Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter


Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Heisann!

Stakk innom en tur jeg, og her fant jeg ei travel dame ja! :D Gøy å lese dagboka di!

Takker for rosen jeg fikk idag! :D Det satt jeg stor pris på. Jeg er SÅ lei å studere at jeg vil spy...

Men, men...Dagene går raskt unna (litt vel raskt...) pga KG. Jeg ivrer støtt og stadig etter å komme inn på forumet for å sjekke hva som har skjedd siden sist, og det er jammen ikke lett å skulle logge av igjen... :lol:

Vel, vel...nå er det faktisk natt. Enten jeg liker det eller ei. Må legge meg, skal ha veiledning i morgen...det er alltid like spennende... :-?

God Natt til deg, Livets datter!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag, og nye muligheter!!! Og koselig å logge på idag og oppdage 2 nye hilsener. Takk, Kira og Kverula.

Denne smileyen :briller: beskriver mitt humør ganske godt idag. Og foreløpig tror jeg KUN det er værgudenes skyld. Jeg er en av dem som faktisk blir litt påvirket av været, og da jeg tittet ut av vinduet idag og oppdaget SOL, ble det litt lettere å stå opp.

Ønsker alle en solfylt dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som superaktiv! Deilig er det ikke? :ler:

Det er ikke bare du som blir strålende glad når sola skinner. Jeg også, og i dag er det en skikkelig fin dag her. Så da får men tåle at det har kommet litt snø i løpet av natten :D Blir jo enda lysere og finere :briller:

Det er så gøy med besøk i dagboka, og jeg synes det er så koselig å komme på besøk i andres dagbøker og jeg. Og nysgjerrig som jeg er eer det jo vanskelig å stå imot fristelsen :sjarmor:

Håper du får en alldeles strålende dag, Livets Datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Sniker meg inn i boka di og gratulerer deg som superaktiv bruker... :D

Så koselig!!!

Koselig dagbok du har.... :Nikke:

Klem fra Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som superaktivt suppehue!!! :hoppe:

Du har mange bra innlegg, og dagboken er jo helt super. Glad for å ha deg her på KG!

:lol: Klem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei Livets Datter!

Ville bare stikke innom og si at jeg håper vårsola skinner like mye hos deg som hos meg idag! Gleder meg til sommeren, selvom det faktisk er ganske langt igjen i følge gradestokken...Minus 6 var det her på morningen...

Føler at denne vårsola gir meg litt ekstra energi, så nå skal jeg straks igang med dagens gjøremål! Håper jeg kan være noe som iallfall minner om en flittig student idag...

Håper det står bra til med deg, og at du får en flott dag, Diva! :D

Klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God moooooooooorgen, alle sammen. Og takk for koselige hilsener!!!

Solen skinner her i Oslo ja, Kverula. Og det har helt klart innvirkning på humøret. Bare synd at det fortsatt er så kaldt. Minus 6 da jeg slang beina ut av senga idag tidlig. Men heldigvis så blåser det ikke så surt som det gjorde et par morgener. Det er faktisk bedre at det er kaldt enn at det blåser skikkelig surt.

Snart er det påske. Ser ikke noe særlig frem til denne påsken, da jeg faktisk ikke har noen spesielle planer. Skal jobbe man-ons. Så det blir jo egentlig bare en lang "lang-helg". Men det er så mange som skal reise bort. Vel, jeg trenger sikkert å slappe av litt også. Har gått litt i hundre de siste ukene og månedene nå. Kan kanskje bruke påske-dagene til å gjøre litt rent, slappe av og finne roen. Har noen hundre bilder som venter på å bli limt inn i album, samt 2 broderier som nesten er ferdig. Skal dessuten være dyre-passer for en venninde, så jeg skal nok få tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har påsken gjort sitt inntog, og her sitter jeg og prøver å gjøre noe fornuftig på jobben. Late dager, gitt! Har tatt på meg stell av blomster, dyr og post i 3 leiligheter!!! Hvorfor i all verden gjorde jeg det :-? ??? Vel, neste gang kan det jo være jeg som trenger en "hjelpende hånd".

Hmmm... påskekrimmen i år? Har glemt å sjekke hva det er for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snilt gjort av deg da, å være leilighetspasser. Som du sier, neste gang kan det være du som trenger hjelp. What goes around, comes around.

Håper du får det fint i påsken. Kos deg og vær gul! (hva nå enn det betyr...) :P

Vurderer å finne ut hva påskekrimmen er i år ja..

Bare en liten hilsen

-Påskeklem fra Aricept-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Goood Påske, Livets datter! :D

Kos deg masse med påskegodt, påskekrim og deilige vårdager!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, Kverula og Aricept. Er så koselig at dere stikker innom i ny og ne.

