Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter

Livets datter

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg måtte gjengjelde hilsenen som jeg fikk - ble glad for den :D

Første gang jeg er inne og leser i dagboken din, den eneste dagboken jeg har rørt fra før er Lois sin...

Morsomt å høre om fuglen din :P Hva slags fugl er det? Er jo nesten så jeg får lyst på min egen lille flaksende fugl - selv om jeg vet jeg har nok med baby, hund og samboer :lol:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Livets datter,

Takk for hilsen i dagboken min. Alltid koslig når noen sier i fra at de har vært på besøk. (Er ikke alltid like flink til det selv jeg, bare sniker meg rundt.) Godt været har blitt bedre i gamlelandet, for jeg hørte at det hadde snødd i helga (igjen.) :o Her i Danmark skifter det fra gårsdagen med glitrende sommervær til dagens ikke særlig glitrende regnvær... Sånn er det å være øyboer...

Ha en fin dag. :P

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hm, jeg er mest flink til å snike meg rundt jeg også, så jeg bør vel legge igjen en liten hilsen, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mooooorgen!!!

En herlig dag er på trappene, det kan jeg føle på meg :D . Solen skinner, og det er en god temperatur ute. Hva har det da å si at jeg sov litt lenger enn det jeg skulle idag?

Var forresten flink jente igår. Fikk vasket hele leiligheten grundig. Med grundig mener jeg oppi kjøkken-skuffer og inni skap og sånt i tillegg til den "vanlige" vasken. Nå gleder jeg meg bare til å plante ute på terrassen. Må jo gjøre det litt fint til 17. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

En blomst til en soltråle på KG

for ikke alle er trege.

Du fikk meg til å sprute ut i latter

og ja, det var nok Livets Datter!

En kjapp hei hei. Håper det går bedre med pipp-pippen din !

Klem fra A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var litt sur da jeg logget meg inn her idag, for i Oslo er det bare gråvær, gråvær og atter gråvær!!! Men så oppdaget jeg at jeg hadde fått en ny hilsen, og da var alt bra igjen :P .

Oppfordrer derfor alle KG'ere til å legge igjen hilsen til meg for å opprettholde mitt gode humør utover dagen.

...så får vi bare håpe at helgen blir fylt med solskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Helgen her har foreløpig vært strålende!

Så håper det har vært det hos deg og :D

Ha en riktig god helg :)

Stor klem fra Diva:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer derfor alle KG'ere til å legge igjen hilsen til meg for å opprettholde mitt gode humør utover dagen.

:ler: følger oppfordringen din og legger inn en hilsen. Håper du får en fantastisk dag :D

Klems fra Arwen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Arwen! Jeg satser på at det blir en stråååålende dag. Både ute, i det som ser ut til å bli en solskinnsdag, og her inne på KG. Jeg skal hente bilder idag (!), og det elsker jeg! Er som en liten unge. Kan ikke engang huske hva som er på den filmen, og derfor er det ekstra spennende.

Må si at dette med KG har blitt en uhelbredelig vane! Er heldigvis ikke alene om det. Men alle her inne har på en måte blitt "venner" av meg. "Ansiktsløse" venner vel og merke. Men man gjør seg opp et "bilde" og en mening av alle her inne, og man blir "glad i dem" på en spesiell måte. Hvis noen er borte over lengre tid, blir man etterlyst. Og vi søker hverandre hver dag for hverandres meninger og gode råd.

Ønsker alle gode KG-venner en fin-fin dag! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

KG er en vane ja, uten tvil. For meg er avatarene "ansiktene", derfor blir jeg så forvirra når disse byttes til en stadighet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skynder meg å skrive en hilsen til Livets datter. Du er den beste, den søteste (sikkert), den morsomste og du gjør KG verdt et besøk. Puh! Nå er det vel tre linjer snart. Straffen er avtjent, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Skynder meg å skrive en hilsen til Livets datter. Du er den beste' date=' den søteste (sikkert), den morsomste og du gjør KG verdt et besøk. Puh! Nå er det vel tre linjer snart. Straffen er avtjent, vel?[/quote']

Teller dette som tre linjer? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Siden det aner meg at svaret blir et høyt og bortimot skingrende "nei" iler jeg til med et par fakta som jeg aldri vil stå frem i all offentlighet med, men som hører hjemme her:

1) Jeg har fryktelig stor sans for mange av trådene du har startet!

