjennom konsulenter i Norge!

Mary Kay er et bra merke for min hud hvertfall! Man kan si hva man vil om konseptet, jeg bryr meg ikke om akkurat det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på et slikt party og fikk prøve 3i1 produktet for tørr hud. Den trakk aldri inn i huden min og ble liggende i et lag utenpå huden min. Da sa vertinnen at jeg heller burde ha for fet hud og jeg stolte på det og kjøpte derfor dette produktet. Men etter to ukers bruk begynte jeg å få masse kviser som jeg ikke hadde tidligere og jeg flasset masse. Mary Kay funket ikke for meg, og ingen av de andre tre venninnene mine som også kjøpte dette produktet.

Måtte bare svare her, selv om dette innlegget er gammelt... 3-1 cleanseren skal ikke trekke inn i huden! Den skal smøres utover og vaskes av, vips, ferdig! Kanskje konsulenten var helt ny, eller veldig desperat etter et salg... Jeg har så langt aldri møtt noen som trenger 3-1-rensen for fet hud. Jeg har kombinert til fet hud selv, men jeg bruker den for tørr hud kombinert med fuktighetskremen til fet hud. Funker perfekt! :)

Jeg har bortimot alle Mary Kay-produktene, da det er ett av to hudpleiemerker hvor jeg til nå ikke har reagert på noen av produktene (bank i bordet!). Jeg bruker renseproduktene daglig, og huden min har blitt mye finere, selv om jeg også fikk flere kviser og røde prikker i en overgangsperiode. Men som flere her sier, det er helt naturlig siden urenhetene må få komme opp til overflaten for å forsvinne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mary Kay har gode produkter, men her i Norge er prisene helt sinnsyke. Jeg kjøper mine Mary Kay produkter gjennom denne amerikanske nettsiden : http://www.touchofpinkcosmetics.com/

De sender til Norge, og hvis du ber de om å merke pakken som gave, så slipper dere antakelig toll også. Her får dere produkter til 1/3 del av norsk pris, hvis ikke enda billigere.

funker det alltid å merke pakken som gave? har veldig lyst å gjøre det, men redd det skal bli kjempedyrt! :( og har hørt de har blitt strengere på dette i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
http://www.touchofpinkcosmetics.com/

Sånn nå ble det plutselig ikke så dyrt lengre! Jeg handler ikke gjennom mine venner som er mary kay konsulenter lenger etter jeg fant denne siden for å si det sånn! Her har de min desiderte favoritt blant parfymer Tribute til omtrent 150 kr med porto (med den lave dollarkursen som er nå) mens jeg må betale 500 kr for den gjennom konsulenter i Norge!

Mary Kay er et bra merke for min hud hvertfall! Man kan si hva man vil om konseptet, jeg bryr meg ikke om akkurat det...

Hei jeg ble nyskjærrig på å lukte på Tribute parfymen... sendte mail til touchofpinkcosmetics og fikk prøver på parfymen hjem i posten idag..

Må si den duften var nydelig jah.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med flaske nr 2 med ansiktskrem, den gjorde at jeg ble kvitt kvisene mine. Og har nettopp kjøpt den skrubben"Microdermasjon" med tilhørende serum. Funker som en skrubb skal!!

Har altså ingenting å klage på så langt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...