Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 14.08.04

Chiquita

Anbefalte innlegg

Jepp, vi får kjøre det.

Jeg bestilte str L, og BC som jeg "spurte" om div på mail først, trodde det skulle være riktig str for meg.

Så da er det bare å vente ti januar, så får vi se :wink:

Skrevet: 30 Nov 2003 20:39 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Dette er nå ordnet:

-kirke

- lokale

- fotograf

- frisør

- kjole til meg

- bordkort

- gjesteliste

- belysning på bordene

- forlovere spurt og takket ja

- korsett til meg

- musikk på festen

- servietter i riktig farge

blir jo bare mer og mer som jeg kan fylle inn på sidene her.

Husker mer vi har klart "for hver dagen"

I dag har Bananmannen vært på meny-jakt rundt omkring her.

Vi lurer nemlig på om vi skla ha koldtbord.

Det er ganske mye dyrere, men vi løser mange problemer med serveringshjelper, osv da. FOr da trenger vi ikke så mange serveringshjelper....

Så nå ser det nok ut som om det blir koldtbord.

Problemet er jo hvor en skla bestille. Men det skla vi nok finne ut

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

8 mnd igjen!!!! :D :D :D

Dagene går raskt!

Og nå kommer julen, og da går dagene enda raskere, og *vips* så skal vi nok se at dagen er her

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg korsettet i posten. Måtte jo hente det med en gang, og det var LEKKERT!!!!

Prøvde det på meg sånn litt for å se at størrelsen ikke var helt gal, men den virket passe.

Så må må jeg bare få spurt forloveren min om hun vil hjelpe meg med å få på korsettet ordentlig så jeg får prøve den under kjolen....

*den SKAL passe*

Dette er nå ordnet:

- kirke

- lokale

- fotograf

- frisør

- kjole til meg

- bordkort

- gjesteliste

- belysning på bordene

- forlovere spurt og takket ja

- korsett til meg

- musikk på festen

- servietter i riktig farge

- duker til bordene

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhhh.... :evil:

Forlover-trøbbel!

Ikke for meg, men for Bananmannen.

Saken er sånn:

dama til bananmannens forlover har av en eller annen grunn bestemt at han skal "bryte" kameratskapet han har med Bananmannen, og "dum" som han er, så hører han på dama. (Dette har pågått i et par mnd nå)

Jeg fatter ikke - INGEN skulle fortalt meg hvem jeg skulle få være kamerat med, nei.

Men det sier litt om ham også da.

Så Bananmannen er da uten forlover igjen :-?

Han lurer da på om han skal spørre sin bror, eller en annen kamerat. (Håper bare de da ikke føler seg i 2. rekke)

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten forlover igjen?

Igjen??

Og hva er det med den dama, og ikke minst hva er det med mannen din som får henne til å si sånt?

Og hva i hel**** er det med mannen hennes som hører på dama, Tøffluskonge, eller???

Ble skikkelig nysgjerrig nå.....

*lage abonnement på Chiquitas dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten forlover igjen?

Jepp. Vel, det er jo første gangen han er uten forlover etter at nyheten ble offentliggjort, men han var jo på en måte uten forlover før han spurte forloveren også, derfor satte jeg "igjen"...

Og hva er det med den dama, og ikke minst hva er det med mannen din som får henne til å si sånt?

Vet ikke.

Vet bare at dama har "forlangt" at han skal bryte all kontakt med det "tidligere liv" (som inkluderer min kjære). Og det "rammer" jo flere kamerater også.

Hvorfor han har fått denne beskjeden vet vi ikke :-? (Hadde det vært narkotika eller "ulovligheter" inn i kameratskapet, så skulle jeg forstått det, men det er jo ikke noe sånnt) :klø:

Hun liker egentlig ikke Bananmannen noe særlig heller da, siden han aldri "synes synd" på henne når hun klager og syter, men jeg trodde ikke det var mulig å bli så sur for det. Sær!

Og hva i hel**** er det med mannen hennes som hører på dama, Tøffluskonge, eller???

Jepp, super-tøflus.

Etter noe "trøbbel" med dama, så hører han nå 100% på henne. Nå er de nyforelsket igjen, og da vet vi jo alle at det ikke nytter noe :wink:

Nei da, seriøst. Vet ikke hva det er som har "gått av" mannen jeg.... Skulle likt å se Bananmannen ha hørt på meg dersom jeg hadde kommet med slike "krav" :ler: *optimist*

Er da ikke normalt det!

Vel, vi forstår fremdeles ingenting.

Vi tror også at det er sjalusi inne i bildet; de hadde også "opprinnelig" tenkt å gifte seg neste år, men pga nevnte trøbbel i forholdet så ble det utsatt. Så vi vi vil tippe at noe bunner i dette (men kan egentlig ikke tro det heller - tror da bedre om dem)

OG deres forhold har hele tiden vrt veldig turbulent med utallige brudd. Dette de nå driver med virker som om det er "siste krampetrekning" for å få forholdet til å virke. Dersom det medfører at all kontakten med tidligere venner måtte bryte, så vet jeg sannelig ikke om det er verdt det.

Men men, dette må de finne ut av selv.

(Kan tilføye at vi har stokket om på bordplasseringen allerede da, de kommer IKKE på den plassen som vi hadde tiltenkt dem da han skulle være forlover, og med den oppførselen har vi vurdert å ikke be dem i det hele tatt, men det ville vel se litt rart ut. Så får de la være å komme dersom vi ikke finner oss "gode nok") :-?

