Gå til innhold

Mary Kay


Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd ulike Mary Kay-produkter og er kjempefornøyd. Dagkremen og børstene er de beste jeg noen gang har prøvd - og jeg har prøvd mange ulike merker. Har normal til tørr/sensibel hud. Om en sammenligner prisene med merker en kjøper på parfymeri, er ikke Mary Kay dyrt. F.eks inneholder dagkremen 100 ml mot 50 ml som er vanlig i andre merker. Kan absolutt anbefale dette merket. Og så børstesettet da, KJEMPEBRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ann_*
Jeg var på et slikt party og fikk prøve 3i1 produktet for tørr hud. Den trakk aldri inn i huden min og ble liggende i et lag utenpå huden min. Da sa vertinnen at jeg heller burde ha for fet hud og jeg stolte på det og kjøpte derfor dette produktet. Men etter to ukers bruk begynte jeg å få masse kviser som jeg ikke hadde tidligere og jeg flasset masse. Mary Kay funket ikke for meg, og ingen av de andre tre venninnene mine som også kjøpte dette produktet.

Men 3i 1 produktet skal da ikke trekke inn i huden.... Dette produktet er en rens,og skal vaskes av umiddelbart etter bruk. Det er ikke rart at du fikk problemer med huden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg ble nyskjærrig på å lukte på Tribute parfymen... sendte mail til touchofpinkcosmetics og fikk prøver på parfymen hjem i posten idag..

Må si den duften var nydelig jah.. :rødme:

Ja! Den har jeg fått mange fine kommentarer på! Det er flere som har spurt meg om hvilken parfyme jeg bruker :jepp: Også er det en del av mine guttevenner som tar en ekstra sniff i nakken min pågrunn av den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Den har jeg fått mange fine kommentarer på! Det er flere som har spurt meg om hvilken parfyme jeg bruker :jepp: Også er det en del av mine guttevenner som tar en ekstra sniff i nakken min pågrunn av den... :sjenert:

Å jeg vil prøve denne.. må jeg betale frakt hvis jeg ber de sende meg en prøve på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg vil prøve denne.. må jeg betale frakt hvis jeg ber de sende meg en prøve på den?

jeg måtte ikke betale frakt.. fikk med prøver på andre ting også..

Men, nå synes jeg etter jeg har gått med parfymen en stund, at den kan være litt sterk.. men god er den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det der med at parfymer er så forskjellige på person til person! På meg merker jeg ikke selv at jeg går med den etter ca 30 minutter... men andre lukter den jo tydeligvis! Og det synes jeg bare er behagelig, siden jeg ikke liker å gå rundt å lukte på min egen parfyme hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men 3i 1 produktet skal da ikke trekke inn i huden.... Dette produktet er en rens,og skal vaskes av umiddelbart etter bruk. Det er ikke rart at du fikk problemer med huden da...

:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd TIMEWISE CELLU-SHAPE CONTOURING SYSTEM fra Mary kay?

den er på tilbud på touch of pink cosmetics så lurte på om jeg sku kjøpe selv om jeg er svært skeptisk til slike produkter.. men kostet jo bare 16 dollar :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få tilføye at jeg, en helt vanlig jente med stor interesse for sminke/hud/hår - kunnskap som jeg har tilegnet meg både gjennom blader, make up-kurs hos bla Face stockholm og gjennom en god venninnne som er utdannet make-up artist - hadde mye bedre peiling og innsikt i hud og sminke enn hun MK-dama da vi var på kurs. De kan bare sånn basic ting, som "dette er global-linjen" og "vet dere hva en kajal er" type info. Måtte nesten :ler: .

Jeg konkluderer med at MK er midt i blinken for dem som har lite/ingen peiling på hud og sminkeprodukter, og som trenger "alt". Da kan nok MK være greit, fordi de selger alt innen hud og sminke, og "veileder" slik at man får alt man trenger. = Bruker mest mulig penger.. Selv om jeg fikk helt frysninger da MK-dama rådet en av de som var der til å bruke rustrød leppestift. Dette var en ung jente, typisk nordisk hud og hår, og hun så direkte syk ut med denne fargen! Sammen med pastellfarget øyenskygge så det jo direkte latterlig ut, men jeg tror nok slike råd desverre er ganske betegnende..

