Gå til innhold

Mary Kay


Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det går mer på businessen Mary Kay enn sminken da.

Ingen grunn til å være redd for å ha brukt selve produktet.

Kort oppsummert dreier det seg om løgner og lureri og det uføret (økonomisk) de stakkars kvinnene som har gått på limpinnen til å selge Mary Kay har havnet i.

Sminken i seg selv er vel en smaks sak som alt annet men det er greit å vite bakgrunnen eller hva man støtter noen ganger - på samme måte som man vil vite ingredienser og om de tester på dyr ol.

Sorry hvis jeg skremte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var det var snakk om at innholdet ikke var bra osv.! :ler: Så det er med andre ord mye løgn rundt produktet, ang. økonomien da? Står det ikke på produktet hva det skulle innholde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Networkmarketing, eller pyramide om du vil med verving og slit for å tjene penger og nå ulike nivåer med løfter om et selvstendig liv og økonomisk trygghet.

Ingrediensene er vel som i kosmetikkmerker flest - :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg definitivt noe å tilføre når det gjelder produktene. Jeg har en bekjent som drev med Mary Kay. Hun måtte slutte og satt igjen med et stort lager av varer (hun hadde kjøpt inn for et stort beløp). De varene hun hadde igjen delte hun ut til venner og bekjente. Slik gikk det til at denne leiligheta ble fylt opp av MK-produkter en stund.

Mine erfaringer er slik:

Ikke et eneste av ansiktsproduktene gjorde noe for meg. Kvisene, som jeg ikke har, blomstra opp. Huden ble ru og rar. Det kom byller under huden.

Og; jeg prøvde etterhvert alle ansiktsseriene i MK. Alle disse ble faktisk kasta.

Kroppsproduktene liker jeg. Særlig dusjsåpene og kroppspeelingene. De lukter nydelig og har ikke tørka ut huden. Bodylotionene ga ikke fuktighet dessverre.

Sminken: Jeg likte veldig godt kremskyggene. Kajalene var heller ikke ugreie. Det er mange rouger (fikk alle...). Noen er i horrible farger, mens mange av dem var aldeles nydelige. De vanlige øyenskyggene dryssa og fargene var ikke gode. Veldig kraftige og intense.

Jeg bor jo med to venner og en til brukte produktene. Hun hadde omtrent samme erfaringer som jeg. Hun likte leppeforstørreren veldig godt. Man kunne faktisk se at den virket.

Jeg liker leppeskrubben.

Selvbrunerne ble for oransje/gul.

Husk at nå er dette bare erfaringen til to stykker. Andre har kanskje fått full klaff med ansiktsproduktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har vært på et slikt party, og følte meg klissete i huden etter å ha påført krem og foundation. Fjernet alt med en gang jeg kom hjem. Men likte godt "silkehenderprogrammet" og leppepeelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off..., nå angrer jeg. Kjøpte 2 produkter for 280,- da, det var ikke allverden, men alikevel.

Dette var sånn mikrodermabration, som du kan gjøre 2 ganger i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dumt av folk å tro alt de leser på nettet...

Vet masse om Mary kay :) og vet at man ikke forplikter til å kjøpe inn masse varer før noen kunder har lagt inn bestilling, så hun som gjorde det må ha vært rett og slett dum..

Det er veldig mange flotte produkter (som virker) som ikke blir testet på dyr, og som heller ikke er parfymert. Har veldig ømfintlig hud selv og kan ikke bruke noe annet enn Mary Kay.

Hudpleieseriene kjenner jeg ingen som har dårlig erfaring med. De eneste jeg har hørt om som har hatt det er de som har brukt de feil (Les bruksanvisning hehe).

Hele poenget med MK er jo at kundene skal få prøve produktene før de kjøper, og har sin personlige hudpleiekonsulent (gratis) som man kan ringe når som helst. Det er også 100% fornøyd kundegaranti, så hvis man ikke er fornøyd etter å ha brukt produktet en stund (må være minst halve igjen), kan man få et nytt prod eller pengene tilbake!

Så der fikk dere den! Ps. Syns ikke MK er dyrt heller jeg men. Alle venninnene mine bruker d også. Det er jo drøye prod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt over the top å kalle folk dum kanskje.

Leste litt på linken som ble lagt ut tidligere og fikk virkelig øynene opp for Mary Kay som business. Blir litt som en kult dette da, er du heldig å komme deg ut har du en historie, står du med begge bena inne, har du en helt annen.

Produktene vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle det en kult er nok litt drøyt. Det er bare et direktesalgsselskap og de fins det mange av. Situasjonen er nok en litt annen i USA enn i norden. Her blandes jo ikke religion inn i slike ting. Dette ville jo blitt gjennomskuet med en gang. Det fins folk som misbruker alle ting, også Mary Kay folk selvfølgelig. Men sånn er det bare.

Det er litt morsomt at du skriver -hvis man er heldig å komme seg ut...hihihi. Kjenner mange som har det som hobby og de holder jo bare på når de vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye rart om MK jeg også, men det er nok ikke så ille her som noen skal ha det til. Vet om en som har drevet med flere direktesalgsselskap og har også vært i Mary Kay. MK var mye bedre fortjeneste enn Feks Herballife og Nature Zone. Der må man visst slite ræva av seg hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok riktig at det er enorm forskjell i hvordan ting drives her i Norden enn i Amerika. Ikke minst er det forskjell på den jevne nordmann og Amerikaner, utdanningsnivå og velferdsordninger er vel det som mest spiller inn her. Ikke er vi vel like fantatiske på enkelte områder heller.

MEN nå hadde jeg en liten flørt med Herbalife for noen år siden og ordet Kult er noe jeg stiller meg bak. Maken til hjernevaskende, klappende, suggerende oppførsel har jeg ikke vært borti (på seminar) og det massive - ikke-noe-kjøpepress-her - lurte mange av de som også var der for første gang.

Kult er en passende ord synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...