Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter


Livets datter

Anbefalte innlegg

Har vært borte lenge derfor har deler jeg ut mange roser i dag:

Eowyn

Diva

Tjorven

MzFire

Livets datter

Trøffelhelten

Tuji

Kid-A

Ingeborg

Kristine 80

Dere er alle supre!! :D

Takk, Arwen! Så koselig å få rose!

Idag er det fredda'n, endelig. Og dette blir forhåpentligvis en fin helg. Skal "kaste blondetruser etter Bjarne Brøndbo" (iflg. trøffelhelten) ikveld, ut på byen etterpå, og være barnevakt for min lille nevø imorgen. Litt av hvert, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helenius

Bøsann.

Jeg synes du har så fin froskeavatar!

Du, du kan jo fri til mannen du elsker selv?

Eller leter du etter ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Livets Datter!

Leste i dag om den stakkars uheldige pappaen din, og fikk så vondt av ham! Selv er jeg en skikkelig pappajente, og synes veldig synd på min pappa når det skjer ting med ham. Synes også synd på andres pappaer... Så god bedring til pappaen din, pass godt på ham! :)

Håper alt står bra til med deg, og at det er deilig sommervær der du bor!! Nyt sommerdagene!! De går så alt for fort...

Klem fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snart finner brillene dine
Må bare beklage og si at brillene fortsatt ikke er funnet. I helgen var det 25% avslag på alle brilleinfatninger på Synsam der jeg bor' date= og da kunne jeg bare ikke la vær. Nye briller er altså bestilt, og skal hentes den 25.juni. Er så skummelt å kjøpe briller. Skal jo (forhåpentligvis) ha dem i mange år, så det er viktig å velge noe du kan leve med lenge. Vel, får håpe jeg har valgt riktig. Nå gleder jeg meg bare til å hente dem. Var forresten greit å få igjen penger på skatten, for dette ble en dyr affære!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Livets Datter!!

Tusen takk for rosen jeg fikk av deg på Dagens Rose!! Fikk faktisk en liten opptur nå når jeg så den!

Håper du har en fin dag!

Klem fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens rose - og den første jeg har gitt - vil jeg gi til Livets Datter fordi hun alltid er hjelpsom og for at hun lager så mange søte tråder med positivt innhold.

:D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og min første rose går til Livets Datter i dag.

Fordi hun alltid stiller med sin gode kunnskap til sånne datagrønnskollinger som meg :wink: Samtidig som du starter en masse gode tråder her inne!!

All ære til deg

Jiihuuuu.... roser to dager på rad! Tusen takk, Alive. Det er bare hyggelig å hjelpe. Nå er endelig fredagen her! Sov litt lenger enn jeg burde idag. Er litt trøtt og sliten for tiden. Så nå blir det godt med et par fridager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen litt på forskudd! :bursdag:

Tusen takk, Midnattsol! Det var koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::bursdag: GRATULERER MED DAGEN!! :bursdag::bursdag:

Håper du får en fiiiin dag!!! Og jammen ser det ikke ut til at det blir fint vær også...

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lydig som jeg er måtte jeg jo skrive en liten hilsen i dagboken din. Siden du spurte så pent likssom... Det skal sies at jeg måtte lete og fant den ikke før på side 2 i oversikten. :o Ser at du har hatt bursdag også. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd. :) Håper du ikke ble så alt for gammel da. :blunke:

Og riktig god helg.

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

heidu!

Nå fant jeg endelig din dagbok også - har gått litt i ett i det siste, så jeg har ikke rukket å sende hilsen til deg før nå...

Klokka er altså snart fire, og solen skinner. Og ikke minst er det fredag! Skal du noe spennende i helgen, da?

Jeg skal jo i bryllup - har til og med fått tak i en kjole! Gikk i en tjukkebollefeita-butikk, jeg, veit du, og da ordnet det seg!! ;)

Kos deg i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får legge en liten hilsen jeg også.. du ba jo pent om det. :lol:

Fant ut at vi hadde bursdag på samme dag når jeg leste gjennom dagboken ... Artig.

Nå er det endelig helg... det blir bare deilig.. - ønsker deg en deilig og avslappende helg med mye deilig sommervær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Stikker også innom med en hilsen etter oppfordring på snikk snakk.

Du får ta deg en skive hvitost og nyte helgen....

Klemmer fra en ferieklar Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Livets Datter :)

Tusen takk for hilsen i boka mi og varm velkomst her på KG :) Prøvingen går så det suser i dag, og litt tordenvær til å akkopagnere det hele er jo ikke å forakte :D Jeg elsker tordenvær og tordenregn, selv om enkelte sjeler prøver å skremme meg med at lynet kan slå ned i tungepiercingen min. Jeg tror ikke noe på dem såh! :evil:

Ha en fortsatt fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

enkelte sjeler prøver å skremme meg med at lynet kan slå ned i tungepiercingen min.

:ler::ler::ler:

Takk for hilsener alle sammen! Er alltid like koselig å logge seg på og oppdage at noen har tatt seg tid til å skrive et par linjer til meg. Idag er det heldigvis bedre vær enn det var igår. Solen titter allerede frem her og der, så dette ser riktig bra ut.

I helgen havnet jeg på samme grillparty som eksen min og hans nye flamme. Det gjør meg forsåvidt ingenting. Men det som er slitsomt, er at de (han) henger etter meg konstant. Litt av en gjeng... først kommer jeg, så kommer han etter, og etter ham igjen tusler hun... :-? . Eksen min ble sittende ved siden av meg hele kvelden, og bablet i vei om hvordan det går med mine foreldre, min øvrige familie osv. Etter at jeg hadde vært en tur på toalettet, satte jeg meg et annet sted, slik at han kunne ta litt vare på henne. Kan tenke meg hvordan jeg hadde følt det i det selskapet. HUN er den nye, jeg og eksen kjenner alle, og han sitter bare og prater om meg og min familie. Jeg vil ikke ha det på meg at jeg "stjeler" hans oppmerksomhet fra henne. Jeg vil egentlig bare få være i fred...

Vel, ting ordner seg vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei Livets datter.

Etter så mange morsomme oppgaver du har gitt meg de siste dagene, var det virkelig på sin plass å stikke hodet inn i dagboka di! Moro med litt hjernetrim sånn på sommeren, må jo holde seg litt i aktivitet når det er stille på jobb!

Hyggelig å ha blitt kjent med deg også!

Ha en fortsatt fin sommer!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei " Livets datter" :D

Måtte bare inn og se tilat alt var bra med deg . :)Du får meg alltid i godt humør og er en gledes spreder. Du holder koken med perler og broderier nå i varmen.I de to siste dagene har det vært nydelig vær.Jeg har bare sittet ute etter arbeidstid brodert eller dratt ut og badet på Hvervenbukta.Vi tenkte vi skulle dra til Dyreparken i Kristiansand til helga og prøve alt galskapen der nede.Kankje sove over i Kardemomme by så kommer jeg hjem snill og grei. :briller: Jeg håper du og de andre her finner veien til min dagbok,har vært litt stille i det siste.Jeg er vel ikke så flink til å skrive som dere andre.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei du!

Håper alt står bra til med deg! Det er sommerstille i fedrelandet om dagen, men du holder koken her inne på KG! Bra med hjernetrim, dessuten starter du så mange andre morsomme tråder... Bra!!

Perler du mye om dagen, eller? Jeg har jo fått i oppdrag å lage to-tre armbånd til, men jeg har bare ikke energi.. Men du lager en del som du selger også, ikke sant? Sprer du bare ryktet blant venner, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...