Gå til innhold

Mary Kay


Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ella_*
Etter selv å ha brukt MK produktene i 8 år bestemte jeg meg for å være frittstående hudpleiekonsulent siden jeg var så fornøyd med produktene selv. jeg kjøpte inn stater-kit'et og hadde en "prøve-demo" for noen av venninne mine her hjemme. Så hadde en av venninne mine et kurs hjemme med 4 stk som jeg ikke kjente. Jeg kjenner jo godt til produktene ettersom jeg har brukt de selv i mange år så for meg å fortelle om dem og få dem til å prøve dem ut var lett. Da alle etterpå satt seg i sofaen for å spise og tjatre, satt jeg meg på kjøkkenet, og en og en kom inn til meg for en prat. To av dem kjøpte ingenting, jeg gav dem litt demo-produkter som de da kunne prøve hjemme i ro og fred. To av dem kjøpte rens og bestilte hudpleiekurs selv. Da vi satt på kjøkkenet snakka vi om hva de syntes om produktene og om det var noe de lurte på. Absolutt ikke noe kjøpepress fra meg, og de var veldig fornøyde med måten det ble gjort på sa venninnen til meg etter kurset. Det var den eneste gangen jeg brukte en venninne til Mary Kay. Nå har jeg to kurs i måneden og dette gir meg en ekstra inntekt på ca 10000 kr. De sier ifra om de vil holde kontakten via e-mail (noe som jeg synes er kjekkest, lager personlige brev til alle.) Så da setter jeg med ned en kveld i ny og ne og skriver ut tilbud og nye produkter som er kommet inn og om de er fornøyde med produktene. Har også egen hjemmside igjennom MK slik at mine kunder kan sitte hjemme og se og lese om produktene uten at jeg står og henger over dem. Jeg har fått en god og solid kundekrets der jeg har kommet langt på å være "meg selv". Jeg har ikke noe press på meg om å selge, og av og til går det kanskje to måneder der jeg ikke har kurs pga ferie og andre prioriteringer, og det er ingen som maser på meg av den grunn.

Jeg holder meg alltid oppdatert og har alltid en annen MK konsulent og ringe til hvis det skal være noe jeg ikke kan svare på! Dette fungere strålende for meg og mine kunder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Problemene som oppstår pga produktene kan være at man har fått tilpasset eller anbefalt feil produkter.

Jeg har selv en konsulent i MK, å jeg skulle egentlig starte selv, så jeg var på møte og fikk informasjon.. Stort sett er det kun uerfarene mennesker som jobber med det. Det de kan om hudpleie osv er kun det de leser i heftene sine...

Man kan ikke anbefale like bra da..

Jeg er hudpleier selv, så jeg tror det er mye av feilen til at folk blir misfornøyde med produktene, og det er jo synd for MK, at de ødlegger ryktet sitt pga uerfarene jobber med det:-(

For er jo faktisk hvem som helst som kan begynne med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd dette produktet... og har ikke tenkt å prøve heller. Sånne "party" sminker er ikke noe for meg!

Traff en konsulent i et selskap engang og jammen hadde ikke frøkna med produkter i selskapet - som skulle vises frem..... og jeg fikk tlf i over ett år etter. Press om å ha party.... ikke faen.

Jeg har opplevd det samme selv.. når jeg ser min daværende konsulent, gikk jeg omveier for at hun ikke skulle se meg.. Men de gjør det jo, for da får de mer penger fra MK sentralt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette produktet har hjulpet kjempegodt på min hud.

Jeg hadde veldig tørr eksemaktig hud.

Jeg har prøvd alle mulige forkjellige produkter opp gjennom årene, både fra helsekost butikker, apotek og ellers. Først etter jeg fikk prøvd Mary Key, føler jeg at huden min er fin igjen. Nå har jeg brukt disse produktene i ca 2 år, og blir bare mere fornøyd siden jeg nå ser "lansikts" virkningen for min hudtype.

Men jeg ser jo her at det litt forskjellige erfaringer, og det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 8 år senere...

Søppel fulle av mineraloljer og som tester på dyr. Fysj! 

Anonymkode: d6004...482

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produktene i seg selv er sikkert bra, men jeg har bare negative erfaringer med Mary Kay-damer. På meg drev de å presset på med produkter. Jeg personlig synes at det å tjene penger på familie og venner er umoralsk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synes jeg og det er kjedelig å bli avhengig av produkter en må være avhengig av andre for å få tak i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på party en gang, hadde på meg produkter i maks 1,5 time siden jeg vasket meg godt i ansiktet når jeg kom hjem. Likevel klødde jeg i ansiktet i nesten 1 uke etterpå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Blingblingtahei skrev:

Var på party en gang, hadde på meg produkter i maks 1,5 time siden jeg vasket meg godt i ansiktet når jeg kom hjem. Likevel klødde jeg i ansiktet i nesten 1 uke etterpå. 

Og jeg fikk kviser. Tror ikke de har så mange bra ingredienser, bare høye priser.

Anonymkode: 4e5dd...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og jeg fikk kviser. Tror ikke de har så mange bra ingredienser, bare høye priser.

Anonymkode: 4e5dd...ea8

Det er vanskelig å finne ingredienslistene deres på nett, de skriver bare om produktene, men alle er ikke så lettlurte. 

Anonymkode: 4e5dd...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd

Anonymkode: ee98c...b4e

Hvilke aktive virkestoffer har de?

Og hva gjør de som du er fornøyd med?

Anonymkode: 4e5dd...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...