Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter


Livets datter

Anbefalte innlegg

Tjo hei! Vil bare si at du har lettet arbeidsdagen min disse siste to dagene!

Synes nemlig ikke det er noe å sitte her i mitt kontorhull og koke vekk alle mine hjerneceller. Greit å få bekreftelse på at de to jeg har fungerer av og til i alle fall!

Ha en fortsatt fin dag, kom gjerne med nye oppgaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener, Tjorven, Indiangranny, Coda og Imari! Når det gjelder smykker, Imari, så var det aldri meningen å selge produktene videre. Men folk la merke til smykkene jeg hadde på meg, noen begynnte å spørre, og så begynnte ballen å rulle. Venner av de som har kjøpt vil ha, familiemedlemmer og venner av dem igjen osv osv. Tar aldri slutt det her... men det er kjempegøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TNår det gjelder smykker' date= Imari, så var det aldri meningen å selge produktene videre. Men folk la merke til smykkene jeg hadde på meg, noen begynnte å spørre, og så begynnte ballen å rulle. Venner av de som har kjøpt vil ha, familiemedlemmer og venner av dem igjen osv osv. Tar aldri slutt det her... men det er kjempegøy.

Misunner deg litt sån kan tjene noen kroner på hobbyen din! Min store drøm er å kunne drive en egen hobbybutikk, men det blir isåfall ikke på maaaaange år ennå! Elsker å pusle og lage ting, og skulle gjerne gjort det på heltid jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå må du fankern flyndre meg skjerpe deg, LD!

Her holdt dagboken din på å ramle ut av side 1, den lå stille og understimulert og småhulket helt nederst i hjørnet...

Noen måtte ta ansvar, og det ble altså meg... Dermed fikk jeg om ikke annet en plausibel unnskyldning for å gi deg en nybarbert juliklem.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen, trøffel. Det er bare det at når jeg mottok den, så var den ikke så veldig nybarbert lenger... :ler:

Har ikke vært så veldig aktiv her inne den siste uken, grunnet noen meget late og gode feriedager. Ikke det at det var en voldsom stor ferie. Tok fri fra tirsdag til fredag, dvs nesten en uke. Men jeg ser frem til en uke på Kreta i september.

Ser at det er en del nye ting å gå gjennom, for igjen å bli oppdatert på hva som skjer/har skjedd/kommer til å skje osv. Så da er det vel bare å brette opp ermene og begynne!

Og så ønsker jeg alle "smug-lesere" en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg funnet mye koselig, bl.a:

Rose til Livets Datter' date=' som lager alle de morsomme trådene... Limericktråden=genial!![/quote']

Måtte bare samle dem her i dagboken :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens Roser går til Livets datter for mange fine tråder.

@)

@)

Takk, ¤Arwen¤ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag, og nye muligheter!

Puh, var på Ikea igår, i håp om at det kanskje ikke var SÅ mye mennesker der en tirsdag i ferien. Men der tok jeg skammelig feil! I tillegg var det en haug med buss-lass med Norway Cup'ere der, så bare det å finne park.plass var en utfordring. Drar nok ikke dit igjen med det første, nei...

Ellers opplevde jeg noe artig igår. I og med at jeg lager endel perlesmykker, har jeg også solgt en del, både til venner, venners venner, familie og kolleger. En kollega av meg kom hjem fra Syden-ferie for noen dager siden. På flyet hjem hadde to damer vedsidenav spurt hvor hun hadde kjøpt ringen sin! Og den har jo JEG laget. Hun har fått tlf.nummeret til disse damene. De var SÅ interessert i å kjøpe hver sin ring, og skulle gladelig betale porto o.l. Morsomt!

Ellers... det er en nydelig dag idag, og jeg er i godt humør! Ønsker alle dere også som vanlig en god dag.

Skriv hilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Livets datter!

Lydig som jeg er følger jeg oppfordringen din om å skrive en hilsen i dagboka di. Tror kanskje det var første gang jeg stakk innom, så da passer det jo bra! :D

Så gøy at du får solgt smykker du lager selv! Har du drevet med den hobbyen lenge? Hadde vært gøy å se noen bilder. Det blir vel sikkert en grei biinntekt etter hvert også?

Håper du får en flott dag - det er jo skikkelig sommervær her nå! Sånt blir man glad av :D

Du skal ikke se bort fra at jeg sveiver innom en annen gang også.

So long, Livets datter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag, men selvsagt dårlig vær når helgen endelig gjør sitt inntog! Men uansett så skal denne helgen nytes til fulle, med brodering av mitt nyanskafne broderi, samt nye perle-smykker. Jeg føler at jeg drukner i bestillinger for tiden, men det er samtidig kjempemoro at noen vil ha produktene jeg lager. Jeg skal prøve å få tatt noen bilder slik at jeg kan få lagt det ut her etterhvert, men jeg har hverken digital-kamera eller pc hjemme, så det kan ta litt tid!