2) Jeg har fryktelig stor sans for mange av de "svarene" du gir underveis

3) Jeg har fryktelig stor sans for at du har både IQ og EQ - at du både har en rå og brutal humor og at du samtidig bryr deg om folk som sliter litt

4) Jeg har fryktelig stor sans for deg!

MEd andre ord; stort nærmere et fanbrev er det vanskelig å komme uten at eventuelle smuglesere vil tolke det som sexpress... :ler:

glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Ja det må jeg si... Her forgår det ting, eller skal vi kalle det kurtise??? Hva vet jeg? Ikke så mye vil kanskje noen si?

Hei foressten... Stakk innom en tur for å se om det hadde skjedd noe nytt jeg da og ønske deg en fortsatt fin dag!

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad i deg!

Men Trøffel, da... dette var koselig å finne i dagboken. Blir helt :oops: og :hoppe: på samme tid. For ikke å snakke om :Hehe: . Du har ingen dagbok, såvidt jeg vet, men jeg sender dine pene ord i retur til deg i tankene mine(det er tanken som teller, vet du). Jeg fryder meg over dine innlegg og din humor!

Jennifer, Sofia og Fredagsbarn; tusen takk for hilsen. Er alltid så koselig å logge på og se at noen har "tenkt" på meg...

Idag skal det handles "big time" til 17. mai. Vennen min var ute og kjøpte grill og grillkull igår, og vi kjøpte også alt tilbehøret til maten. Idag står polet for tur, samt selve maten og litt div. Ser ut som om det kan spøke for grill-været, men grille SKAL vi. I verste fall tilbereder vi maten ute, og spiser inne. På kvelden blir det vel en liten tur ut på by'n og gjøre dansegulvet utrygt...? :briller:

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten morsom sak helt på "tampen". Måtte le litt da jeg skulle poste innlegge mitt over her. Når man putter inn "smileys", har disse et "navn". Jeg leste gjennom innlegget mitt på forhåndsvisning, og der stod det altså:

"dette var koselig å finne i dagboken. Blir helt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå fikk jeg lyst å feire 17. mai med deg! Høres så koselig ut det dere har planlagt :D

Håper dere får finvær og kan sitte ute med alle godsakene. Kos dere masse å lørdag da!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Joplaya. Ja, jeg gleder meg faktisk litt til 17. mai. Synes det er en koselig dag. Bare gå rundt og rusle og kikke på alle menneskene i gaten... Og stort sett er de fleste i godt humør denne dagen. Bortsett fra slitne barn som synes dagen er aaaaltfor lang. MEN, jeg har tatt en sjefs-avgjørelse; jeg skal kjøpe meg en stor IS på 17. mai, for det har jeg ikke spist siden forrige sommer.

Dessuten skal jeg kjøpe meg en 17.mai-bukett med blomster idag og pynte bordet mitt med. Er så koselig å stå opp om morgenen og se friske blomster... og gå ut på terrassen og heise flagget ved siden av de ny-plantede blomstene i blomsterkassen! Og fuglen min skal som vanlig på 17. mai-sløyfe på buret sitt. Det har han fått hver gang i 14 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei på deg vennen :D

Nå har gamlemor rotet seg inn for å sende deg en hilsen,fin dagbok du har laget.Jeg er litt spent på hvordan 17 mai været blir her i Oslo.Kikker ut av vinduet er ikke sol å spore opp på en mils avstand.Hvis ikke sola skinner i morgen får vi skinne da vettu.

Jeg får svenskene på besøk i moregen de feirer ikke sin nasjonaldag slik som oss.Jeg tar med meg krykkene så kankje det blir en liten by tur når vi får folk fra det store Utland.

Nå må jeg se å få kaken i oven så alt er klart til i morgen. :ler: Du må ha en fin 17 mai og slit deg ikke ut.

klem fra gamlemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...