Vel, dette var historien - til nå.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rister oppgitt på hodet*

makan til oppførsel på folk!

Jeg hadde ikke giddi å hatt dem der tror jeg.....

Nei, vi vurderer om vi skal gidde å be dem, ja.

Men det er jo også "snedig" om vi hever oss over de derre teite greiene og ber dem alikevell. Vi trenger jo ikke å synke ned på deres nivå!

Vel, "heldigvis" er det lenge til og mye kan skje på den tiden!

I dag har jeg bestilt oss en video med "lær å danse tango og brudevals", siden jeg ALDRI får med meg Bananmannen på et dansesenter. Så får vi heller prøve oss frem litt hjemme. Og dersom vi ikke får det til så får det bli vanlig "roligdans" - zero problemo :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry::cry::cry::cry::cry:

*sukk*

I går fikk jeg endelig prøvd korsettet under kjolen og det var et trist syn.

Korsettet var alt for høyt bak! :cry: (ca 4 cm) :cry:

Så da blir det bare å sende det tilbake da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now mandag 05.01.2004 at 15:55:21

Event: Bryllup

Scheduled For 14.08.2004 15:00

7 months 8 days 23 hours 4 minutes 39 seconds or

31 weekends or

222 days or

5 327 hours (3 551 waking hours) or

319 624 minutes or

19 177 478 seconds

Tiden går! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke feste det med sikkerhetsnåler nedi kjolen da?

Nei, tror ikke det går.

Den stikker jo opp ganske mye, og det er bedre med et korsett som passer, i stedet for å måtte styre med sikkerhetsnåler

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiquita!

En stund siden jeg har skrevet i dagboka di nå, men jeg er innom med jevne mellomrom altså! Smugleser litt, med andre ord :blunke:

Det er trist å lese alt dette om forloveren til Bananmannen! Skjønner ikke at det er mulig for "voksne" mennesker å oppføre seg sånn, jeg! :roll: Får håpe det er noe som går seg til, og at det ikke ødelegger altfor mye for dere i planleggingen.

Lurer ellers på om det stemmer at du skal få tilpasset kjolen din i en annen butikk enn der du kjøpte den? Mener å ha lest det et sted? Hvor mye betaler du i så fall for tilpasningen? Jeg vurderer nemlig å gjøre det samme - dvs få tilsendt kjolen min (fra Paris, hvor jeg kjøpte den) for så å få den tilpasset her. Så tips mottas med takk!

Ha en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Amelie.

Vi har "kommet" over den kameraten til sambo nå. Han skla ikke få ta fra oss gleden. Og vil han ikke dele den med oss, så er det hans tap!

Sambo har ikke helt bestemt seg for hvilken forlover han vil ha enda da, men vi har jo god tid.

Det stemmer ikke at jeg skal få tilpasset kjolen i en annen butikk, nei. Da jeg kjøpte kjolen var tilpassing og rens/stryk inkludert, så jeg kommer til å benytte meg av dette. (selvfølgelig)

Selv om butikken ikke er den som er nærmest meg, så skiller det bare 4-5 mil til dit jeg kjøpte kjolen, så det er ikke så ille :wink:

Vel, nå er det sent - skal gå og legge meg nå

*gjesp*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er 13.30 og det er 1,5 time igjen til vielsen.

Jeg stå hjemme hos mine foreldre - alene.

Brudekjolen henger pent og pyntelig i posen sin - utilpasset!

Jeg har ikke sko, strømper eller slør (men jeg har undertøy)

En tante av meg kommer løpende for å høre hvordan jeg har det, og jeg prøver å virke rolig. Forteller henne at jeg ikke har noen strømper. Midt på gårdsplassen tar hun av seg sin svarte strømpebukse og gir den til meg - den er alt for liten, så den revner!

Jeg tar på meg brudekjolen og får tanten min til å "feste den sammen" med sikkerhetsnåler så den ikke skal falle av meg. Det er jo på tide å dra til fotografen jo! Jeg har fremdeles ikke sko, men føttene blir skult av kjolen alikevell, så det går sikkert bra alikevell. Skulle egentlig vært til frisøren også, men det har jeg jo ikke tid til - siden det er 45 min kjøring til fotografen.

Våkner.

Hjertet banker vilt. Slik vil jeg IKKE ha det!

Så derfor skla jeg nok kjøpe meg sko og slør og den "pakka" raskest mulig (forhåpentligvis kommer jeg unna drømmene da)

Må jo kjøpe undertøy også, og "hvite" strømper (vil ikke ha tantes svarte strømpebukse) :-?

*sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at du har hatt mareritt?..... :lol:

Hvor i alle dager får du den ideen fra?? :ler::ler::ler:

Håper bare det er lenge til neste jeg - liker ikke å våkne opp når hjertet nesten hopper ut gjennom brystkassa mi :wink:

____

Vel vel.

Sendte en mail til hotellet her vi bor i dag, for å høre på priser o.l. for overnatting til de tilreisende gjestene.

450,- pr.pers/dgn i dobbeltrom

500,- pr dgn i enkeltrom - disse to på hotellet

Har også mulighet for selvhushold:

200,- pr.pers/dgn i dobbeltrom

300,- pr dgn i enkeltrom

Så har vi i allefall to alternativer å tilby de tilreisende gjestene.

(er vel bare 10 par eller noe det er snakk om)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...