Var hjemme hos mine foreldre og vannet blomster igår, da de er på en laaaang og god hytte-ferie. Det kostet dem en flaske hvitvin å få blomstene vannet igår, he he... :sjarmor: , og den skal nytes på terrassen ikveld (forhåpentligvis i solen). Foreldre er kjekke å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og helgen ble faktisk fin! På fredag ble det tid til en liten fest. Var ute på byen med kameraten min, og tok dansegulvet med storm :sjarmor: . Har vonde og støle "danse-lår" enda :ler: . Lørdag var en meget effektiv dag. Da var vi og kikket på kjøkken, kjøpte nye perler og utstyr til smykke-lagingen min, fikk vasket 2 maskiner med klær, handlet mat for kvelden, lagde 3 nye smykker... puh, samt vasket leiligheten. På kvelden var det klart for at naboparet skulle komme på middag. Det ble en meget hyggelig kveld, med 3 runder med brettspill og hyggelige samtaler ut i de sene nattetimer.

Hele søndagen gikk mer eller mindre med til å lage nye smykker. Har fått så mange spørsmål om jeg ikke kan holde et smykke-party, og nå er datoen satt. Må jo sørge for at jeg har en del ting å legge/vise frem.

Nå har jeg litt mandag-morra-blues-følelse. Har ikke så veldig mye til overs for mandager. Det er så leeeeenge igjen av uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
[Nå har jeg litt mandag-morra-blues-følelse. Har ikke så veldig mye til overs for mandager. Det er så leeeeenge igjen av uken...

Snart er det helg, det er bare to dager til onsdag!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor nedtur... jeg var sikker på at det var torsdag idag, men det er det jo absolutt ikke! Skuffelsen var stor da det gikk opp for meg at det bare er onsdag. Vel vel...

Jeg har fått blandede tilbakemeldinger ang. avatar-byttet mitt. Kan forstå det, jeg har jo vært frosk i hele mitt KG-liv :ler: . Trøffel er nok den som ble mest frustrert. Hvis han ikke er her inne idag, er det nok fordi han ligger hjemme og furter og slikker halen sin, og prøver å ta stilling til om vi kan fortsette å ha like god "tone" og kontakt nå som utseendet mitt har endret seg radikalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger flere hender!!! Er det noen som har et par til overs. Puh, jeg har visst tatt på meg altfor mye for tiden. 3 broderier, 2 fotoalbum og smykkeparty (homeparty). Og alt bør være ferdig før Hellas-turen 4. sept!!! Hjeeelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Torsdag, og bare en dag igjen til helgen!

Idag skal det grilles hos søster'n, hennes sambis og nevøen min. Er ikke så ofte jeg ser dem lenger, da de bor litt unna. Ikke verre enn en times kjøretur, men allikevel. Neste helg skal jeg på hyttetur med 10-12 andre, fordelt på 2 hytter. Og hvem vet... kanskje det blir årets første bad? Er litt sent ute i år, men det blir jo Kreta i september, og DA blir det bading!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Livets Datter. Titter innom en liten tur i de sene nattetimer for å hilse på. Leser at du lager smykker. Håper at vi nysgjerrige smykkeelskere kan få se noe av det du lager en dag. Kanskje du ender opp med flere bestillinger da?! Får ta det etter Kretaturen isåfall, for det høres ut som at du har nok å gjøre for tiden.

Ha det fint!

:vinke:

Middis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Heldiggris som skal til Kreta!!!!

Takk for hilsen i dagboka mi! Jeg blir like overrasket hver gang, for jeg opplever meg selv som litt sånn "bort-i-en-krok-anonym" her på KG...

Leser mange av innleggene dine med stor glede - du har en kjempefin og fengende måte å skrive på - og ja, du har en egen evne til å få folk i godt humør! Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg skrive noe som får meg til å høres helt sprø ut, men jeg gjør det likevel, jeg... ;) I natt drømte jeg om deg!! Vet ikke hva jeg drømte, men det var i hvert fall to damer som het Livets Datter og Joplaya som var med....

.. jeg er ikke så gal som jeg høres ut, altså... ;)

Du - her har du et par hender hvis du trenger hjelp! Vi burde jo egentlig slå oss sammen og lage perlesmykker, vi? Mine er litt annerledes enn dine, er de ikke? Jeg strikker jo i ståltråd, mens du trer mer på tråd, eller har jeg misforstått? I hvert fall hadde det vært en bra business-ide??

Har tenkt lenge på å sende deg bilde av noen jeg har laget, nå skal jeg ta meg sammen og faktisk gjøre det... Tar bilder i helga, tenker jeg!

Ha en fin helg - kanskje vi treffes i drømmen min?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...