For dem som har litt mer peiling, jeg tør påstå at det gjelder veldig mange av dagens jenter, får man mye bedre produkter og info gjennom andre kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer på ditt innlegg,det er mulig at du setter deg selv høyt og tror at du kan alt.Med din vitenskap burde du da skjønne at det finnes ulike mennesker overalt,både flinke og mindre flinke.Betalte dyre dommer engang for å bli sminket av en som var utdannet og drev med dette som jobb,det er ikke ensbetydende med at du kan alt.Jeg så ikke ut!!!! Og hun var ikke MK konsulent :nei: Innenfor MK er det mange som har utdannelse som hudpleier og make-up artister....Og mange er kjempeflinke. Så,ikke døm alle.Tenk deg om,og fei forran din egen dørr.Virker uprofft å kritisere andre for å skryte av seg selv.Ha en fin dag,med el.uten sminke på en velstelt hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart ikke ALLE har like god erfaring med mary kay! folk har jo faktisk forskjellig hud! men for min sensitive- tørre flassete hud passer produktene perfekt! har prøvd myyyye annet, også dyrere ting.. dessuten finner man de riktige nettsidene å kjøpe fra (spesielt no med lav dollar ;) ) koster de bortimot like mye som billigproduktene i butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tørresen

Hei alle damer.

Er en mann på 25 år. jeg har siden jeg var 19 jobbet som betongkutter.

I mitt yrke er det ufattelig store mengder med betong støv. og for dere som ikke vet det, så inneholder betong kalk. og kalk er alkadisk og etser huden og fjerner det normale fettlaget vi mennesker har i huden.

For ca 3 uker siden var jeg inne på tanken om å slutte i mitt yrke pga. mitt utseende. huden min var knusk tørr. hvis jeg smilte litt hardt sprakk huden min.

Armene min flasset som aldri før. og det gjorde jeg på nesen, over og under øynene og på kinnene.

Nå begynner sikkert mange å skrike, "jammen du har sikkert ikke vært mye flink til å smøre deg med de rette produktene og slikt"

JO!! det har jeg. jeg har prøvd alt. Jeg har prøvd alle kjerringråd og gått til hudpleier. Ingenting hjalp meg.

Så var det en venninne som gav meg to små prøve tuber med MK. en håndkrem og en slags voks.

Disse har gjort underverker for min hud. etter bare to dager kom gløden tilbake i huden min. jeg sluttet å flasse. og jeg begynte faktisk å få farge fra sola!

Da mine koleger så hvordan jeg var blitt lurte hele gjengen på hva jeg hadde gjort. og alle har prøvd det. alle 4 var fornøyde.

Takk MK!! endelig kan jeg gå ut blandt folk i kortermet skjorte og ikke være flau for flass. og jeg kan smile uten at jeg sprekker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damer.

Er en mann på 25 år. jeg har siden jeg var 19 jobbet som betongkutter.

I mitt yrke er det ufattelig store mengder med betong støv. og for dere som ikke vet det, så inneholder betong kalk. og kalk er alkadisk og etser huden og fjerner det normale fettlaget vi mennesker har i huden.

For ca 3 uker siden var jeg inne på tanken om å slutte i mitt yrke pga. mitt utseende. huden min var knusk tørr. hvis jeg smilte litt hardt sprakk huden min.

Armene min flasset som aldri før. og det gjorde jeg på nesen, over og under øynene og på kinnene.

Nå begynner sikkert mange å skrike, "jammen du har sikkert ikke vært mye flink til å smøre deg med de rette produktene og slikt"

JO!! det har jeg. jeg har prøvd alt. Jeg har prøvd alle kjerringråd og gått til hudpleier. Ingenting hjalp meg.

Så var det en venninne som gav meg to små prøve tuber med MK. en håndkrem og en slags voks.

Disse har gjort underverker for min hud. etter bare to dager kom gløden tilbake i huden min. jeg sluttet å flasse. og jeg begynte faktisk å få farge fra sola!

Da mine koleger så hvordan jeg var blitt lurte hele gjengen på hva jeg hadde gjort. og alle har prøvd det. alle 4 var fornøyde.