NÅ nærmer påskeferien seg virkelig med stormskritt, og godt er det. Prøver å få gjort noe fornuftig på jobben, men må innrømme at "stå-på-viljen" ikke helt er tilstede. Vel, om akkurat ett døgn skal jeg klippe den snoren og erklære påsken for åpnet.

Er jeg riktig heldig, og været er på vår side, kan jeg nyte et kaldt glass hvitvin på terrassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en TRIST, TRIST dag. Påsken er over, og det er hardt og brutalt å gå tilbake til jobb. Å stå opp 06.30 (midt på natta!!!) var skikkelig tøft idag, iallefall når du ligger inntil en god, varm kropp og har et par sterke armer rundt deg. Påske-dagene har vært helt herlige. Har vært hjemme denne påsken, men den ble mye bedre enn forventet! Har faktisk ikke lengtet opp på fjellet, men bare nytt late, varme dager på balkongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Opp 06.20, vente 15 minutter på en forsinket buss, komme for sent, finne ut at kollega er syk (ja, det burde jeg vite, hun er alltid syk noen dager uka før jg får mensen....) og for sikkerhets skyld treffe på 2 levende (og to døde) veps på jobb! DET er en fæl dag det....

Og nå prøver jeg å motivere meg til en ny....

Jaja, ha en fin dag da, det var ikke meninga å klage i dagboka di...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG!!! Er egentlig kjempeklar for å gå ut på byen idag og danse og slå ut håret, men har lovt meg selv ikke å gjøre det. Har en avtale om å gå ut med en venninde imorgen, og to dager på rad kan bli litt for mye av det gode.

Igår ble jeg litt engstelig. Da jeg kom hjem fra jobb, hadde fuglen min blod på nebbet sitt, og det var litt blod på pinnene hans. Prøvde å se om han hadde noe sår, men det så ut som om blodet kom fra det ene neseboret. Er litt urolig nå, og vil bare reise hjem, men han var iallefall sprek og oppegående og sitt vante "jeg". Vi lå 2 timer på sofaen sammen og bare koste oss med tv og potetgull og "fjær-kløing". Det er mannen i mitt liv, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Alive

Hei og hopp.

Ville bare stikke en tur innom og hilse på deg. Fin dagbok du har :wink:

Du skal vite at du betyr noe helt spesielt for meg, siden du tok så godt vare på meg da jeg var ny og usikker her inne på KG...Fin avatar fikk jeg også :P Takk for hjelpen.

Stor klem fra meg til deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten du behamdlet fuglen din på fikk meg overbevist på 3 sekunder at du må være en snill person. Håper det fortsatt går bra med den :P:P

Det er så trist da det skjer noe med kjæledyret sitt :cry: men så fint da det går bra :P:sjarmor:

ha en strålende kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Livets datter.

Visste ikke at du hadde dagbok :) Men nå som jeg er her vil jeg gjerne skrive en liten hilsen :) Har du fått sydd noe mer lappetepper da? :D

Må også si at jeg syns du har et veldig fint nick. Hvordan fant du på det ?

Vil ellers ønske deg en fortsatt fin mandagskveld :P

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vite at du betyr noe helt spesielt for meg, siden du tok så godt vare på meg da jeg var ny og usikker her inne på KG...

Så koselig, Alive. Takk for hilsen. Ja, avataren din ble fin den.

Fuglen min har det bra. Ble jo litt engstelig der en liten stund, men nå er alt tilbake til normalen. Jeg har jo hatt ham i 13 år, så vi er rimelig "samkjørte". Aller best har han det når han får sitte PÅ meg i enhver situasjon, og han sitter på toppen av dusj-kabinettet og venter på meg når jeg dusjer. Hvis jeg forsvinner rundt et hjørne, flyr han etter meg. Det er helt utrolig hvor mye selskap det er i en sånn liten krabat. Igår var jeg borte nesten hele kvelden, og det blir en lang dag for ham idag også, men jeg har iallefall vasket buret hans, og hengt opp nye hirse-kolber. :P

Jeg har ikke fått sydd noen lappetepper siden sist, nei. Skulle ønske jeg hadde mye mer tid til ALT jeg har lyst til å gjøre (og det er ganske mye). Jeg har holdt på med 2 broderier samtidig, og er nettopp ferdig med det ene. Har litt igjen på det andre (begge to er noe jeg har tatt på meg for andre), og så skal det nevnes at neste broderi er bestilt, og kommer til butikken "any day now". Men det skal være til meg selv! :ler:

Nicket mitt kom jeg forøvrig på fra bok-serien "Livets Døtre", og syntes det passet fint i den livssituasjonen jeg var i da jeg ble registrert medlem her inne.

Tusen takk for koselige hilsener!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...