Takk MK!! endelig kan jeg gå ut blandt folk i kortermet skjorte og ikke være flau for flass. og jeg kan smile uten at jeg sprekker:D

HEHEHE

Pink Cadillac neste hoho: :hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rockdiva

min kusine som er konsulent for MK er utdannet hudpleier og roser produktene opp i himmelen. Samme gjør jeg...har en hudsykdom som kalles for fiske hu(google det) og har aldri funnet noen produkter som gir mye fukt, men nå bruker jeg MK lotion og er stoooor fornøyd. smører meg to ganger om dagen tidligere opptil 5-6 ganger! Eneste jeg kan klage på er foundation, den tørker litt...men smører på litt av den ansikts kremen så blir alt så bra.

skal starte opp som konsulent selv nå...kun hobby basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Ms.GuineaPig
Hmm.. Hvor skal man begynne.. her sto det mye håpløst..

For det første, har man begynt å bruke et produkt, som feks. 3in1 Cleanser så er det helt normalt at det forekommer kviser og annet, men dette er jo fordi produktene faktisk virker. Har man urenheter i huden, så må man jo få dem opp til overflaten skal de forsvinne eller hva?

Anbefaler IKKE å kjøpe via ebay, qxl osv. Her finner dere mye dritt..! Selv har jeg og andre jeg har snakket med fått diverse hjem i posten etter å ha bestilt på disse sidene. Vi har fått produkter som er åpnet, brukt, og hvor halve innholdet er igjen, et GODT brukt børstesett, falske produkter, produkter som er skadet at kulde og sist men ikke minst, produkter som gikk ut på dato for en goood stund tilbake.. så vær forsiktig.. Det er ofte en grunn til at produktene selges så billig..

"Urenhetene" "ligger" ikke "i" huden. Grunnen til at man får kviser er at porene tettes til av smuss/talg/fett, etc. , og da vokser bakteriene, og du har en rød kvise. Talget blir stengt inne, bakteriene (som trives i tett miljø) samler seg.

Det finnes IKKE "urenheter som skal opp".

Hvis du får kviser av et produkt, så er ikke produktet riktig for deg. Det sier kanskje seg selv også?

Hvis du har tørr hud, og bruker produkter for fet hud, får ikke huden nok fukt/fett = huden produserer mer talg = kviser.

Hvis du har fet hud, og bruker produkter for tørr hud, får huden for mye fukt/fett = porene blir tilstoppet, og prosessen nevnt ovenfor settes i gang.

MAN SKAL IKKE FÅ KVISER AV RETT PRODUKT TIL DIN HUDTYPE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kay har bra produkter men de er veldig dyre å kjøpe fra konsulent. Om du bestiller fra nettet får du det til 1/3 av prisen. Har gjort det flere ganger og det fungerer kjempefint. Tar ca 1 uke fra du bestiller til varene kommer. Og det er alltid med vareprøver ekstra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Idun_*

Mary Kay er et kjempegodt merke, men det er umulig å få folk til å komme på "hudpleieklasser" . Det er dumt, for vertinnene får gave til en verdi av minst 450 kr (ofte et håndsett i 3 deler) og folk går glipp av mange flotte, drøye produkter til god pris. Hvorfor vil ikke folk være vertinner???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kay er et kjempegodt merke, men det er umulig å få folk til å komme på "hudpleieklasser" . Det er dumt, for vertinnene får gave til en verdi av minst 450 kr (ofte et håndsett i 3 deler) og folk går glipp av mange flotte, drøye produkter til god pris. Hvorfor vil ikke folk være vertinner???????

Fordi det er mye billigere å kjøpe produktene på nettet enn hos MKdamene. Det er også mye mindre mas, press og mailer i etterkant))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Mary Kay produktene dere får kjøpt billigere på nett er over 1 år gamle. Så er ikke sikkert de er like bra. For før produktene er blitt 1 år gamle kan de få igjen 90% av prisen på varen fra Mary Kay. Dette står faktisk på siden deres.

Selv er jeg veldig fornøyd med produktene.

En lur ting det går an å gjøre kan være og melde seg som konsulent, også går du sammen med noen veninner så får dere kjøpt billige produkter her.

Jeg er selv konsulent, men jobber ikke med det. Men jeg og søsteren min får da kjøpt produktene til halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...